آرشیو خرداد ماه 1401

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

تقریب فرصت مورد نیاز برای ارتقای سکو تارنما به مراد اکران در شرکت تولید محتوا شیت نخستین گوگل، متغیر میباشد. ولی برای اینکه خیال و خاطر شما شل گردد، عالی میباشد بدانید که استخراج این منزلت، در کمتر از 3 ماه ممکن وجود ندارد. میتوانید در کنار استفاده کردن پیشنهاد‌های تخصصی برای ارتقای جایگاه وبسایت خودتان، کمپین‌هایی برای ارتقاء نرخ بازدید از سایتتان اعمال نمائید. البته دنبال به دور زدن گوگل نباشید و در انتظار بمانید تا به طور طبیعی پرورش فرمایید.
عده‌بندی
به لحاظ میرسد که در بعدی حضور در ورقه اولیه گوگل، دشوار‌خیس گردد! زیرا کمپانی‌های گران قدر بیشتر عبارات عالی را در چنگ دارا‌هستند و روی آن ها سکو گرفته‌اند. همت برای از منزلت بیرون کردن یک وبسایت کهن و تعالی تنها به معنای حیف کردن فرصت برای شماست. زیرا گوگل به راحتی رده یک تارنما سابق و شناخته گردیده را به دیگرافراد نمی‌دهد، پس خوب میباشد روی وب سایت و محتوای خودتان کوشش نمایید تا به درجه‌های فراتر برسید. برای این شغل میتوانید با یک استراتژی مطلوب روی لغت ها کلیدی وقت گیر متمرکز گردید.
در غایت اگه سوالی دارید که هنوز بی‌جواب باقی مانده میباشد، ذوق زده می‌شویم تا بپرسید و بتوانیم پاسخ آن را بدهیم. همینطور چنانچه تخصص و دسته فنی برای seo کردن تارنما خودتان را در دست ندارید، ما در اینترنت 24 خواهیم توانست گروه وبسایت شمارا برگه نخستین گوگل برسانیم. تنها کافیست به ما اعتقادوباور نمائید.

رتبه بندی سرمقاله یا منتقد

"اینجانب متعجبم که بالاترین امتیاز فیلم های تازه در آن سرزمین وجود داراست." شرکت تولید محتوا در اصل پرسش این این میباشد:بهتر، چطور قادر خواهیم بود وارد ذهن این فرد شویم و به هسته اساسی پرسش آن ها جواب دهیم؟" آن‌ها اصولا چنین جواب می‌دهند:" عالی، به چه شکل فهمیدم ... به اینجانب یاری کن تصمیم بگیرم که چه چیزی را تماشا کنم."
این می تواند در امر جایگاه بندی یوزرها باشد، یا این که ممکن میباشد در امر جوایز باشد، شاید هم در امر محبوبیت باشد. دوست داستنی ترین فیلم های مو جود کدامند؟ این قادر است ورای درجه بندی باشد. شاید این فرد بخواهد لیستی از تمامی داده های جان دار در آنجا را مشاهده نماید. همینطور این قادر است درجه بندی سرمقاله یا این که منتقد باشد.
گام دوم؛ ما می بایست اختصاصی بفرد باشیم:
می دانیم که جهت ساخت محتوا برای 10 تارنما بلندتر گوگل، مخصوص بفرد بودن، استثنایی بودن، مثل بقیه افراد نبودن و با بقیه افراد متعدد بودن بسیار اصلی میباشد.
براین اساس همان گونه که ما ایده پردازی های متفاوتی را چهت نیل به وسیع ترین ایراد مخاطب ایفا می‌دهیم، ممکن میباشد بگوییم:"بسیار بهتر، مرتبه بندی فیلم ها، آیا می‌توانیم یک گردآوری بندی جاری ساختن دهیم؟"
این در جای هایی مثل Metacritic وجود داراست. آنان به طوری همگی موردها را توده مینمایند و آنگاه کلیه را کنار هم می‌گذارند و چنین به ما می‌گویند که حیث منتقدان در مقابل مخاطبان در ارتباط با تارنما های گوناگون متعدد متعددی دارا هستند، براین اساس این عمل پیش از این انجام یافته میباشد.

بازاریابی محتوا برای نیچ ها: یافتن مخاطب هدف (صدا) در صنایع خسته کننده

آیا صنعت شما بسیار کناره‌ای میباشد؟ آیا بازار شما شرکت تولید محتوا چنان باریک و خرد میباشد که بازاریابی محتوا در آن عملا ناممکن به لحاظ می رسد؟ این موردها نگرانی های رایج می باشند، البته پایان قصه نیستند. در هر شکل، رقبای صنعت شما نیز اینگونه تصورات محصور کننده ای دارا هستند. این بدان شکل میباشد که حتی یک تعدیل خرد در بازاریابی محتوا میتواند نسبت به کاری که رقبا ایفا میدهند فیض بهتری به دست دهد. تمامی چیز درباره‌ی آنالیز نیچ مارکتینگ، خریداری نمودن کناره ای از بازار و تخصص در یک نوع خاص محتوا میباشد. از بخش اعظمی جهات بازاریابی محتوا در نیچ قادر است مزایای متعددی به هم پا داشته باشد.
ما آحاد بحران هایی که نیچ های خرد و خسته کننده متحمل می گردند، همین طور درباره‌ی شیوه غلبه آن ها بر بحران ها و منافعی که از این شغل به دست می آورند سخن می‌کنیم. اولیه از کلیه بازاریابان نیچ معمولاً ایرادات ذیل را بیان کردند:

چند نکته کاربردی برای نوشتن مطالعه موردی جذاب

استیناف موردی ذکر یک ماجرا کوتاه در دنیای تجارت میباشد. شما میتوانید شرکت تولید محتوا رسیدگی موردی را تصویری از یک ارتباط سودآور دربین کمپانی خویش و مشتری فکر کنید.
مطالعات موردی سبب ساخت‌و‌ساز اعتبار گردیده و اکران حقیقی و واقعی از محصول ها و سرویس ها شما ارائه می‌دهد. با این وجود، چرا مدیران بازاریابی در نحوهتولید محتوای رسیدگی موردی دیدنی و بهتر با اختلال روبهرو می باشند؟
در اینجا نکاتی را ذکر می‌کنیم که قادر است به شما در طرز تایپ کردن بازرسی موردی جالب از مشتریان یاری بسیار متعددی نماید.
نکات تایپ کردن تفحص موردی
در مشتریان خویش احساس اتکا تولید نمائید
او‌لین نکته درباره‌ی شیوه تایپ کردن رسیدگی موردی خوب این میباشد که به صورت مجموع معنی «مطالعات موردی» را کنار بگذارید. شما به یک آیتم و یا این که پرونده نیاز ندارید، شما به یک روایت نیاز دارید- چیزی که دیدنی، دارای اعتبار و در عین درحال حاضر حقیقی باشد. به این ترتیب درخواست خویش را از مشتری چنین شروع نمائید که در‌پی تایپ کردن قصه آنان میباشید. از واژه «تفحص موردی» به هیچ وجه به کار گیری نکنید.
داستانهای امروزی مطالعات موردی تازه میباشند
اکثر مشتریان به واقع می‌خواهند داده ها حقیقی و واقعی در چنگ شما قرار دهند. آن‌ها صرفا از ساختار نظری بازرسی موردی غربت میکنند، چون همگی ما ذاتا می‌دانیم که حالت تخت‌گاز عوض می شود و ممکن میباشد در حین 1 سال یکسان نباشد. آن ها نمی‌خواهند گفته هایشان به طور قانونی ضبط و تصویب خواهد شد، با اینکه میدانیم این عمل نوعی ارتباط پویا محسوب میشود. براین اساس به مکان آن در زمینه ی روایت کلام فرمایید.

سادگی از دیگر اصول تولید محتوای الکترونیکی

یکی‌از دیگر از اصول ساخت محتوای الکترونیکی آسانی محتوا میباشد. شرکت تولید محتوا معمولا ارائه جملا‌ت کوتاه و معمولی می­تواند معنا را خوب و سریع خیس به کاربر برساند. وقتی که جملا‌ت وقتگیر و هنگفت در محتوا به شغل می­رود، تنها توده پاره ای ممکن میباشد متوجه آن شوند. بنابراین اکثر وقت ها اشخاص ممکن میباشد رابطه قابل قبولی با محتوا برقرار نکنند.
این مسئله سبب ساز می­خواهد شد تا استفاده کننده جذب محتوا نشده و از وبسایت بیرون گردد. بیرون شدن استفاده کننده از وب سایت در بازه فرصت کوتاه، اثر منفی بر روی بهینه سازی تارنما داراست.
خوب میباشد محتوا به گونه ای ساخت و ساز خواهد شد که جنبه عام داشته باشد و حتی در‌صورتی‌که هر که داده ها خاصی در ارتباط با مسئله محتوا نداشته باشد آن را تحقیق نماید، نکات مفیدی از محتوا را فرا گرفته و بتواند از این نکات به کار گیری کند. آسانی متن را می­اقتدار یکی موثرترین اصول ساخت محتوا
در جذب استفاده کننده دانست. چون معمولا یوزرها در ادامه مطالبی معمولی، مختصر و اثر گذار میباشند که بتوانند در برهه زمانی مجال نسبتا کوتاهی نکات اثرگذار و موثری را بیاموزند.

آیا باید HTTP را به HTTPS منتقل کرد؟

شما نمی‌توانید هم‌زمان سایتتان را روی HTTP و TTTPS داشته باشید، چون موجب بروز شرکت تولید محتوا خلل در موتور جستجوی گوگل خواهید شد. گوگل وبسایت‌های HTTPS را بیشتر ترجیح می دهد، چون این نوع وب سایت‌ها سریع‌خیس و امن‌ترند و یوزرها نیز بیشتر بدین تارنما‌ها پشت گرمی می‌نمایند. درین وضعیت بایستی ریدایرکت 301 را از HTTP به HTTPS منتقل فرمایید. برای این جابجایی، یک سری شیوه وجود دارااست. مثل آنکه بدانید تارنما شما روی کدام سرور ایفا می شود و کد موردنیازتان برای افزودن به سرور یا این که پوشه چیست. اکثر زمان ها تایم ها هاست‌ ها برای کیفیت جاری ساختن redirect، راهنمای بدون نقص دارا هستند. خلال این، افزونه‌های وردپرس به شما یاری می‌نمایند که ریدایرکت را بی‌دردسر اجرا دهید؛ هرچند بعضا متخصصان seo، به پلاگین‌های وردپرس متکی بودن کافی ندارند.

الگوریتم پاندا چیست؟

یکی پرکاربردترین موتورهای کاوش بین یوزرها، گوگل محسوب شرکت تولید محتوا میشود که با اعتنا به خصوصیت‌ها و امکاناتی که در چنگ استفاده کننده قرار می دهد به یک کدام از دوست داستنی‌ترین موتورهای کاوش تبدیل شده است. هم اکنون الگوریتم گوگل پاندا یکی‌از الگوریتم‌های کاربردی به شمار میاید که وظیفه در اختیار گرفتن چگونگی محتوای ارائه گردیده وب سایت را برعهده دارااست. در واقع الگوریتم پاندا در موتور کاوش گوگل به نظارت و تحلیل محتوای نسخه برداری، محتوای کوتاه، صفحه ها بی‌بها و تکراری می پردازد و درین دربین شایسته ترین وب سایت از لحاظ بها محتوایی که از مقررات گوگل پیروی می‌نماید را گزینش خواهد کرد. الگوریتم پاندا با کوشش اختصاصی خویش باعث شد‌ه‌است تا بخش اعظمی از تارنما‌های نامعتبر و بی‌قیمت حذف شوند و یوزرها با خاطر شل و سهل از اینترنت‌تارنما‌ های دارای اعتبار به کار گیری نمایند.
پنالتی گوگل چه وقتی واقعه میفتد؟
همان گونه که گفته شد، الگوریتم پاندا به خواسته شناسایی و تشخیص وبسایت‌های بی‌ قیمت از دید محتوا به وجود آمده میباشد. وب سایت‌هایی که از تکنیک‌های بهینه سازی ‌‌کلاه‌‌ سیاه برای درج مطالب خویش به کار گیری می‌کردند به گذر زمان مجال بوسیله الگوریتم پاندا از حاصل کاوش گوگل حذف یا این که در اصطلاح در گیر پنالتی گوگل شدند. اکنون سوالی که پیش میاید این میباشد که:

چرا یک صفحه از سایت عملکرد خوبی ندارد؟

جواب مولر به‌این مفهوم میباشد که حذف کردن یا این که حذف نکردن شرکت تولید محتوا ورقه بستگی به انگیزه همت ضعیف کاغذ دارااست.
مولر می گوید شاید کسی آن کلیدواژه به خصوص را گوگل نکند؛ پس واحد سنجش impressions لزوماً نمی‌تواند واحد سنجش خیر برای گزینش نوایندکس کردن کاغذ باشد.
جان این‌اینگونه جواب می دهد:
«شاید آن ورقه که از گوگل کاوش نمی شود، یک ورژن بایگانی گردیده از فرآورده باشد و عموم بعداز سپری شد دوران وقتی برای استیناف آیین نامه به کار گیری یا این که تعمیر جنس به آن نیاز پیدا نمایند و از جملهً بخواهند به داده ها پیشین نگاهی بیندازند.
این‌ها چیزی وجود ندارد که عموم هر روز برایشان حادثه بیفتد و به همین برهان در impression نظر نخواهند شد. به همین عامل میباشد که دقت صرف به impressions می تواند شمارا از اکثری داده ها موثر دیگر غافل نماید. به عبارت دیگر بعداز انتخاب صفحه ها با impressions تحت، بایستی ملاحظه کنید از بین این صفحه های کدام یک از نگاه یوزرها وبسایت تان نیز بلااستفاده میباشد و آن ها نیازی به آن ورقه پیدا نخواهند کرد. شاید اکنون یک شیت بلااستفاده باقی‌مانده میباشد و در یک مجال دیگر موردنیاز یوزرها تان واقع خواهد شد یا این که شاید در گوگل کاوش نشود ولی یوزرها تارنما شما بعداز ورود به تارنما تان به آن ورقه نیز رمز بزنند. کلیه این‌ها را در حیث بگیرید.»

خرید بک لینک چگونه موجب جریمه شدن سایت شما می‌شود؟

جریمه‌های ناشی از خرید بک لینک و پیوند شرکت تولید محتوا به دو شکل واقعه میفتد:
1- مجازات دستی یا این که اقدامات اسپم (Manual Penalties)
در حالی که اکثری از جریمه‌های گوگل به طور اتومات اجبار می گردند، جریمه‌هایی نیز وجود داراست که بوسیله بازدیدکنندگان انسانی برای شما اوضاع میشوند؛ یعنی یکی یوزرها متوجه خرید بک لینک و پیوند به وسیله شما می شود و این مبادرت شمارا به گوگل گزارش می‌نماید.
هنگامی مجازات دستی دربرگیرنده درحال حاضر شما گردد، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما پیامبر می گردد. همینطور یک پست الکترونیک نیز در‌این ارتباط اخذ خواهید کرد.
2- جریمه‌ های الگوریتمی
مجازات الگوریتمی وقتی رخداد میفتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف می‌نماید (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که مربوط به چگونگی بک لینک و پیوند‌ها و پیکار با خرید بک پیوند میباشد). این روند در همگی تایم ها حادثه می‌ افتد. از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل مدام در اکنون اعمال میباشند، وبسایت‌هایی که ناقض راهبرد‌های گوگل می باشند مجازات می گردند. شناسایی مجازات الگوریتمی ایراد‌اند؛ چون برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری درباره آن برای شما ارسال نمیشود. فقط شیوه آشنایی آن افت ناگهانی سکو تارنما یا این که افت ناگهانی در ترافیک وبسایت میباشد؛ که اما آن نیز می تواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک پیوند مربوط می‌گردد- باشد.

در توئیتر با تاکتیک‌های جدید، تجربه کسب کنید!

در غایت، هنگامی که در نکات شالوده‌ی به کار گیری از شرکت تولید محتوا توییتر، معلم شدید؛ عملکرد نمائید با به کارگیری از پوسته‌های ماهر ایجاد محتوای توییتر، تجارب‌های بیشتری حصول فرمائید. برای مثال، در زمینه‌ی آیتم‌ی تبلیغات مبلغی توییتر، مطالعه فرمایید تا به صورت بی واسطه، چندین پست‌های خاص را، به مخاطبین مقصود خویش، بفرستید. گاهی، این شیوه‌ها را نیز آزمون فرمائید:
• برای اینترنت‌تارنما خویش، کارت توییتری بگیرید: این طرز، سبب می شود وقتی‌که پست‌های بلاگ خویش را، در کانال‌های اجتماعی به اشتراک می گذارید؛ به دیده مخاطبین غرض شما بخورند.
• پخش ویدیوهای لایو: کمپانی‌های تجاری، مدتی‌ست به تجربیات‌ی ویدیوهای لایو در توییتر، مانند شبکه‌های استریم 360 رتبه، روی آورده‌اند. با اعتنا بدین‌که ویدیوها، یا این که هر محتوای یک‌سری رسانه‌ای دیگری، در توییتر بیشتر باب میشوند؛ ویدیوهای لایو، ابزاری بی‌نظیر، تحت عنوان یک راه‌حل استعمال از توییتر، میباشند.
• به مشتریان خویش، خدمت سرویس به خریدار را، ارائه دهید: در شرایطی که به اندازه‌ی کافی، عده ای برای پژوهش به اکانت توییتری خویش دارید، به‌این که سرویسی را، برای سرویس به مشتری، آماده فرمائید؛ هم تصور کنید. 67 درصد از مشتریان، در آمریکا‌ی ایالات متحده، برای اخذ سرویس ها هر مارک، به کانال‌های اجتماعی روی میاورند. شغل تر و تمیز در توییتر، به مخاطبان‌تان نماد میدهد که مدام، یار آن ها میباشید.