آرشیو تیر ماه 1400

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

بررسي جامع نكات مهم توليد محتوا

ساخت‌و‌ساز محتوا يعني چه؟ چرا روز آپديت اهميت شركت توليد محتوا ساخت و ساز محتوا بيشتر مي‌شود؟ چطور ممكن ميباشد ايجاد محتوا باعث گردد يك تارنما سكو بالاتري داشته باشد؟ كليه اين سوال ها به نوبه خويش به نكات اساسي ساخت و ساز محتوا اشاره مي نمايد.
يعني رازي كه در دل محتوا مخفي ميباشد و شايد وصال به‌اين سر يه خرده وقتگير باشد. شايان بيان ميباشد كه محتواي ايجاد گرديده مي بايست اصل غافلگيري را مدام زنده نگه دارااست. درين نوشته‌علمي قصد داريم چند اصل اصلي در قضيه ساخت و ساز محتوا را آناليز كنيم.غافلگيري در ساخت‌و‌ساز محتوا
ايجاد محتوا سواي اصل غافلگيري خسته كننده ميباشد حتي چنانچه بسيار آموزنده و به نوعي توانمند درج شده باشد. يك قضيه اصلي را با هم چك ميكنيم فرض فرماييد شما قرار ميباشد در باب يك فضاي كاربردي اصلي يكسري داده ها به دست اوريد و بسيار براي شما باارزش ميباشد كه داده ها به دست آمده درست باشد. اكنون چه بايستي كرد؟داده ها اساسي و گران بها
اين اين مسير بايستي اصل غافلگيري نيز نظر خواهد شد. يعني در حالتي كه صرفا يك جدول قرار داده خواهد شد و يكسري داده ها اصلي و اما درست نيز به مخاطب اكران داده خواهد شد گشوده هم نمي تواند آنطور كه بايستي گران بها به حيث رسد چون دير يا اين كه زود مخاطب خسته ميگردد. در اينجا مولف بايستي بداند كه غافلگيري چه مي باشد و چطور مي بايست آن را انجام كرد.
به عنوان مثالً آغاز مي‌كنيم به فراگيري يك لهجه نرم افزار نويسي بلندمرتبه و ولي بغرنج! كدها را يك به يك مي نويسيم و توضيح ميدهيم در غايت نيز يك فضايي ساخت و ساز ميكنيم كه معين سازد كدهاي ما در حالت نرمال قراردارد و اجار كدها را نيز نظر ميكنيم تا به اينجاي عمل ما در اموزش چيزي معدود نذاشته ايم و استفاده كننده با تلاوت كد ها به آساني متوجه مي گردد كه چطور مي بايست نرم‌افزار نويسي كرد و فيض چه مي‌شود ولي مكان اصل غافلگيري بسيار خالي ميباشد.

توليد محتوا با هدفي قابل اندازه ‌گيري

زماني هدفتان را مي‌دانيد، مي ‌توانيد مشاهده كنيد چه شركت توليد محتوا قسمتي از هدفتان را مي ‌توانيد به محتوا تخصيص دهيد و آن گاه رجوع سرمايه ‌گذاري و واحد سنجش اثرگذاري آن را اندازه ‌گيري نمائيد. همگي هدف ها بايستي قابل اندازه ‌گيري باشند.
نمونه: محتواي راس سالم را براي ارتقاء سرويس ها و كاهش وسعت تماس در راءس تماس، به‌روزرساني نماييد. يا اين كه ما نياز به ارتقاء 30% در تصويب‌ اسم وبينارهاي Q3 داريم.
به عبارتي‌ طور كه فرآيند ساخت و ساز خويش را نرم‌افزار‌ ريزي مي‌ فرماييد، مطمئن گرديد آن را به سيرتكامل‌ اي پيش مي ‌بريد كه براي محتوا شما‌را به يكي‌از اهدافتان مي ‌رساند. مي ‌توانيد از يك سرمشق يا اين كه حتي پرسشنامه بي آلايش براي اعمال اين عمل استعمال فرمائيد.
در صورتي هدف ها را قبل از تحقيق و آغاز تايپ كردن، گزينش نمائيد، باقي فرايند سريع ‌خيس پيش خواهد رفت. مشخصاً، هدف ها روشن به مولف شما امداد مي ‌نمايد بداند چه سؤالاتي بپرسد و چه چيزي بنويسد.
آن ‌ها چارچوبي براي تحليل محتوا به كارشناسان تأييد مي ‌دهند. حتي به نسخه برداري­ رايتر شما، ايده بهتري نسبت بدين كه چه تغييراتي موردنياز ميباشد ساخت نمايد هم مي ‌دهد.ساخت و ساز محتوا با در حيث داشتن استفاده كننده
اساسي ميباشد اشخاصي كه براي آن ‌ها ايجاد محتوا مي ‌نماييد را بشناسيد. براي اين فعاليت نياز به تحقيق مشتري، آناليز داده ‌ها و پرسوناي بازاريابي خواهيد داشت.
نمونه: فهميدن اين كه 33.000 مشترك خبر نامه يا اين كه 320 كمپاني‌ كننده در وبينار داريد، يك چيز ميباشد ولي محرك‌ ها چه چيزهايي ميباشند، چه بحران ‌هايي در حوزه محتوا روبرو خواهند بود، كجاي مسير خريد قرار دارا‌هستند؟ عملكرد نمائيد از شناختن معمولي استفاده كننده به ادراك بدون نقص وي برسيد.ايجاد محتوا براي شبكه ‌هاي مشخص و معلوم
موردنياز ميباشد بدانيد مخاطبتان از چه شبكه‌ هايي به كارگيري مي ‌نمايد و محتوايي ساخت‌و‌ساز فرمائيد كه به طور كاملً متناسب با آن شبكه ‌ها باشد به جاي‌اينكه يك محتوا ساخت و ساز فرماييد و آن را كليه‌ جا منتشر نمائيد (مگر اين كه براي مخاطبتان پاسخ دهد).
نمونه: موعظه داشته باشيد كه نشانه دهد براي شبكه ‌هاي متفاوت چطور بنويسيد، چه‌گونه به حيث برسيد و چه قالبي داشته باشيد. بفهميد چه نوع محتوايي بهتر در هر شبكه پاسخ مي ‌دهند.گسترش نرم افزار ايجاد محتوا
به محض اين كه استراتژي ‌اي براي ساخت‌و‌ساز محتوا داريد، فرصت آن رسيده تا به تاكتيك‌ ها تصور كنيد و نرم افزار ‌اي براي ساخت و ساز محتوا بريزيد.

انواع توليد محتوا و چه محتوايي به درد من مي‌خورد؟

آيا تجارت جديدي خط مش انداخته‌ايد و نمي‌دانيد براي شركت توليد محتوا جذب مشتري از كجا آغاز نماييد؟ آيا نمي‌دانيد كه چه نوع محتوايي مطلوب فعاليت و رشته شماست؟ به حيث شما محتوا چندين نوع داراست و چه تفاوتي با هم دارا هستند؟ با ما ياروهمدم باشيد تا جواب مجموع سوال ها خويش را اخذ نماييد. در مقاله‌ها قبل به محتوا و ساخت محتوا خوب پرداختيم. در نوشته‌علمي امروز قصد داريم اشكال محتوا را برايتان شرح دهيم و بگوييم چه نوع محتوا مطلوب تجارت شما ميباشد.
هر پيامي‌كه اطلاعاتي هدفمند را به دور‌وبري ها منتقل نمايد، شكلي از محتوا مي باشد. تك تك صاحبان تجارت بايستي ايجاد محتوا كاربردي را دورازشوخي بگيرند. كل وب سايت‌هاي مطرح نظير ديجي مال، ورزش 3، زوميت، تبيان و… با داشتن محتواي خلق كننده و فراوان به توفيق دست يافتند. شما همچينين ميتوانيد با معلوم كردن استراتژي درست و ايجاد محتواي خوب و مداوم، سبب ساز پرورش و ارتقاي وضعيت بازاريابي اينترنتي خويش گرديد. براي گزينش شايسته ترين نوع محتوا براي دستيابي به هدفتان، تنها كافيست كه بدانيد مقصود ايجاد محتوا چه مي باشد، مخاطبان شما چه كساني مي باشند و حريف شما در چه وضعيتي ميباشد و چه كاري اعمال ميدهد.5 پرسش براي تعريف و تمجيد محتوا از لحاظ كارشناسان كمپاني RIT
نخست بياييد تعريفي ظريف از محتوا را با هم تحليل نماييم. آن گاه ببينيم از چه طريقي مي توانيم متوجه نياز خويش در ساخت محتوا شويم. ما خواهيم توانست محتوا را در پنج سوالي كه در ذيل نقل شده، تعريف كنيم.
داده ها: قصد داريد كه چه نوع اطلاعاتي را به مخاطبان خويش منتقل فرماييد؟مقصود: غرض شما از به چاپ رساندن داده ها چيست؟ از استفاده كننده خويش چه انتظاري داريد؟استفاده كننده: ميخواهيد چه عده اي داده ها منتشر گرديده شمارا مطالعه نمايند؟ آيا مقام سني يا اين كه جنسيت خاصي متبوع شما ميباشد؟شبكه: ميل داريد داده ها مدنظرتان از چه مسيري به دست مخاطبان رسد؟ به صورت يك نوشته‌ي‌علمي متني يا اين كه پست در اينستاگرام؟فرم: فرمي‌كه قرار ميباشد داده ها در دست مشتري قرار بگيرد به چه شكل باشد؟ متن، تصوير يا اين كه كليپ؟
محتواها در حوزه رسانه در فرم‌هاي متنوعي ارائه مي گردند و با دقت به نوع رسانه مي‌بايست از صورت‌هاي خاص آن به كار گرفت. تحت عنوان مثال در فضاهاي مجازي، در يك رسانه ديجيتال و يا اين كه يك تارنما اينترنتي، اثر توليدي مي تواند در گونه هاي صوت، تصوير، متن و… ارائه خواهد شد.

گونه هاي محتوا


محتواهايي كه قرار ميباشد منتشر كنيم را روي هم رفته مي‌قدرت به 4 قسمت تيم بندي نمود. تنها دقت فرماييد كه براي تعيين قالب مطلوب محتوا مي بايست ذوق و سليقه مخاطبين خويش را نظارت فرماييد تا محتواي خير و خوبي را در چنگ آن ها قرار بدهيد. بدين ترتيب چك فرمائيد كه مخاطبين شما بيشتر نوشته ي علمي دوست دارا هستند يا اين كه يك ويديوي يك‌سري دقيقه‌ايو يا اين كه پادكست؟
در دنياي امروز به‌خيال و خاطر بستر قابل قبولي كه فضاي وب مهيا نموده، قالب‌هاي ساخت‌و‌ساز محتوا بسيار پهناور گرديده است. همين مسئله ساخت‌و‌ساز محتوا را به يك مهارت و تخصص تبديل كرده است.

مهارت هاي لازم براي استخدام در شركت توليد محتوا

مثلا، در بالا مقررات seo بدين شكل بود كه چنانچه شركت توليد محتوا از يك كلمه و واژه كليدي در متن به صورت پي‌پيرو به كار گيري ميشد، موتورهاي كاوش آن متن را تحت عنوان يك متن كيفيت بالا و seo گرديده تلقي و در كوتاه‌ترين فرصت تكثير مي‌دادند. ولي اكثري از تارنما‌ها از اين ترفند به كار گيري كردند و با بكارگيري صرف از كلمه ها كليدي و فارغ از تايپ كردن محتواي متني با كيفيت، جايگاه وبسايت خويش را بهبود بخشيدند. از اين رو گوگل ديگر فقط به لغات كليدي نمره‌اي نمي‌دهد. پس شما تحت عنوان يك محتوانويس، بايستي هميشه از تغييرات ضوابط seo آشنا باشيد و با ايجاد محتواي كيفيت خوب متناسب با نهايي تغييرات اصول بهينه سازي، موتورهاي كاوش را در جستن مطالب خويش امداد نمائيد.شناخت با قابل انعطاف‌افزارهاي خانواده آفيس
خانواده آفيس مهم‌ترين ابزارهاي يك تاليف كننده محتوا مي باشند. در حالتي‌كه براي هر شغلي يك ابزار خاص در لحاظ بگيريم، بايستي براي نويسندگي محتوا نيز چندين ابزار در لحاظ گرفت. ابزارهايي نظير لپ‌تاپ، وب و از تمامي مهمتر قابل انعطاف‌افزارهاي آفيس نظير اكسل، پاورپوينت، ورد و غيره كه نبود هريك عمل نويسندگي را مختل مي‌نمايد.شناخت با كانال‌هاي اجتماعي و توان كاوش در اينترنت
شناخت با كانال‌هاي تعدادي رسانه‌اي براي توليدكنندگان محتوا به ويژه مولف‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، بسيار اصلي ميباشد. چون شما تحت عنوان يك مولف محتوا مي بايست مدام از خبر ها روز جهان با خبر باشيد و مطالب خويش را مطابق با جو قاضي بر دنيا بنويسيد؛ به سيرتكامل‌اي كه بعداز وقوع يك اتفاق تلخ، مي بايست مطلبي را نشر دهيد كه با هجمه‌هاي سنگين مخاطبين روبرو نشويد.در‌حالتي كه به فرض يك شخصيت هنري سازه به دلايلي مرتكب غلط شد، هيچ زمان نبايد به صورت يكطرفه به موضوع نگاه فرماييد. طوري نباشد كه با تايپ كردن مطالب نامناسب سبب ساز گرديد مخاطبان، شما‌را به قضاوت يكطرفه تبهكار نمايند. براين اساس، مدام بايستي كانال‌هاي اجتماعي را دنبال نماييد و با جستجوي خبر ها و مطالب متعدد در وب، از خبر‌ها روز باخبر باشيد. اين عمل همينطور به شما ياري مي‌نمايد تا سرعت فعاليت در جستجوي مطالب لازم خويش را ارتقا دهيد.

كسب درآمد از نوشتن رپورتاژ آگهي

رپورتاژ اطلاع رساني يكي‌از شايسته ترين طرز‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي شركت توليد محتوا ميباشد كه وبسايت هاي گوناگون براي معرفي توليدات و سرويس ها تازه خويش از آن استعمال مي نمايند؛ اين تكنيك يك كدام از شايسته ترين و اثرگذار ترين رويه هاي وصال به مرتبه اوليه گوگل ميباشد.
تايپ كردن محتواي رپورتاژ اطلاع رساني يك كدام از ديدني ‌ترين شيوه هاي كسب درآمد از روش ساخت محتوا ميباشد. درين طريق شما براي سايتي كه رپورتاژ خريده يك محتواي آموزنده و كاربردي بدور از تبليغات مي نويسيد و در لابه لاي محتوا به وبسايت شان لينك و پيوند مي دهيد.
تايپ كردن محتواي رپورتاژ اصول و قواعد خاص خودش را اعطا كرد كه بايستي قبل از هر چيزي بدانيد چطوري يك رپورتاژ اطلاع رساني خوب بنويسيد كه تاثيرگذارتر باشد.
درآمد ايجاد محتواي رپورتاژ هم نسبتآ بالاست اينجانب خودم براي تايپ كردن اين نوع محتوا، 1000 كلمه و واژه را با 100 تومن ايفا مي ‌دهم.5. ساخت محتوا براي كانال‌هاي اجتماعي
شبكه هاي عمومي امروزه نصيب طلاق ناپذير معاش كليه ما گرديده اند. با اين اكنون، بازاريابي شبكه هاي عمومي موضوعي ميباشد كه هر بيزنس ديجيتالي بايستي در جريان ديجيتال ماركتينگ به آن اعتنا نمايد.
ايجاد محتوا براي كانال‌هاي اجتماعي دربرگيرنده ساخت و ساز ويديو، پادكست، تصوير و … است كه سازه به نوع عمل هر كانال اجتماعي گوناگون ميباشد. در اينستاگرام، اشخاص بيشتر روي ويديو تمركز دارا هستند و با محتواي ويدئويي به معرفي يك مال يا اين كه سرويس يك بيزنس مي پردازند.
اشخاص متعددي مي‌باشند كه عمل وب سايت را دوست ندارند و دنبال كاري مي باشند كه با موبايل همدم شان درآمد كسب نمايند. اين شيوه درآمدزايي از ساخت‌و‌ساز محتوا را براي افرادي نوشتم كه دوست دارا‌هستند از ايجاد محتوا با تلفن همراه درآمد داشته باشند.
شما ميتوانيد براي شبكه هاي عمومي نظير اينستاگرام، تلگرام محتوا ساخت فرمائيد و به راحتي درآمدزايي فرمائيد.
براي بيشتر چشم شدن محتوا پيشنهاد ميكنم راهكارهاي ذيل را اجرا بدهيد:
به فعاليت بردن هشتگ‌هاي پركاربردتگ كردن اشخاصساخت محتوا با اجراي مسابقه و نظرسنجيدرخواست از پيج هايي با فالوور زياد براي بازنشر پستتايپ كردن و ساخت محتواي بسيار جالب

چرا بايد براي توليد محتوا با نرم افزارهاي گرافيكي آشنا باشيم؟

در صورتي چه اين ايام محتواي متني بيشترين استفاده كننده را دارااست، ولي شركت توليد محتوا در‌اين بين محتواهاي ديگري هم وجود دارا‌هستند كه در جذب مخاطبان بي تاثير نيستند. در حالتي‌كه بخواهيم اشكال محتوا را با دقت به اهميتشان تيم بندي كنيم، محتواي تصويري در موضع دوم قرار مي‌گيرد. به همين ادله در صورتي مي‌خواهيد در حوزه ايجاد محتوا عمل فرمائيد، مي بايست فعاليت با قابل انعطاف افزارهاي گرافيكي را حافظه بگيريد تا بتوانيد محتواهاي بصري جذابي در‌اين حوزه ايجاد فرماييد.
يادتان باشد كه يك نوشته ي علمي بلند بالا و فارغ از تصوير اقتدار متعددي در جذب استفاده كننده ندارد. هرچقدرهم كه شما مداد فصاحت داشته باشيد، به المان هاي ديگر هم براي جذب نگاه يوزرها نياز داريد. بهتر ميباشد در‌اين في مابين از محتواي تصويري هم امداد بگيريد تا ضمن توليد يك وقفه در متن، حيث استفاده كننده را به طوري ديگر هم جذب نمائيد. به همين ادله بهتر ميباشد فعاليت با قابل انعطاف افزارهاي گرافيكي را حافظه بگيريد و براي ايجاد عكس هاي مربوط به مقالاتتان سعي فرماييد.براي تايپ كردن بايستي تايپي سريع داشته باشيد!
آري براي اينكه بتوانيد يك متخصص ساخت‌و‌ساز محتواي حاذق گرديد، مي بايست از تايپي سريع برخوردار باشيد. اين سرعت در گزينش واحد سنجش مهارتتان نقش به سزايي دارااست. ولي تصور نكنيد كه بايستي همين الان به سراغ يادگرفتن ديدن تايپ روستا انگشتي برويد. در حالتي كه چه اين تايپ به شما ياري مي نمايد تا سرعتتان را ارتقاء دهيد، ولي براي ساخت‌و‌ساز محتوايي باارزش به تايپي آبادي انگشتي نياز وجود ندارد. يادتان باشد كه شما مي‌توانيد با انگشتاني كمتر هم درين حوزه سرو صدا به پا فرماييد!
در حالتي‌كه لحاظ ما‌را بخواهيد، مي‌گوييم كه هرگز به سراغ يادگرفتن ديدن تايپ آبادي انگشتي نرويد. چون اين مهارت از لازمه هاي فعاليت متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا وجود ندارد. فراگيري تايپ روستا انگشتي براي تايپيست ها واجب ميباشد. شما قرار ميباشد كه از روش تفكرات و مداد شيوايتان درآمدزايي داشته باشيد. شايد در حالتي‌كه كه تايپ آبادي انگشتي خاطر بگيريد، بخشي از ذهنتان مشغول اجرايي كردنش خواهد شد و تا حدودي جذابيت و توان قلمتان پايين تاثيرات منفي قرار گيرد.شناخت با مفاهيم seo را فراموش نكنيد!
براي اينكه بتوانيد در حوزه ساخت محتوا و ارتقا مرتبه هاي وبسايت ها در نزد موتورهاي گوگل خوش بدرخشيد، بايستي با مفاهيم seo اشنايي خير و خوبي داشته باشيد. اين عمل به شما امداد مي نمايد تا نوشته‌ي‌علمي اي ساخت‌و‌ساز نمائيد كه بتواند بسته به المان هاي اصلي از حيث موتورهاي گوگل به نمره مناسبي رسد.
قابل ذكر ميباشد كه seo دنياي غامض و يكسري گانه اي دارااست كه براي كشف بي نقص آن به برهه زماني ها آناليز نياز ميباشد. مايحتاج وجود ندارد كه شما كل وجوه اين دنياي تو در تورا كشف فرمائيد. كافيست تا با كلياتي در‌اين حوزه آشنا گرديد و آن‌گاه دست به ساخت محتوا بزنيد.
بهينه سازي محتوا

روند مورد انتظار در بازاريابي محتوا براي سال آينده

1. به كارگيري دوباره از محتوا
بدين ترتيب، شما يك نوشته‌علمي توليد كرده شركت توليد محتوا و آن را در بلاگ خويش ارسال نموده ايد. اين كل ميباشد، صحت دارد؟ خير نه، خطا ميباشد.شما ميتوانيد از ساخت و ساز محتوا انجام شده، مجددا مجدد به كارگيري فرمائيد. متن نوشته ي علمي را به يك اسكريپت ويديويي تبديل نماييد، يك فيلم ضبط نماييد و آن را در يوتيوب لود نماييد. از متن براي ساخت‌و‌ساز تعدادي پست براي رسانه‌هاي اجتماعي خويش استعمال فرماييد.
براي تبديل پست وب لاگ خويش به يك نوشته ي علمي سپيد قابل بارگيري، پژوهش ها بيشتري را جاري ساختن دهيد و داده‌هاي بيشتري گردآوري فرمائيد. عاقبت، پست‌هاي بلاگ خويش را در يك خلاصه نوشته‌علمي هفتگي قرار دهيد. خلاقيت شما صرفا محدوديت ميباشد.2. انجمن‌هاي آنلاين براي ساخت محتوا بيزنس
بيشتراز هر مجال ديگر، اساسي ميباشد كه كساني را كه در قبال بحران‌هاي مشترك دارنده قيمت‌هاي يكسان ميباشند، متحد نماييد. يوزرها فعالانه تجربيات خويش را به اشتراك ميگذارند، از آن‌ها مشورت ميگيرند و در ادامه جواب ميگردند، شما ميتوانيد با به كارگيري از داده‌هايي كه در انجمن‌هاي متعدد به دست آمده، مبادرت به ايجاد محتوا براي بيزنس خويش فرماييد.

به‌دنبال جامعه ها در موضع خويش باشيد، فعالانه مشغول گرديد و از آنان عاقلانه استعمال نمائيد تا محتوا را به اشخاصي كه در ادامه آن مي‌باشند توزيع نمائيد.به حافظه داشته باشيد كه در انجمن‌هاي آنلاين، تنها گيرنده داده ها نباشيد، بلكه بعضي وقت ها نياز ميباشد تا داده ها خويش را با ديگرافراد به اشتراك بگذاريد.3. خلاقيت در ساخت و ساز محتوا مدام سبز ميباشد
فراتر از آلودگي ديجيتال، ساخت محتوا يكسان و استعمال از شبكه‌هاي توزيع شبيه با دور‌وبري ها توفيق به ياور نخواهد داشت. محتواي بي سابقه را به اشتراك بگذاريد مسير توفيق يا اين كه باخت خويش را در پيش بگيريد و به ديگر افراد القا نماييد تا استراتژي‌هاي تازه را آزمون نمايند يا اين كه آن‌ها را از فاجعه بدور نگه دارا هستند.بدين ترتيب، نياز ميباشد تا مدام در مبحث ايجاد محتوا، خلاقيت كافي داشته باشيد.4. برگزاري وبينارها و فيلم‌هاي زنده
عموم از وسعت وسيع جلسات يادگيري آنلاين خسته گرديده اند. البته حقيقت اين ميباشد كه‌اين نوع مورد ها، صرفا مورد ايمن براي كانال سازي، تعامل با همياران كارشناس و كسب علم تازه مي باشند. ما معتقديم كه‌اين پروسه براي سال آينده با ما ما‌نده ميباشد.
با اين اكنون، يك وبينار را تحت عنوان اكران يك نفره ساخت و ساز نكنيد، ما معتقديم كه ميزباني مشترك وبينارها و ارائه آن تحت عنوان گفت و گو زنده بها بيشتري داراست.برگزاري وبينار و فيلم‌هاي زنده، به نوعي ساخت و ساز محتوا ميباشد و شما ميتوانيد از اين نحوه، مبادرت به جذب استفاده كننده براي تجارت خويش نمائيد.

نحوه كار كردن شركت توليد محتوا

با شخصي چيره مذاكره فرمائيد

گفتگو، اشخاص صنعت شما‌را جذب مي‌نمايد. يكي‌از شركت توليد محتوا بي آلايش‌ترين را‌ها براي تايپ كردن يك مقاله، گفتمان با فردي ديگر از روش آدرس اينترنتي و نشر جواب‌هاي آنان ميباشد. از ميان اشخاصي كه در صنعت شما مي‌باشند، شخصي غالب را پيدا فرمائيد كه بتوانيد از روش نشاني اينترنتي، به طور تلفني يا اين كه ضبط مكالمه با وي گفت‌و‌گو فرمائيد. يك پيشگفتار بنويسيد كه دست‌كم دو جمله داشته باشد و بعد از آن سؤال و پاسخ‌ها را قرار دهيد.يك كتاب يا اين كه فيلم سينمايي را عيب گيري و نظارت فرماييد
آيا اخيرا كتابي جذاب درباره ي صنعت خويش خوانده‌ايد؟ جديدترين فيلمي كه آن را فوق‌العاده ميدانيد، چه بوده ميباشد؟ ميتوانيد خلاصه‌اي از كتاب يا اين كه فيلم بنويسيد و بعد از آن نقدي بر آنها بنويسيد. انتقاد و نظارت كتاب و فيلم به مولف ياري مي‌نمايد به مخاطبان بيشتري دست پيدا نمائيد؛ همينطور به مخاطبان خويش چيزي معرفي مي كنيد كه براي شما الهام‌نصيب بوده ميباشد.نوشته ي علمي‌اي در عيب گيري و مخالفت با نوشته‌ي‌علمي ديگر بنويسيد
آيا اخيرا مطلبي خوانده‌ايد كه با آن مخالف باشيد؟ پس مخالفت خويش را با مخاطبان به اشتراك بگذاريد. نوشته‌ي‌علمي يا اين كه محتوايي كه مخالفت شما و نگرش شمارا نسبت به آن نشانه دهد، ساخت فرماييد. مطمئن گرديد تاليف كننده‌ي مهم، از نوشته‌علمي و نظرها شما آگاه مي شود. در صورتي‌كه شما با احترام مخالفت خويش را مطرح نماييد، يك اعلام كرد‌وگوي خوب در قسمت نظرها استارت ميشود و محتواي سايت شما افزايش مي يابد.نوشته ي علمي‌اي فهرست‌وار بنويسيد
به رايج‌ترين پست‌هاي وبلاگي در BuzzSumo.com نگاه نمائيد. بيشتر آنها يك آيتم مشترك دارا هستند: فهرست. مطالبي كه دارنده فهرست مي باشند، مقاله ها فهرست‌وار ناميده مي شوند. اين نوع مطالب رايج‌ترين نوع پست وبلاگي مي باشند كه وجود دارا هستند. زيرا عموم به تلاوت آنان عشق دارا هستند. همينطور تايپ كردن و قرائت آنان ريلكس‌خيس ميباشد. در سود، زماني كه در پي يافتن ايده‌هايي براي تايپ كردن مقاله بعدي مي باشيد، به فهرستي كه مي توانيد بسازيد تصور كنيد. آن گاه، يك سري گزاره تحت هر مقاله بنويسيد. پس از عمل مي بينيد كه يك مقاله 1000 واژه و كلمه‌اي نوشته‌ايد.رويكرد‌حلي براي خطاها كاربر پيدا فرمائيد
بخش اعظمي از مخاطبان به‌دنبال مطالبي مي باشند كه به آنها در حل اشتباهات ياري دهد. خواننده گان مي خواهند از تخصص شما براي حل اشتباهات خويش منفعت ببرند. در صورتيكه نمي‌دانيد مخاطبان شما چه مشكلاتي دارا‌هستند، با اعمال نظرسنجي و يا اين كه پرسيدن از آن ها مي توانيد مهم ترين مشكلي را كه دارا‌هستند، پيدا فرماييد. ليستي از ايرادات رايجي كه مشتريان و مخاطبان با شما في مابين نهاده‌اند تهيه و تنظيم فرماييد و راه حل‌ها و پيشنهادات توليدكننده بدهيد.

محتواي ويديويي يا ويديو ماركتينگ چيست ؟

محتواي ويديويي يا اين كه كليپ ماركتينگ چه است ؟محتواي ويديويي
محتواي ويديويي يا اين كه كليپ ماركتينگ يكي‌از راههاي متفاوت ارائه‌ي شركت توليد محتوا ميباشد؛ كه در‌حالتي كه دارنده ايده، طرح و ساختار خير باشد. كه به شايسته ترين نحو ايفا و ارائه‌ گردد، ميتواند از ساير نحوه‌هاي ساخت و ساز محتوا به مراتب اثرگذاري بيشتري داشته باشد.
كلاً منتشر شدن روزمره 14 ميليارد كليپ در عالم به تنهايي بيان كنده اهميت، اثر و سود‌ي كليپ ميباشد.مزاياي محتواي ويديويي
درحال حاضر اين اثرات و فوايد كدامند كه ميتوانند كليپ را از ساير طريق‌هاي ارائه‌ي محتوا جداازهم نمايند:
نكته ابتدا تلفيق تصوير، صدا، جنبش و متن در ويدئو ميباشد. در يك كليپ هم به طور سمعي و هم بصري به استفاده كننده پيام منتقل ميشود، اين باورپذيري استفاده كننده را بالا مي برد و نيز به پيام منتقل گرديده اعتبار بيشتري مي بخشد.
سرعت جابجايي پيام در ويدئو منحصر ميباشد، كاربر با صرف مجال كمتري نسبت به ديگر انواع محتوا داده ها بيشتر، موثر‌خيس و نيز جالب‌تري را اخذ مي‌نمايد. دراين مورد نقل شده ميباشد كه يك دقيقه كليپ بيشتر از يك ميليون كلمه و واژه اثر مي گذارد.
يك كليپ قادر است منتقل كننده يك سلسله پيام به طور سيستماتيك باشد. در يك كليپ ميگردد يك روايت را تعريف و تمجيد و به طور سمعي بصري تجديد بنا كرد.
جزئيات قابل ذكر در يك ويدئو به مراتب بيشتر از كل انواع ساخت‌و‌ساز محتوا ميباشد. اين جزئيات علاوه بر اينكه داده ها ظريف‌تري به استفاده كننده ميدهند و دورانديشي او‌را در قضيه متبوع بيشتر مي‌نمايند، توان تصور كاربر را نيز بالا مي برند.
مزيت ديگر را كانال جهاني يوتيوپ كه مبنا آن به اشتراك گذاري فيلم ميباشد، به ارمغان مياورد. اينگونه كانال‌اي اين قابليت و امكان را مهيا مي‌نمايد تا محتوايي كه از روش ويدئو ساخت و ساز گرديده‌است، در حاصل نخستين‌ي جست‌ و‌ جو قرار گيرد و به علاوه رنك بيشتري را به خويش تخصيص دهد.
در يوتيوپ، برخلاف ديگر كانال‌هاي اجتماعي، علاوه بر يك ميليارد مخاطب آن حتي اشخاصي كه عضو يوتيوپ نيستند مي تواند ويديوهاي مو جود در نتيجه ها جست‌و‌جوي‌بار گوگل را مشاهده نمايند و اين مزيت نيكي براي ساخت و ساز كنندگان محتواي ويديويي ميباشد.
به علاوه ويدئو را مي‌اقتدار درسايت، وب لاگ، پيام‌رسان‌هاي فوري و مجموع كانال ‌هاي اجتماعي متفاوت به اشتراك گذاشت.
نكته داراي اهميت ديگر توان تعامل‌برانگيز ويديوهاست كه بسيار بيشتر از متن و ديگر گونه هاي محتواست،؛ به اين دليل كه هرچقدر هم ما مولف‌ي با تجربه‌ايي باشيم گشوده هم احتمالش ميباشد استفاده كننده با نوشته ما رابطه نيكي برقرار نكند و نتوانيم حقيقت را آنگونه كه است تعريف كنيم.
از جمله هيچ وقت نمي‌قدرت يك كمپاني، يك سوله و يك دفتر را همان طور كه است تعريف كرد البته مي‌قدرت آن را به نيكي به تصوير درآورد تا استفاده كننده با ما شم يكي‌از بودن نمايد.

چند سوال كليدي در توليد محتوا

هيچ‌كس نمي‌تواند داعيه نمايد كه يك گروه فراگيري جامع شركت توليد محتوا ارائه نموده است؛ متمم هم اينگونه ادعايي ندارد. با اين هم اكنون، درس‌هاي ما در زمينه ي يادگرفتن ساخت‌و‌ساز محتوا و طرز تشكيل داد محتواي الكترونيكي بسيار متنوع ميباشند و بر اين باوريم كه ميتوانند به بخش اعظمي از سوال‌ها و نيازهاي شما جواب دهند.
پيرو بعضي از كليدي‌ترين پرسش‌هاي مرتبط با ايجاد محتوا را مياوريم و توضيح ميدهيم كه چه گونه بوسيله‌ي درس‌هاي متمم مي توانيد جواب آنان‌را بيابيد.طرح ريزي ساخت و ساز محتوا | اهميت روزنگار محتوا
در شرايطي كه مي خواهيد به صورت ماهر براي ساخت‌و‌ساز محتوا وقت بگذاريد، پيشنهادمان اين ميباشد كه مسلماً طرح ريزي براي ساخت‌و‌ساز محتوا را دور از شوخي بگيريد.
اصلي وجود ندارد يك حساب در توييتر يا اين كه اينستاگرام داريد يا اين كه يك وب لاگ فردي يا اين كه سايتي براي كسب و كارتان. اصلي اين ميباشد كه از الان بدانيد ايام و هفته‌هاي آينده چه مطالبي منتشر خواهيد كرد. ولي قرار وجود ندارد آحاد جزئيات مقاله مشخص و معلوم باشد، البته لااقل بايستي جواب پرسش‌هاي تحت را معين كرده باشيد:
تاريخ تكثير محتوامسئله محتوا (ترجيحاً تيتر و چندين واژه و كلمه‌ي كليدي كه بيان كنده‌ي پيام اساسي باشد)فرمت محتوا (محتواي متني؟ محتواي ويدئويي؟ محتواي صوتي؟)چارچوب محتوا (نوشته‌علمي؟ رپورتاژ اطلاع رساني؟ اينفوگرافيك؟ پادكست؟ محتواي حمايت گرديده؟ فهرست؟ آناليز ليست؟)رسانه مقصود (تارنما؟ بلاگ؟ اينستاگرام؟ لينكدين؟ توييتر؟ …)
اين به عبارتي كاري ميباشد كه در ادبيات استراتژي محتوا از آن با تيتر اپ ساخت محتوا يا اين كه روزنگار محتوا ذكر شده ميشود. مطالعه‌ي درس پايين مي تواند به شما براي شعور بهتر معنا طرح ريزي محتوا ياري دهد: