درپی، برای شما، 7 ابزار حرفهای در موضوع جستن
شرکت تولید محتوا موضوعات داغ، معرفی گردد.
1. Buzzsumo
Buzzsumo به جهت راهحل Content Discovery یکی ابزارهای آیتم عشق محتوا نویسان میباشد. این قابلیت را برای شما آماده مینماید تا براساس موضوعات Trending Now کاوش نمایید. می توانید با 1 ساعت، 3 ساعت، 6 ساعت، 12 ساعت و 24 ساعت، خبرها دلخواه خویش را غربال نمایید و آن ها را اخذ فرمایید. خلال این، میتوانید خبرها دلخواه خویش را بر طبق موضوعات غربال نمائید. براین اساس، شما می توانید با به کارگیری از این ابزار، به راحتی مبادرت به کشف کردن موضوعات جالب برای عموم یاری دهد.
2. SEMRush
برای امداد به شما در یافتن آنچه اشخاص در امر یک قضیه خاص کاوش مینمایند و اینکه بتوانید موضوعات دیدنی برای عموم را پیدا نمائید، صرفا کافی میباشد تا دراین موتور جستجو گر، کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت خویش را تایپ فرمائید و فیض فوق العاده آن را در جهت موضوعات دیدنی برای عموم را ملاحظه کنید SEMrush لغات کلیدی منطبق عبارت، لغت ها کلیدی مرتبط و نتیجه ها جستجوی ارگانیک را جلب مینماید.
3. Answer The Public
Answer The Public یکی از دیگر از ابزارهای مفاد آیتم عشق اشخاص در جهت جستن موضوعات دیدنی برای عموم میباشد و در مقایسه با بقیه ابزارها نسبتا تازه، بسیار جلب دقت نموده است.
این اپ از جستجوی گوگل و بینگ استعمال مینماید و دارنده یک مقر داده بزرگ میباشد که قوی به حدس درخواست جستجوگران میباشد.
رابط کاربری میباشد کهاین ابزار را به یک کدام از مورد ها آیتم عشق و علاقه تبدیل مینماید. در حالی کهاین یک ابزار استیناف برای لغات کلیدی میباشد، البته تجسم زیبایی از دادهها را به اکران میگذارد.
4. بلومبری
بلومبری دقیقا مانند Answer The Public برای کشف کردن موضوعات جالب برای عموم میباشد. تفاوت مهم این میباشد که بلومبری سوال ها و موضوعات حقیقی وواقعی را نشانه میدهد که عموم تا قبل از این در وب لاگها و انجمنها درباره آن کلام کرده اند و این ابزار جهت موضوعات دیدنی برای عموم، به وسیله مجموعه در Buzzsumo تاسیس شده است.
5. Google Trends
با به کارگیری از Google Trends میتوانید باگاز ماجراها یا این که نمودارهای رفیعتر را ببینید و همینطور در کنار آن، مبادرت به یافت کردن موضوعات جالب برای عموم فرمایید. شما میتوانید لغات کلیدی خاص را در سه مرحله سریع کاوش و مقایسه فرمایید که عبارتند از:
واژه کلیدی خویش را در فریم کاوش در ابتدا وارد نمائید.
Compare را کلیک نمایید، بعد از آن واژه و کلمه کلیدی دوم خویش را تایپ نمائید.
در شکل نیاز، فرصت را تهیه و تنظیم نمائید.
Google Trends همینطور به شما یاری مینماید دادههای میهن و سوالهای مرتبط را پیدا نمائید که به شما در ارشاد استراتژی کلمه ها کلیدی شما یاری مینماید.
6. رخ بوک
رخ بوک یکی معمولی ترین ابزارهای بدون پول برای کشف موضوعات دیدنی برای عموم میباشد. به علاوه، اکثری از اشخاص خبرها خویش را از رخ بوک میگیرند. مجموعه در چهره بوک مباحث پرطرفدار را ساخت و ساز کردند تا لیستی از مواقعی را که حال در چهره بوک دوستداشتنی، میباشد ارائه دهند.
در شرایطی که از لپ تاپ خویش استعمال می کنید، Trending در سمت چپ و بالای News Feed شما جایدارد. درصورتی که از تلفن خویش استعمال میکنید، کافیست روی نوار کاوش ضربه بزنید تا یک لیست کشویی از روندها را ملاحظه کنید.
تنها یک قضیه را تعیین نمائید و خبرها نو و پرطرفدار را تماشا نمائید و بعداز آن، شما قدرتمند خواهید بود تا موضوعات دیدنی برای عموم را برای عموم ملاحظه کنید.
7. توییتر
توییتر ابزار بدون پول دیگری میباشد که اشخاص محتوا نویس، پیش از ساختوساز محتوا از آن استعمال مینمایند.
شبیه Facebook Trends، Twitter Trends با استعمال از یک الگوریتم روندهایی را گزینش مینماید که براساس جای شما و عده ای که دنبال می کنید، گزینش میگردند.
شما میتوانید با به کارگیری از کانال اجتماعی توییتر، مبادرت به یافت کردن موضوعات جالب برای عموم فرمایید.