يك روشي كه مي توانيد شركت توليد محتوا براي ساخت و ساز كاربر بيشتر و جذب مشتري وسيع جاري ساختن دهيد، اين ميباشد كه براي مخاطبيني كه در مشت داريد، مبادرت به ايجاد كرد محتوا سازي آموزشي فرمائيد.به فرض نمونه، ما يك كرم آرايشي بهداشتي را تنظيم كرديم، ولي دقيقا نمي دانيم كه در چه ساعت از روز بايستي از آن به كار گرفت و يا اين كه مقدار به كارگيري از آن به چه ترازو بايستي باشد.آيا شكل ما مي بايست نم داشته باشد؟ آيا نياز ميباشد تا پوست ما كم آب باشد؟ ابدا اين كرم آرايشي بهداشتي براي چه نوع پوستي تاسيس شده است؟
نوع بازاريابي محتواتنها ما بخواهيم يك فرآورده را وارد بازار كنيم و ندانيم كه آن متاع دقيقا براي چه كاري ايجاد شده است و يا اين كه اساسي خيس از تمامي، براي استعمال از آن مستلزم رعايت چه نكاتي ميباشد، ابدا بها ندارد. همين كرم پيرايش بهداشتي را در لحاظ بگيريد، ممكن ميباشد با نادرست استعمال از آن، به پوست كاربر زخم رسد.
براين اساس، نياز ميباشد تا به طبع براي آن كرم بهداشتي، يك محتوا سازي آموزشي ساخت و ساز گردد تا استفاده كننده بداند دقيقا بايستي با آن چه كاري را ايفا دهد و روش به كار گيري از آن به چه شكل ميباشد.محتوا سازي آموزشي، همان گونه كه بيان شد يكنوع بازاريابي محتوا از نوع دوستداشتني و اجباري ميباشد كه مي بايست براي هر جنس و يا اين كه هر خدماتي ارائه گردد.
- شنبه ۲۹ آبان ۰۰ ۱۱:۱۶
- ۲۸ بازديد
- ۰ نظر