آرشیو مهر ماه 1400

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

جيمز كانزانلا ، مديرعامل IM Nights

مانند سوراب، جيمز كانزانلا كه شركت توليد محتوا در راءس گروه IM Nights جاي دارد نيز مي‌گويد هنگام تايپ كردن ارزيابي ليست نبايد زياده روي فرماييد. در ازاي صرفا وظايف با بالاترين اهميت را ليست فرمائيد:
" اينجانب سالهاست از آناليز ليست براي اداره و در اختيار گرفتن كسب و كار آنلاين خويش سود مي‌برم. در واقع، اينجانب از Google Docs كه نوعي بررسي ليست آنلاين به حساب مي آيد براي ساخت آناليز ليست استعمال مي كنم تا در هر قوانيني قابل محاسبه و يا اين كه دستكاري باشند. با اين اوصاف، يكي مهم‌ترين نكاتي كه اينجانب در تهيه و تنظيم بررسي ليست آن را به طبع رعايت مي‌كنم اين ميباشد كه فقط فعاليت هاي مهمي كه بايستي مطلقا اجرا شوند را يادداشت مي‌كنم. براي اينجانب، فهرست در دست گرفتن مانند تيم اي از وظايف اصلي ميباشد كه تعالي ترين پرورش ها را براي كسب و كار آنلاين اينجانب آماده مي نمايد. با در لحاظ به دست آوردن اين موردها صرفا روي شغل هاي اصلي متمركز مي‌شويد و وظايفي را صرفا وقت شما‌را ميگيرند را كنار مي‌گذاريد"

به ويدئو كنفرانس هاي آنلاين روي بياوريد

درين روز ها كه حضور در شركت توليد محتوا جلسات يا اين كه برگزاري جلسات حضوري و وعده ديدار هاي فيزيكي بعلت كوويد 19 ميسر وجود ندارد يكي‌از نحوه هاي بسيار موءثر تطبيق بازاريابي در‌اين اوضاع و احوال ميباشد. فراموش نكنيد تاثير استعمال از كليپ كنفرانس ها بالا بوده و حتي ميتواند منجر بهبود كسب و كار شما خواهد شد. براي برقراري كنفرانس هاي آنلاين ميتوانيد از توليدات موسسات Adobe و يا اين كه Google به كار گيري فرماييد

4-    ارائه ها و سخن هاي خويش را مجددا تكرار نمائيدحرف هاي خويش به صورت كوتاه راجع‌به خصوصيت توليدات،نكات ريز و اصلي و يا اين كه حرف هايي كه در جلسات حضوري با مشتريان خويش نموده ايد را بياد بياوريد. مي‌توانيد فرمايشات و گفته هاي خويش را به صورت هاي جذابي پباده سازي و بازگو نمائيد مثلا:
   اسلايد شو هاي زيبايي پباده سازي نمائيد و در سايتSlideShare به اكران در بياوريد كه بيشتر از 80 ميليون استفاده كننده دارااست
 شايسته ترين و مطلوب ترين شعار ها و گفته هاي خويش در مورد كسب و كارتان را  به صورت عكس نوشته در شبكه‌هاي‌اجتماعي منتشر فرماييد
 ميتوانيد گفته هاي اصلي خويش را در پوسته GIFs ارائه دهيد
به وسيله ابزارهاي آنلاين مثل Slidely
 آنان‌را اسلايد شو نماييد

بهترين راه براي نحوه نوشتن جمله مقايسه اي چيست؟

جنبه هاي هر مقايسه شركت توليد محتوا مهم‌ترين جنبه هر مقايسه، ساختار هاي موازي مي باشند. يعني هر دو موردي كه با هم مقايسه مي‌شوند، مي بايست از يك نوع باشند. به عنوان مثال: . كمربند سيارك به طور تقريبً 1000 برابر از خورشيد دورتر به نسبت زمين و ماه ميباشد.در ساختار اين پاراگراف، اين برداشت به وجود ميايد كه كمربند سيارك، به نسبت زمين و ماه، دورتر از خورشيد ميباشد. با اين اكنون، اين گزاره اشتباه ميباشد! ( اين كمربند، فقط 2 الي 3 برابر دورتر از خورشيد به نسبت زمين و ماه است.) در ازاي، در حيث بگيريد كه : مسافت در بين كمربند سيارك تا خورشيد، 1000 برابر مسافت زمين تا ماه ميباشد. دراين مورد، مسافت در بين دو آيتم اوليه، با مسافت ميان دو آيتم دوم مقايسه شد‌ه‌است. . معالجه با ادغام A رويش دوباره عضله بيشتري نسبت به مخلوط B تشكيل داد. اين پاراگراف به مكان تمركز بر تأثيرات معالجه با مخلوط B. ، معالجه با ادغام A را مستقيماً با مخلوط B مقايسه مي نمايد. 

اكثري از مقايسه ها براي صرفه جويي در گوشه و كنار، غلط مندرج اند ، چون لغت ها مازاد اكثر اوقات براي دستيابي به ساختار موازي مطلوب مايحتاج ميباشند. يك شيوه معمول براي كاهش تعداد لغت ها مازاد در يك مقايسه ، استعمال از ضماير ثابت كننده ميباشد

از تيم توليد محتوا چه مي‌دانيد؟

در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم شركت توليد محتوا در رابطه گروه ساخت‌و‌ساز محتوا سخن كنيم. به‌اين خواسته بايستي بدانيم ساخت‌و‌ساز محتوا چيستو دقيقا چه كاربردي در دنياي امروز دارااست؟ در پي از حالت ساخت يك محتواي عالي و سكو يك حرف خوا‌هيم كرد. همينطور درپي با مفاهيم متعدد در دنياي محتواسازيصحبت خوا هيم كرد. پس با ما ياروهمدم باشيد.
كلاً ساخت محتوا به عده، گردآوري، تدوين و نوشتن مطالب گوناگون با مقصود جابجايي پيام تخصيص داراست. درين راستا يعني در راستاي چگونگي محتواسازي، محتواهايي كه تهيه و تنظيم گرديده‌اند، با استعمال از ابزارهاي گوناگون منتشر مي‌گردد. به اين مراد ساخت و ساز محتوا براي جابجايي پيام خاص به عمل مي‌رود. اين پيام مي تواند در سه دسته ذيل تقسيم بندي خواهد شد:
هدف ها بازاريابيهدف ها علمي و آموزشيهدف ها فرهنگيدر حالتي كه بخواهيم هرمورد از اين هدف ها را توضيح دهيم مي بايست به سراغ مثالي در اين مورد برويم. پيش از بيان نمونه عالي ميباشد سراغ آناليز مقام ايجاد محتوا در دنياي امروز برويم.

آيا بعد از دريافت نمونه توليد محتواي اوليه، محتواي بعدي را هم بررسي كنيم؟

يك كدام از مشكلاتي كه معمولاً شركت توليد محتوا در موضوع ساخت و ساز محتوا پيش ميايد اين ميباشد كه يوزرها پس از آنكه مثال توليد محتواي اول را اخذ كردند و كيفيت آن آيتم پذيرش آنان واقع شد محتواهاي بعدي را ديگر آناليز نمي‌نمايد كه‌اين قضيه تماماً خطا ميباشد. طبيعي ميباشد كه تاليف كننده براي محتواي نخستين يا اين كه به عبارتي مثال محتوا وقت بيشتري بگذارد و كيفيت عالي ترين محتواي خودش را در دست شما قرار دهد. ولي ممكن ميباشد در محتوا‌هاي بعدي كيفيت فعاليت زير خيس بيايد. شايسته ترين راهي كه براي رويارويي با اين مورد وجود دارااست و شما ميتوانيد از آن به كار گيري فرمائيد اين ميباشد كه بعداز اخذ مثال اول ايجاد محتوا و نظارت و گزينش آن محتوا‌هاي بعدي را هم مرتباً چك فرماييد و در صورتيكه كه عيب و ايرادي در آن وجود داشت آن را بنويسند منتقل نماييد و از وي درخواست فرمائيد كه آن را بازنويسي كند.

چند راه تا بتوانيد اقدام به انتخاب موضوع براي توليد محتوا كنيد

پست بلاگ خويش را در شركت توليد محتوا پوسته يك ليست مشخص و معلوم فرمائيد. در تيتر خويش از تعداد امتيازات ليست خويش استعمال فرمائيد.
 عدد حقيقي وواقعي را به بها پيشنهادي خويش قرار دهيد. در صورتيكه بها پيشنهادي شما صرفه جويي در وقت ميباشد، شماره شما قادر است 30 دقيقه در وقت صرفه جويي نمايد. در حالتي كه بها پيشنهادي شما فروش بيشتري ميباشد، تعداد شما مي تواند 32٪ فروش بيشتري داشته باشد.
 براي ارتقا اعتبار، اندازه مثال داده‌هاي خويش را به اشتراك بگذاريد. مثلا، در صورتي پست شما راجع به مدير هم‌زمان يك سري پروژه ميباشد و از 100 كارشناس صنعت موعظه گرفته ايد، اين شماره را در تيتر بلاگ خويش قرار دهيد.
نكته ماهر:در صورتيكه براي ارتقاء اعتبار و ادراك كاربر از توفيق تعدادي شماره داريد، يك سري تيتر با چندين شماره بنويسيد. آنگاه براي گزينش قضيه براي ساخت و ساز محتوا، آنها‌را آيتم نظارت قرار دهيد تا در غايت شايسته ترين را تعيين فرماييد و حتي بعد از نشر پست خويش تيتر بلاگ خويش را تغيير تحول دهيد. اين به شما اشتراك اول و كليك بيشتري مي دهد و بازديد زمان بر زمان شما از آن پست وب لاگ را ارتقاء ميدهد.

چند راه تا بتوانيد اقدام به انتخاب موضوع براي توليد محتوا كنيد

پست بلاگ خويش را در پوسته يك شركت توليد محتوا ليست مشخص و معلوم فرمائيد. در تيتر خويش از تعداد امتيازات ليست خويش به كارگيري نماييد.
 عدد حقيقي و واقعي را به بها پيشنهادي خويش قرار دهيد. در صورتي‌كه بها پيشنهادي شما صرفه جويي در وقت ميباشد، شماره شما قادر است 30 دقيقه در وقت صرفه جويي نمايد. در شرايطي‌كه قيمت پيشنهادي شما فروش بيشتري ميباشد، تعداد شما مي تواند 32٪ فروش بيشتري داشته باشد.
 براي ارتقاء اعتبار، اندازه مثال داده‌هاي خويش را به اشتراك بگذاريد. از جمله، در شرايطي كه پست شما راجع به رئيس هم‌زمان يك‌سري پروژه ميباشد و از 100 داراي تخصص صنعت پند گرفته ايد، اين شماره را در تيتر وب لاگ خويش قرار دهيد.
نكته ماهر:در‌صورتي‌كه براي ارتقا اعتبار و فهم و شعور استفاده كننده از توفيق يك سري شماره داريد، يك‌سري تيتر با يك‌سري شماره بنويسيد. بعد براي تعيين مسئله براي ساخت و ساز محتوا، آن‌ها‌را گزينه آناليز قرار دهيد تا در غايت شايسته ترين را تعيين نماييد و حتي بعداز نشر پست خويش تيتر وب لاگ خويش را تغيير‌و تحول دهيد. اين به شما اشتراك اول و كليك بيشتري مي دهد و بازديد زمان بر زمان شما از آن پست وب لاگ را ارتقا ميدهد.

بهترين تعرفه محتوا براي خريد

امروز دنياي محتوا‌‌ها‌‌ي ديجيتال شركت توليد محتوا رويش قابل توجهي داشته ميباشد و ساخت و ساز محتوا يك كدام از وسيع ترين مشاغل اينترنتي تبديل شد‌ه‌است. احتمالاً شما هم در مورد كاري خودتان قصد داريد پرورش فروش و درآمد را داشته باشيد كه شايسته ترين رويكرد براي اين شغل شغل در فضاي مجازي و بازاريابي در آن ميباشد.
تعرفه ساخت و ساز محتوا را بدانيد!البته براي بازاريابي توليد ها خودتان شما مي بايست در مورد ساخت و ساز محتوا هم شغل داشته باشيد. اما نيازي وجود ندارد كه مطلقاً خودتان ساخت و ساز محتوا نمائيد بلكه ميتوانيد با مراجعه به دسته‌‌ها‌‌ي اينترنتي داراي اعتبار كه در فضاي مجازي شغل مي‌نمايند نسبت به خريد محتوا با تعرفه محتوا مبادرت فرماييد. ولي مطمئنا شما بايستي تعرفه محتوا
 را بدانيد و مبني بر آن نسبت به خريد ساخت‌و‌ساز محتوا مبادرت نماييد. شما مي بايست كارايي فرمائيد شايسته ترين تعرفه محتوا را پرداخت فرماييد و بالاترين كيفيت را در ساخت محتوا اخذ فرماييد.

اهميت معرفي مخاطبان در سفارش محتوا

او‌لين موضوعي كه در توصيه شركت توليد محتوا محتوا اهميت پيدا مي‌نمايد و شما بايستي آن را مشخص و معلوم نمائيد مخاطبان محتواي شما ميباشند. دقت داشته باشيد كه مولف محتوا مبني بر اطلاعاتي كه شما در مشت ما قرار مي‌ ‌‌‌‌‌‌دهيد مبادرت به مهيا سازي پيشنهاد ساخت و ساز محتواي شما مي‌ ‌‌‌‌‌‌نمايد و به طور طبيعيً در شرايطي كه نداند براي چه طيفي از جامعه قرار ميباشد ساخت محتوا نمايد ممكن ميباشد لحن ذكر محتواي وي يا اين كه اطلاعاتي كه در آن به كارگيري مي‌نمايد مطلوب آن طيف نباشد و به طور طبيعيً محتواي شما هيچ سيرتكامل كاربردي براي شما نداشته باشد. پس مورد نياز ميباشد در هنگام پيشنهاد محتوا شما مشخص و معلوم نماييد كه مخاطبان شما چه اشخاصي مي‌باشند.خوب ميباشد شما مخاطبان خودتان را در چندين پارامتر معين به مولف معرفي فرمائيد

بهبود كلمات كليدي سايت

به كار گيري از آمار سرچ لغات در شركت توليد محتوا گوگل براي بهبود عبارات كليدي وبسايت امروزه يك كدام از رايج ترين طريق ها براي خريدن شايسته ترين واژه و كلمه كليدي براي تارنما ميباشد. شما ميتوانيد به راحتي از ابزار گوگل ترند براي تهيه كردن آمار سرچ كلمه ها در گوگل به كارگيري فرماييد.
بيشترين عبارات فارسي كاوش گرديده در گوگلبيشترين كلمه ها فارسي كاوش گرديده در گوگل را نيز مي قدرت با استعمال از ابزار گوگل ترند به دست آورد. شما همينطور مي‌توانيد به راحتي بر پايه ي استان ها نيز اين ارزيابي را اعمال دهيد. در گوگل ترند شما بايستي ميهن متبوع را جمهوري اسلامي ايران قرار دهيد و آنگاه به راحتي بيشترين عبارات فارسي كاوش گرديده در گوگل را بدست بياوريد. ولي ابزار ها و وب سايت‌هاي ديگر نيز براي اين فعاليت وجود دارا هستند كه شما ميتوانيد از آن ها نيز به كار گيري فرمائيد.