البته این حرفها بیشتر در باب نمونه انتها بود که در تعدادی ماه شرکت تولید محتوا اخیر روی وب لاگ iwantmyname انجام یافته میباشد. Timo Reitnauer روی وب لاگ iwantmyname یک مقدار در زمینهی کیفیت جابجایی محتوای حقیقی وواقعی خویش از روی یک دامین اساسی به یک پایین دامنه که به صورت معمول روشی وجود ندارد که به دیده ما آشنا باشد، سخن کرده بود. ولی هنگامی دست بدین عمل زدند ابداً سود ی خیر نداشت. شما میتوانید گرف ترافیک آن را ملاحظه کنید. وی گرف ترافیک جستجوی گوگل خویش را به اکران نهاده و تجزیه و چک گوگل خویش را علامت داده میباشد. یک snapshot خیلی بهتر از کلیه روند مشمول: وقتی که آنان مبادرت به جابجایی کرده اند، اتفاقی که روی جستجوی آنان زمین خورد، چه بازه طولانی شد که حالت برای این محتوا خوب خواهد شد، و غیره میشود. وضعیت این محتوا درواقع هنوز بهبود پیدا نکرده میباشد و الان حدود پنج یا این که شش ماه میباشد که از آن جابجایی می گذرد. پس این موضوع خیلی خیلی برای آنان ناامید کننده میباشد به همین برهان قصد داراهستند که محتوا را به محل گذشته برگردانند شاید هم تا الان این فعالیت را اعمال داده باشند.
ولی این حادثه بزرگی بود کهاین تکه محتوا در خبرها هکرها قرار گرفت. یوزرها خیلی متعددی از Startup و دنیای تکنولوژی روی این محتوا لحاظ دادند و تجربیات ی خویش و نقطه نظرشان را دراین مورد به اشتراک گذاشتند.
Bottom line در زیردامنه ها برای قرار دادن محتوا خطرناک محسوب میشوند. اینجانب و John به گفته ی Matt یقین داریم که میگوید گوگل درین مسیر گامهایی را برداشته میباشد. ایراد این میباشد که آنان هنوز به اندازه ی کافی عالی نیستند و یا این که نمی توانند به اندازه کافی به آن فاکتور توکل نمایند، به همین عامل subfolderها را ترجیح میدهند و به همین ادله میباشد که اینجانب سماجت دارم که کلیه بایستی محتوای خویش را یا این که روی زیردامنه و یا این که روی دامنه ی اساسی و ترجیحاَ در درون زیرپوشه ها قرار دهند. این روشی میباشد که شما با آن میتوانید اقتدار و مزیتهای سئو خویش را حداکثر برسانید. این یک کدام از تکنیکهای سئو میباشد که یکسری سالی میباشد که تغییری نکرده میباشد.
- چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ ۱۳:۴۵
- ۹ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر