آرشیو تیر ماه 1401

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

زیربخشهای سایت من باید روی زیردامنه ها قرار داشته باشند یا subforlderها؟

البته این حرفها بیشتر در باب نمونه انتها بود که در تعدادی ماه شرکت تولید محتوا اخیر روی وب لاگ iwantmyname انجام یافته میباشد. Timo Reitnauer روی وب لاگ iwantmyname یک مقدار در زمینه‌ی کیفیت جابجایی محتوای حقیقی وواقعی خویش از روی یک دامین اساسی به یک پایین دامنه که به صورت معمول روشی وجود ندارد که به دیده ما آشنا باشد، سخن کرده بود. ولی هنگامی دست بدین عمل زدند ابداً سود ی خیر نداشت. شما می‌توانید گرف ترافیک آن را ملاحظه کنید. وی گرف ترافیک جستجوی گوگل خویش را به اکران نهاده و تجزیه و چک گوگل خویش را علامت داده میباشد. یک snapshot خیلی بهتر از کلیه روند مشمول: وقتی که آنان مبادرت به جابجایی کرده اند، اتفاقی که روی جستجوی آنان زمین خورد، چه بازه طولانی شد که حالت برای این محتوا خوب خواهد شد، و غیره میشود. وضعیت این محتوا درواقع هنوز بهبود پیدا نکرده میباشد و الان حدود پنج یا این که شش ماه میباشد که از آن جابجایی می گذرد. پس این موضوع خیلی خیلی برای آنان ناامید کننده میباشد به همین برهان قصد دارا‌هستند که محتوا را به محل گذشته برگردانند شاید هم تا الان این فعالیت را اعمال داده باشند.
ولی این حادثه بزرگی بود که‌این تکه محتوا در خبرها هکرها قرار گرفت. یوزرها خیلی متعددی از Startup و دنیای تکنولوژی روی این محتوا لحاظ دادند و تجربیات ی خویش و نقطه نظرشان را دراین مورد به اشتراک گذاشتند.
Bottom line در زیردامنه ها برای قرار دادن محتوا خطرناک محسوب میشوند. اینجانب و John به گفته ی Matt یقین داریم که می‌گوید گوگل درین مسیر گامهایی را برداشته میباشد. ایراد این میباشد که آنان هنوز به اندازه ی کافی عالی نیستند و یا این که نمی توانند به اندازه کافی به آن فاکتور توکل نمایند، به همین عامل subfolderها را ترجیح می‌دهند و به همین ادله میباشد که اینجانب سماجت دارم که کلیه بایستی محتوای خویش را یا این که روی زیردامنه و یا این که روی دامنه ی اساسی و ترجیحاَ‌ در درون زیرپوشه ها قرار دهند. این روشی میباشد که شما با آن میتوانید اقتدار و مزیتهای سئو خویش را حداکثر برسانید. این یک کدام از تکنیکهای سئو میباشد که یک‌سری سالی میباشد که تغییری نکرده میباشد.

با نوشتن محتوا کاربردی مخاطبان خود را فعال کنید

تایپ کردن محتوا کاربردی و بهتر یار و همدم با محتوای یک سری شرکت تولید محتوا رسانه ایی سبب میگردند کاربر از آن داده ها بیشتری بخواهد مانند یک فیلم دیدنی و یا این که یک پست در یک بلاگ که به موضوعی خاص مرتبط باشد یا این که گزارشی که بتوانند آن را دانلود نمایند. این استراتژی به خواننده گان امداد می نماید تا به بخش های دیگر وبسایت شما بروند و هم اینگونه آنها را تشویق می نماید تا مطالب تارنما شما‌را با دیگرافراد به اشتراک بگذارند.
برای این فعالیت بایستی روش های ارتباطی بیشتری برای مخاطبان بسازید. بدین خواسته میتوانید از تیتر هایی مانند «دانلود»، «به اشتراک گذاری»، «پیوستن»، «نام نویسی»، «یادگیری بیشتر» یا این که «تماشا» برای استارت به کارگیری نمائید. برای اینکه دقت خواننده گان را جلب فرمائید، عملکرد نمائید برای این عناوین یک جعبه پیاده سازی فرمایید. و ولی، مطمئن گردید که‌این تیتر هایی که ساخته اید مشتمل بر یک هایپر لینک و پیوند میباشد تا خواننده را دقیقا به قسمتی که مربوط به آن تیتر میباشد هدایت نماید.

انواع وبسایت های محتوایی

ما یک سری نوع تارنما بر اساس محتوا داریم که هرمورد با شرکت تولید محتوا اعتنا به مقصود و سیاست وبسایت خویش مبادرت به ساخت و ساز محتوا می نمایند. سبک نخستین از این نوع تارنما ها ، وب سایت های آموزشی میباشند. در‌این وب سایت ها چگونگی ساخت محتوا از عنایت بسیار بالایی بهره مند است. این تارنما ها در مسئله متبوع خویش آغاز به ساخت‌و‌ساز محتوا باکیفیت در راستای یادگرفتن های خویش می نمایند و اشکال ایبوک ها ، ویدیو های آموزشی و مقاله‌ها را ساخت می نمایند. امروزه فراگیری و یادگیری بدین نحو بسیار پرطرفدار است و تارنما هایی که یادگرفتن های کیفیت بالا وارد می کنند ، بسیار می‌توانند چیره باشند. گروه دوم از وب سایت ها ، تارنما هایی میباشند که در قضیه های متعدد استارت به ساخت و ساز محتوا غالبا متنی می نمایند و مخاطبان خویش را جذب می نمایند. این سایت ها در ارتباط موضوعات گوناگون یا این که قضیه مدنظر خویش استارت به ساخت محتوا می نمایند ، درین سیرتکامل وب سایت تعداد بازدیدکنندگان و یا این که به اصطلاح ترافیک وب سایت مهم‌ترین قضیه برای توفیق آن ها میباشد. در‌این تارنما ها گونه های مقاله‌ها دیدنی در مورد های آشپزی ، توریسم ، داده ها همگانی و ... منتشر میگردد. و مقصود اینها مخاطبان عام است که در وب پیرو موضوعی در اکنون کاوش می‌باشند. مهم ترین نکته که در‌این وب سایت های محتوایی باید رعایت خواهد شد این میباشد که مطالبی که ارائه می‌دهند مطلقا می بایست دارنده چگونگی خیر و خوبی باشد ، دیدنی باشد ، استفاده کننده از تحقیق آنان شم خستگی نکند و به نحوی فعالیت نمایند که استفاده کننده گشوده هم به تارنما آن ها مراجعه نمایند زیرا همان گونه که در صدر اشاره کردیم ،جذب کاربر و ارتقاء ترافیک این وبسایت ها زمینه بسیار مهمی برای انها میباشد.

بک لینک چیست؟

1)ساخت‌و‌ساز یک پوشه آموزشی

وقتی که شما یک فایلی را در ارتباط یک مقاله اساسی و تخصصی شرکت تولید محتوا درخصوص هر حرفه یا این که تخصصی را تولید میکنید که برای فراگیری آن اشخاص احتیاج به دانلود این فولدر دارا هستند در‌این‌صورت‌ موقعیتی برای شما پیش میاید که وب سایت های دیگرهم پوشه ساخت و ساز گردیده بوسیله شمارا بابیان مرجع آن برای دانلود قرار می‌دهند، اعتنا فرمائید که ذکر مرجع یک بک پیوند میباشد.

بک پیوند های آموزشی در حالتی‌که که یار با تصویر باشند استفاده کننده متعددی را جذب می نمایند.

2) قرار دادن پوشه ها و مطالب بدون‌پول

به خیر میدانیم که کلمه و واژه بدون‌پول مدام هر خواننده و کاربری را به سمت خویش جذب میکند هنگامی شما یک خدمت مجانی را در وبسایت خویش راه‌اندازی می‌کنید این شغل قادر است یک بک لینکی بهتر برای جذب استفاده کننده به وبسایت شما باشد.

دقت داشته باشید که قطعا بک لینک و پیوند هایی که تولید می‌کنید صدق داشته باشد در این حالت هم یوزرها خویش را از دست می دهید هم در شکل آشنایی بک لینک و پیوند بی قیمت از طرف گوگل ،قادر است خطرویا جریمه ای برای سایت شما پیرو داشته باشد.

3) ساخت‌و‌ساز محتوا

ی گرانبها و کارآمد
خواسته از این عبارت این میباشد که همت نمایید محتوایی که ساخت میکنید یک محتوای حاذق باشد و نسخه برداری تارنما های دیگر نباشد که‌این آیتم یک نکته ی خیلی اساسی برای سئو تارنما تان است.

4)ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های تبلیغاتی

تلاش فرمایید در شکل قابلیت به طور یک طرفه از وبسایت های تبلیغاتی و یا این که از دوستانتان لینک و پیوند ( لینک و پیوند) بگیرید.

5) پیوند کردن وبسایت های عالی و توانا

فراموش نکنید سایتی که می‌خواهید در تارنما خویش محتوای آن را لینک و پیوند داده و تکثیر دهید به طبع از توشه محتوایی و مطالب بهتر و کار کشته بهره مند باشد که بها seo برای وب سایت شما داشته باشد.

6) ساخت و ساز بک پیوند از وب سایت های اولیه و مرجع
همان گونه که بیان شد این وب سایت ها زیرا از وبسایت های اولیه و دارای اعتبار دنیای اینترنت می‌باشند پس هر سیرتکامل سایتی در شکل اخذ لینکی از این وبسایت ها اصلا از مقام بیرون نمی‌شود.

رتبه بندی از نظر چک لیست تولید محتوا

نظارت لیست ساخت محتوا به خاص بودن یک مقاله شرکت تولید محتوا بسیار اشاره داراست. البته خاص بودن چه مضمون‌ دارااست؟ فرض فرمایید که یک تیتر سرتیتر اکثری از وب سایت هایی میباشد که با وبسایت شما در رقابت می باشند. درین نحوه شما می بایست در ارتباط به عبارتی سرتیتر مقاله بنویسید در حالتی که که‌این عمل را نکنید مخاطبان خویش را از دست می دهید. سرتیتر درج شده بایستی عیناً تکرار گردد ولی آنچه درون متن میباشد بایستی خاص باشد. پس یکبار برای مدام بدانیم که خاص بودن یعنی مطالب درون وبسایت. واژه و کلمه کلیدی، تیترها و پایین تیترها می بایست عیناً به عبارتی مورد ها تکراری باشد که با جستجوی استفاده کننده وبسایت شما بالا آمده و وی بتواند به مقاله اساسی دسترسی داشته باشد.
فرض فرمایید شما یک وب سایت درگیر کننده دارید، در بعد از ظهر امروز موسیقی یک بهش بسیار اساسی مشغول کننده میباشد، درصورتی که در تارنما شما سخن از واپسین موسیتی ها نشود یعنی وب سایت شما ناقص میباشد، حالا در شرایطی که در‌این تارنما سخن سیاسی خواهد شد یعنی تارنما شما بی ربط و بی مفهوم میباشد. در لحاظ داشته باشید که مخاطبان به سراغ وبسایت هایی می‌روند که وجه اشتراک بسیار متعددی با آنچه در ذهنشان میباشد داراست و وب سایت هایی که لبه متعددی دارا هستند عموماً در جایگاه بندی ها به سود خیر نمیرسند. شایان بیان میباشد که نوشته ها مدام آنطور که ما فکرمی‌کنیم نیستند و بایستی قسمت متعددی از ذوق وسلیقه ها برای یک نوشته بررسی گردد. آنالیز لیست ساخت و ساز محتوا را بدون شوخی بگیرید، زمانی یک تحلیل لیست بدون نقص از قانون ها مورد نیاز برای تایپ کردن محتوای بهتر داشته باشید با یک نظارت سریع و دائمی میتوانید به فیض خیر و خوبی دست یابید بدین ترتیب مشخص و معلوم میشود که نوشته ها چقدر اعتبار دارا‌هستند و آیا گزینه تأیید مخاطبان می‌باشند یا این که نه. نظارت لیست ساخت محتوا تهیه و تنظیم گردیده‌است تا اشخاص بتوانند سرعت و چگونگی را به اندازه پیش ببرند.

توصیه‌ها و نکاتی برای تولید محتوای جذاب

مهمترین نکاتی که بایستی در این مورد رعایت فرمایید شرکت تولید محتوا عبارتند از:
کوتاه و اثر گذار بنویسید
به خیال داشته باشید که مدل نوشتارتان به سیرتکامل‌ای نباشد که خواننده یا این که بازدید کننده وبسایت را خسته نماید. اطمینان فرمائید بازدیدکنندگان به خصوص در وب سایت‌های فروشگاهی درانتظار نمی‌مانند تا به ادامه مقاله برسند پس بعضا وقت‌ها مورد نیاز میباشد در غایت ایجاز و اختصار به چیزهای ضروری در به عبارتی اولِ مقاله اشاره نمود. سایر را می توانید در‌پی مقاله به آن اشاره نمایید. فراموش نکنید که از عنصر جذابیت در کنار نوآوری به‌این خواسته استعمال نمایید تا به حاصل مورد نیاز دست پیدا فرمایید. خلاصه طوری بنویسید که کسالت توشه نباشد.
ساخت محتوا را مقصود گذاری نمایید
گزینش فرمائید که ایجاد محتوای شما در غایت به چه هدفی شکل می گیرد. آیا مقصود مشتری از این مقاله تنها فروش بیشتر میباشد یا هدف ها دیگری مانند جذب بیشتر یوزرها وب سایت و یا این که ارتقا سکو تارنما در رنکینگ جهانی را نیز در لحاظ دارااست. شما می بایست منظره ساخت محتوای خودتان را مطابقت و همخوانی و متناسب با سیاست‌های توصیه دهنده مقاله گزینش فرمایید و برهمین اصل ساخت‌و‌ساز محتوا را ایفا دهید.

اهمیت بازاریابی محتوا

در قلب هر استراتژی بازاریابی دیجیتال محتوا شرکت تولید محتوا جای دارد
مداقه حیاتی بازاریابی محتوا این میباشد که مجموع عنصرها استراتژی بازاریابی دیجیتال شمارا به هم متصل و هواخواهی می‌نماید. محتوایی که ساخت‌و‌ساز می کنید میتواند برای بلاگ شما، برای بازاریابی ایمیلی، برای رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات PPC شما مصرف شود. با حدس یک استراتژی بازاریابی محتوای توانمند، هر شبکه از تاکتیک‌های بازاریابی که شما شایسته ترین میدانید برای حصول به هدف ها بازاریابی و هدف ها درآمد فروش به کار گیری می‌نماید.
تجارت شما محتوای دیدنی و با باکیفیت ساخت می‌نماید که بعد از آن در هر کدام از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما درست شده و از آن هواخواهی می‌نماید. برای مثال، فرض نمائید می خواهید یک کمپین PPC ایفا فرمائید تا ترافیک بیشتری را به سایت خویش جذب نمایید. وقتی که بازدیدکنندگان به تارنما شما می‌رسند، به محتوایی نیاز دارید که آن‌ها‌را در آنجا نگه دارااست و مجدد به وبسایت شما بازگردد. چگونگی این تجارب بازدید از تارنما گزینش می‌نماید که آیا آن‌ها برای یک توصیه نام نویسی نمایند و نشانی آدرس اینترنتی خویش را به شما ارائه دهند. و مقر پست الکترونیک شما به به عبارتی اندازه به محتوا مطابق ارتباط آن‌ها با کمپانی شما و مرحله در چرخه خرید نیاز داراست.

به مخاطبان خود آموزش می‌دهد

صرفا غرض از ساخت‌و‌ساز محتوا فراگیری مشتریان تازه و مقصود در باب تولید ها و شرکت تولید محتوا سرویس ها شما میباشد. براین اساس، یقین نتایج فرمائید که محتوای شما آموزنده میباشد چون فقط دلیلی که بازدیدکنندگان روی وبسایت شما کلیک می‌نمایند، دستیابی داده ها بیشتر راجع‌به بیزنس و تولیدات شما میباشد. همینطور، مطمئن گردید که سرویس ها مشتری شما سکو یک میباشد تا تجارب نیکی را به مشتریان خویش ارائه دهید. این بدین عامل میباشد که مشتریان به جهت سرویس ها خوب خویش، یک تجارت را برمی‌گردند یا این که ارجاع میدهند. مطمئن گردید که محتوای پر ارزش، آموزنده و ثابتی ساخت‌و‌ساز میکنید تا مخاطبان خویش را مشغول خویش نگه دارید.
ارتباط شما با مشتریانتان را تقویت می‌نماید
در حالتی‌که می خواهید عموم را به سایت خویش بازگردانید، مطمئن گردید که محتوای شما دارای اعتبار میباشد. براین اساس، داده ها ارزشمندی را که در مکان دیگری در دسترس وجود ندارد در چنگ آنان قرار دهید. هنگامی محتوای گران بها و ثابتی را پست می کنید، فالوورهای شما مدام در شبکه شما تهیه میگردند و به تقویت ارتباط شما امداد می‌نمایند. متوجه خواهید شد که طرف داران شما بر خانواده، دوستان و همیاران خویش برای خرید تولید ها شما تأثیر می گذارند. این به شما یاری می‌نماید تا یک مقر هوا داران ساخت فرمائید، بدین ترتیب یک جریان درآمد کارکشته ساخت نمائید.

آشنایی با ترفندهای محتوا نویسی در وب سایت های سرگرمی

در اصل کلاً محتوا نویسی یا این که ایجاد محتوا برای مثال مشاغل شرکت تولید محتوا هیجان انگیز و دوست داشتنی به شغل می رود که مولف بدون چاره میباشد علاوه بر ارتقاء داده ها خویش در موضوع های متعدد همینطور از ذوق و سلیقه و آمادگی خویش مایه بگذارد. امروزه محتوا نویسی تحت عنوان یک تخصص برای اشخاص به‌حساب می‌آید. یعنی تا قبلا نویسندگان در قضیه های مختلفی درگیر عمل بودند البته با پیدایش اول جرقه های وجود مشاغلی از این دست در فضای مجازی این نویسندگان بودند که همت کردند تا تواناییهای خویش را در این باره نیز محک بزنند. نکته قابل مداقه دراین مورد این بود که‌این نویسندگان خیر فقط به طور شخصی بلکه در بخش اعظمی موردها به ندرت بوسیله شرکت ها علم مبنا که به رواج استحصال و شغل های اینترنتی و نیز کسب و کار الکترونیکی امداد می رساندند جذب گردیده و در قضیه های مختلفی درگیر به فعالیت شدند. در واقع هر تالیف کننده با دقت به موضوع مهارت و تخصصی که داشت عمل خویش را کانالیزه نموده و آغاز به ایجاد محتوا نمود. با این همگی به لحاظ شما یک محتوا نویس میتواند به صرف داشتن شایستگی در این باره فیض مطلوبی را به دست بیاورد؟. در جواب می بایست بگوییم که صرفا داشتن شایستگی نمی تواند ملاک خیر و خوبی برای محتوا نویسی باشد بلکه تالیف کننده برای ساخت محتوا موردنیاز میباشد تا با شگردها و رویکرد هایی که بتواند بر جذابیت متن اضافه کند نیز آشنا خواهد شد. این به این مفهوم وجود ندارد که او از لغات کلیدی مایه بگذارد و چگالی لغت ها را فدای جذابیت متن نماید بلکه بایستی تعادل از هر جنبه در لحاظ گرفته گردد. پیشنهاد می‌کنیم به خواسته شناخت بیشتر شما با محتوا نویسی و ترفندهای آن در‌پی این مقاله نیز با ما یار باشید.

نظارت بر استراتژی محتوا

زمانی که یک استراتژی محتوا شرکت تولید محتوا 
ساخت‌و‌ساز می‌شود، بایستی یک‌سری مورد را تحقیق فرمایید.
1. چه کسی محتوای شمارا خواهد خواند؟
استفاده کننده غرض محتوای شما چه افرادی می‌باشند؟ برای تعدادی کاربر محتوا ایجاد میکنید؟
همان گونه که بیزنس شما ممکن میباشد بیش تر از یک نوع مشتری داشته باشد، استراتژی محتوای شما قادر است بیشتراز یک نوع استفاده کننده را پناه نماید. استعمال از اشکال محتوا به شما یاری می‌نماید محتوایی را ارائه دهید که برای هر فرد پیاده سازی شده است.
2. چه مشکلی را برای مخاطبان خویش حل خواهید کرد؟
در وضعیت ایده‌آل، مال یا این که سرویس ها شما مشکلی را حل می‌نماید. به همین ترتیب، محتوای شما با استارت به شناسایی ایراد و استیناف به آن، مخاطبان خویش را برای حل این اختلال فراگیری میدهد. محتوای شما راهکار‌هایی را که ارائه می‌دهید تقویت می‌نماید و به شما یاری می‌نماید تا اعتبار خویش را نزد مخاطبان مقصود خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید.
3. چه چیزی شما‌را مخصوص می‌نماید؟
رقبای شما احتمالاً محصولی شبیه جنس شما دارا‌هستند، بدین مضمون‌ که مشتریان شما بایستی بدانند چه چیزی مال شمارا عالی می‌نماید یا این که دست کم، متعدد میباشد. شاید تفاوت مهم شما این باشد که کمپانی شما سال‌ها میباشد که احداث شده است و سوابق وقتگیر دارااست. یا این که شاید مارک مخصوص به شخصی دارید که منجر می گردد از رقبای خویش متمایز گردید.
4. محتوای خویش را در چه رسانه‌هایی منتشر خواهید کرد؟
همان طور که میتوانید محتوا در پوسته های گوناگون ساخت فرمائید، رسانه‌های مختلفی نیز خواهید داشت که میتوانید در آنان محتوای خویش را منتشر نمایید، از تارنما خویش گرفته تا رسانه‌های اجتماعی. در صورتیکه مخاطبان شما محتوای ویدیویی وقتگیر را ترجیح میدهند، می توانید محتوای خویش را در YouTube منتشر نمایید. در صورتی‌که کاربر جوان‌تری دارید که محتوای سریع را دوست داراست، میتوانید TikTok و Instagram را گزینش فرمائید.
بازاریابی محتوا
به دستیابی و امور امداد می نماید تا منابع قابل متکی بودن و مقرون به صرفه ترافیک تارنما را فراهم و طراحی برنامه نمایند.
چه‌طور یک استراتژی محتوا تولید کنیم:
- غرض خویش را مشخص و معلوم نمائید
- پژوهش ها شخصیتی ایفا دهید
- ممیزی محتوا را انجام فرمایید.
- یک سیستم رئیس محتوا را گزینش نمائید
- نوع محتوایی را که میخواهید ساخت و ساز نمایید معلوم نمائید
- ایده‌های تازه برای ساخت محتوا ارائه دهید
- محتوای خویش را منتشر و مدیر نمائید