آرشیو مرداد ماه 1401

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

خطرات عدم بروزرسانیِ سیستم مدیریت محتوا

ادراک می‌کنم که بروزرسانی یکم فعالیت ترسناکیه. شرکت تولید محتوا مثل ahrefs زمانهایی که کامپیوترتونو پر‌نور می‌کنید و هر توشه هم یک‌سری تا نرم افزار و اپ میخوان بروزرسانی بشن. خیلی از این آپ تو دیت ها (بروزرسانی‌ها) رو شاید بذارید کنار و خیلی هاشون هم به هیچ وجه ضروری نیستند. ولی بروزرسانی سیستم مدیر محتوا (CMS) رو از این فرمان مستثنی نمایید. CMSتون می بایست مدام بروز باشه، میدونید چرا؟
مستعد برای هک شدن
امنیت سایبری در قبال هک و فعالیتهای مجرمانه مثل کارد و پنیرند. اپ های امنیت سایبری روشهایی پیدا میکنند که هکرها رو جریمه نمایند، هکرها منش بدور زدنشو پیدا میکنند. آنگاه نرم‌افزار ها بایستی روشهای تازه پیدا نمایند. یعنی CMSتون می بایست دائما بروز شه تا بتونه علیه مخاطرات امنیتی بجنگه و اگه دائما بروز نشه، سایتتون مستعد هک شدن میشه.
مستعد برای خطاها سازش
شاید به نظرتون CMS اینترنت‌وبسایت مثل یه اپ تعالی بیاد که خودش از دهها نصیب کوچیکتر تشکیل شده و اگه آپ دیت باشه همگی با هم عمل میکنند تا اینترنت سایتتون سرپا بمونه، ظواهر نیکی داشته باشه و بی نقص شغل کنه. اگه بروزش نکنید در بین نرم افزار های متعدد CMSتون عدم سازش پیش میاد، به خصوص اگه از قابل انعطاف افزارهای موسسه ها دیگه هم استعمال کرده باشید. اگه می خواهید کلیه چیز CMSتون در کنار هم صحیح عمل نمایند، بایستی دائما بروز نگهش دارید.

رعایت نکردن اصول ابتدایی در تبلیغات

شما تحت عنوان یه استفاده کننده اگه یه شرکت تولید محتوا بنر رایا پارس تبلیغاتی ahrefs مشاهده کنید که نادرست نوشتاری داشته باشه چه حسی پیدا می‌کنید. خب این مسئله به طور کامل پیش پا افتادس و حقیقتا نباید رخداد بیفته. در بعضا از شرکتهای تبلیغاتی بیان کردن کلیه ی شیوه های ارتباطی و نادرست گیری برای مثال نکاتی میباشد که می بایست رعایت خواهد شد.
به کار گیری از طریق های دیرین:
دنیای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال دائما در اکنون تغییر‌و تحول میباشد و اگه شما از این تغییرات باخبر نباشید عملا از رقبا عقب می مونید. پس مدام بایستی در این باره آپدیت باشید و یا این که از شرکت ها تبلیغاتی ای به کار گیری فرمایید که از این آپ تو دیت رسانی ها باخبر باشن.
در پایان بایستی اعلام کرد که امروزه مداقه تبلیغات اینترنتی و آنلاین بسیار مهمه. پس اگه خودتون یا این که همکاراتون این شغل رو اعمال میدن یا این که از موسسه ها تبلیغاتی برای این عمل به کارگیری می‌کنید می بایست حواستون باشه که‌این زمینه رو دور از شوخی بگیرید و بدونید که‌این شیوه بازاریابی می تونه شدیدا استخراج و برنامه خردسالان رو رونق بده. پس شما هم مثل دارکوب از این طریق استعمال فرمایید تا خطر کمتری مارک شما و استخراج و برنامه کودکان رو ارعاب کنه. اگه جایی رو برای جاری ساختن این فعالیت نمی شناسید نگران نباشید، کافیه به تارنما دارکوب راز بزنید.

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران

دارکوب تحت عنوان یک کدام از شرکت تولید محتوا معتبرترین رایا پارس شرکتهای ahrefs در موضوع ارائه سرویس ها ساخت وب سایت میباشد که نشانی وبسایت نو کمپانی وب سایت نو دپارتمان ساخت سایت دارکوب میباشد. دارکوب دارنده تایید صلاحیت عمل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان طهران و همینطور دارنده سکو 4 شورای خوب انفورماتیک مرزوبوم میباشد. دارکوب همینطور دارنده جواز کار تکثیر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و تمدن و راهنمایی اسلامی است.
شایسته ترین کمپانی ساخت سایت در جمهوری اسلامی ایران کدام میباشد؟ به چه شکل یک کمپانی تحت عنوان شایسته ترین کمپانی طراح وبسایت شناخته می‌گردد.
ساخت سایت دارکوب تحت عنوان یکی موسسات مطرح ساخت وب سایت شناخته می‌گردد. پیش از آنکه ذکر نماییم که چرا تحت عنوان یکی شرکت ها رفیعتر ساخت وب سایت به اکانت میاییم باید دلایل آنکه چرا به کمپانی تحت عنوان شایسته ترین کمپانی ساخت وب سایت محسوب می‌شود ذکر نمایم؟

استانداردسازی برنامه نویسی سیستم

برای اینکه بتوانید نرم‌افزار نویسی سیستم شرکت تولید محتوا را رایا پارس به صورت ahrefs دورازشوخی دنبال نمایید خوب میباشد که از قواعد کدنویسی لهجه های سی و سی پلاس پلاس استعمال فرمایید، این قواعد بسیار شیرین و گیرا می باشند و سبب ساز می‌گردد که در آحاد ارتفاع کدنویسی به صورت استاندارد پیش بروید.
در قدم یازدهم این قدم مرتبط با تمرینات زیادی میباشد که برای اپلیکیشن نویسی سیستم وجود داراست، در واقع می بایست تمرین های لهجه های سی را به صورت ظریف اعمال دهید تا بتوانید لهجه های سطح زیر را بشناسید و رابطه آن با موردها مشقت بار افزاری را بسنجید.
در قدم دوازدهم برای اینکه یه خرده هم خستگی در کرده باشید اینترنت گردی را شروع نمایید، در واقع در پی تارنما ها و منابع آنلاین باشید و مستندات گویش سی را به صورت ظریف بازرسی فرمائید.
در قدم سیزدهم بایستی وارد مشاجره تمرین گردید، تا جایی که قابلیت دارااست مهارت و توان خویش را ارتقاء دهید، در واقع بایستی بتوانید توسط لهجه های حافظه گردیده به سراغ ایجاد کرد سیستم دلیل های مشخصی بروید و ولی نیاز میباشد که دست کم بر روی یکی دو گویش سی و سی پلاس پلاس احاطه داشته باشید.
در قدم انتها خوب میباشد محرمانه به عصر های پیاده سازی سیستم استدلال بزنید و براین اساس همت فرمائید که تجارب خویش را در این باره ارتقا دهید.

ارائه خدمات اشتراکی در صفحات فرود

در‌صورتی‌که سرویس ها اشتراکی شرکت تولید محتوا ارائه رایا پارس می‌دهید، ahrefs از کاغذ فرود به کار گیری نمائید و یک زمان اشتراک مجانی ارائه دهید تا یوزرها با سرویس ها شما آشنا شوند.
به چنگ آوردن سرنخ‌ها از روش بلاگ
خواننده گان بلاگ خویش را تشویق نمایید تا داده ها تماس خویش در عوض هدایایی مانند یک کتاب الکترونیکی یا این که یک وبینار مجانی در چنگ شما قرار دهند، بعد از آن شما این داده ها را به سرنخ تبدیل فرمائید.
به دست‌آوردن مشترکین خبر نامه
شما میتوانید از ورقه فرود برای تشویق یوزرها به تصویب‌اسم در خبر نامه آدرس اینترنتی خویش به کار گیری فرمائید. همینطور می توانید یک CTA دیدنی مانند «هم‌در حال حاضر مشترک گردید» یا این که «تصویب‌اسم» پیاده سازی فرمایید تا یوزرها برای مبادرت موردنظر ترغیب شوند.
جذب داده ها از روش تصویب‌اسم
برخی از اشکال Landing page برای تصویب‌اسم در اتفاق افتاد‌ها پیاده سازی می شوند و شما میتوانید با استعمال از آنها، داده ها بیشتری از کسانی که مبادرت به تصویب‌اسم در وبینار، عصر آنلاین یا این که کلاس‌های آموزشی می‌نمایند، به دست آورید.

صفحه فرود را با موبایل سازگار کنید

مطمئن گردید شیت فرود شما خیر‌فقط در شرکت تولید محتوا هر رایا پارس دستگاهی ahrefs خوب به لحاظ می رسد، بلکه به سرعت بارگیری می شود. نصیب قابل‌توجهی از ترافیک شما از موبایل‌های تلفن همراه نتیجه ها می شود. در صورتی ورقه فرود در مرورگر آن ها شلوغ به حیث رسد یا این که در صورتیکه خیلی نماید بار گذاری گردد، بعید میباشد بتواند نرخ تبدیل را ارتقا دهد.
محتوای اصلی را در اولِ کاغذ قرار دهید
دست‌کم یک دکمه CTA را در بالای شیت قرار دهید؛ جایی که فورا قابل‌رؤیت و قابل کلیک کردن میباشد. بقیه موادتشکیل دهنده کلیدی ورقه فرود مانند تصویر و تیتر نیز بایستی در بالای برگه باشند.
بر مصرف‌کننده تمرکز فرمایید
محتوای شیت فرود می بایست به‌مکان کمپانی شما، بیشتر بر روی مصرف‌کننده متمرکز گردد. در شیت فرود به‌مکان کلام راجع به بزرگی استحصال‌وکار و کلیه دستاوردهای آن، بایستی دقت مخاطبان خویش را به‌این معطوف نمائید که چه‌گونه می توانند از خرید مال، بهره ببرند.

مبارزه‌ی پنگوئن با تکرار کلمات کلیدی یا (Keyword Stuffing)

در حالتی‌که عبارات کلیدی‌تان شرکت تولید محتوا را به رایا پارس غول‌های ahrefs لامپ جادوی گوگل اعلام نمائید، پنگوئن اذن نمی‌دهد از تارنما‌های سوای ربط راز در بیاورید. در قبل اکثری از وبسایت‌ها برای این که اشخاص بیشتری را به کلیک کردن روی لینک و پیوند اینترنت‌سایتشان ترغیب نمایند از لغات کلیدی به صورت انبوه در یک متن به کارگیری می‌کردند. تلاوت این متون طاقت فرسا بود و کاربردی برای کاربر‌ها نداشت و فقط سبب ساز ارتقا نرخ کلیک و هم‌اینگونه بالا رفتن ترافیک ورودی وب سایت می شد. در سود این اینترنت‌وبسایت‌ها جایگاه‌های بالا را در برگه‌ی حاصل گوگل به دست می‌آوردند.
البته حال تاکید پنگوئن گوگل روی اینترنت‌وبسایت‌هایی‌‌ست که محتوای پر ارزش ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و متن‌هایی که با لغت ها کلیدی بمب‌باران گردیده‌اند، کنار گذارده می‌‎شوند.
آیا پنگوئن کارت قرمز رنگ جریمه را نشانتان خواهد اعطا کرد؟
پنگوئن به جهت داشتن شخصیت باطن‌گرا، هیچ‌وقت به شما اعلام نمی‌نماید که جریمه گردیده‌اید. وی خاموش وظیفه‌اش را ایفا می دهد. ممکن میباشد ترافیک اینترنت‌تارنما شما برای یک واژه و کلمه‌ی کلیدی به شدت کاهش پیدا نماید یا این که ممکن میباشد برای یک واژه و کلمه‌ی کلیدی مشخص و معلوم، یکی‌از صفحه ها اینترنت‌سایتتان از ایندکس گوگل بیرون خواهد شد و یا این که این‌که با پیغام "پیوند‌سازی غیرمعتبر" در گوگل اینترنت‌مستر تارنما رو به رو گردید. تک تک این‌ مفاد قادر است نماد‌ی جریمه شدن شما به وسیله الگوریتم پنگوئن باشد ولی نخستین مطمئن گردید سپس دست به اصلاحات بزنید، شاید نقص‌ از مکان دیگری باشد. بدین ترتیب از پژوهش و چک مداوم اینترنت‌سایتتان غافل نشوید.
آیا پنگوئن مجدد به اینترنت‌وبسایت جریمه گردیده متکی بودن می‌نماید؟
برای جلب اتکا پنگوئن می بایست آحاد لینک و پیوند‌های جعلی را حذف فرمائید، برای این فعالیت می توانید از گوگل اینترنت‌مستر امداد بگیرید و آن‌گاه پوشه پیوند‌های اسپم را در Disavow the links آپلود فرمائید. هم‌اینگونه میتوانید با دقت روی محتوای اینترنت‌وب سایت و ساخت و ساز هماهنگی میان تیتر‌ها و مسئله متن و ساخت محتواهای دیدنی و کاربردی، لینک و پیوند‌های طبیعی و دارای اعتبار به دست بیاورید و پشت گرمی پنگوئن گوگل را جلب فرمایید. این روند ممکن میباشد پاره ای ارتفاع بکشد البته مطمئن باشید این تغییرات از دیده ربات خزنده‌ی گوگل بدور نمی‌ماند.

بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی ویروسی

باصرفه‌سازی کانال‌های شرکت تولید محتوا اجتماعی رایا پارس (SMO) که ahrefs با صرفه‌سازی بازاریابی کاوش هم نامیده می‌گردد در حاضر به جهت ارتقاء کانال‌های اجتماعی و توانگری آن در افزایش عملکرد با صرفه‌سازی موتور کاوش (سئو) به امری اساسی تبدیل گردیده است. بدین ترتیب اتفاقات روی داده در کانال‌های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس و توییتر به صورت بدون واسطه قادر است بر روی مرتبه وب سایت در صفحه های نتیجه ها موتور کاوش تأثیر بگذارد. همانگونه که گفته شد SMO مشابه با صرفه‌سازی موتور جستجوست که دارنده غرض تولید ترافیک اینترنت و ارتقاء درایت برای یک تارنما میباشد. صرفا تفاوت در راه و روش آن میباشد؛ سئو مشتمل بر باصرفه‌سازی داخلی (on the page) و با صرفه‌سازی فرنگی (off page) میباشد و مجموعاَ متمرکز بر ادغام فنی تارنما است؛ در حالیکه SMO غالبا درخصوص باصرفه‌سازی داخلی (on page optimization) میباشد به این مفهوم که بیشتر به چگونگی محتوا، اعتبار تالیف کننده و تجارب یوزرها در زمینه ی با محتوا و مولف می پردازد. به این ترتیب تک تک خصوصیت‌های SMO بر روی سئوی یک سایت تأثیر متعددی قادر است داشته باشد.

Enable gzip compression

کاهش وسعت فولدر های شرکت تولید محتوا پیامبر رایا پارس گردیده از ahrefs سمت سرور خویش که با ارتقا سرعتی که آن‌ها به مرورگر منتقل می نمایند. با به کار گیری از این نصیب می‌توانید منجر کاهش سایز هر شیت ای از وبسایت تاحدود 70 درصد گردید که‌این دستور به ارتقاء سرعت شیت ی وبسایت شما امداد خواهد کرد.
12. Enable keep-Alive
فعال کردن مراقبت اتصالات HTTP یا این که اتصالات بادوام HTTP به اتصالات یکسان TCP (Transmission Control Protocol) برای ارسال کردن و اخذ درخواست های گوناگون HTTP اذن میدهد. بنابراین، برای درخواست های آینده فرصت مکث کاهش می‌یابد.
13. Inline small CSS
یک جایگزین عالی برای inline CSS (CSS باطن خطی) مخلوط پوشه های CSS فرنگی (external CSS) میباشد.
14. Inline small JavaScript
همچون گزینه پیشین یک جایگزین عالی برای جاوا اسکریپت باطن خطی (inline JavaScript) ادغام فولدر های جاوا اسکریپت فرنگی (external JavaScript) میباشد.

آیا رتبه الکسا برای سئو ارزشمند است؟

در میان seo و سکو الکسا ارتباط مستقیمی نیست. اکثری از شرکت تولید محتوا متخصصین بهینه سازی نظریه دارا هستند که مرتبه الکسا را در طی اعمال بهینه سازی برای تارنما خویش در لحاظ نگیرید. هنگامی که که هر سیرتکامل تاکتیک سئویی را بر روی وب سایت خویش انجام میکنید و می بینید که جایگاه الکسا شما به صورت مثبت تغییر تحول می‌نماید، این بدان معناست که شما از شایسته ترین تاکتیک‌ها در وب سایت خویش به کارگیری می کنید. چرا‌که معیارهای اندازه‌گیری الکسا بستگی به ترافیک وب سایت یا این که وب لاگ داراست و ما seo را در وب سایت یا این که بلاگ برای اینکه وب سایت در معرض مخاطبان بیشتری قرار گیرد ایفا میدهیم. به این ترتیب جایگاه الکسای ذیل‌خیس ممکن میباشد دلیلی برای ترافیک بالای وب سایت باشد که آن هم می تواند مربوط به سئوی صحیح برای قرار تصاحب کردن پست‌ها در ورقه اولیه گوگل باشد. وب سایت‌هایی که مرتبه الکسای آنان پایین 10 کیلوبایت (10k) میباشد احتمالا از مقدار شایان توجه بازدیدکنندگان از شیت حاصل موتور کاوش لذت میبرند.
تصاحب کردن بک‌پیوند از تارنما‌هایی با اعتبار بالا، اعتبار دامنه وب سایت شمارا ارتقاء خواهد اعطا کرد و به شما امداد می‌نماید سکو بالاتری برای واژگان جستجوی خویش بگیرید. این دستور یاری خواهد کرد که ترافیک بیشتری را به دست بیاورید که به نوبه خویش سکو الکسای خویش را بهبود خواهید اعطا کرد.
براین اساس سکو الکسا ابزار بسیار مهمی برای بازاریابان میباشد چون پتانسیل تبلیغاتی یک وبسایت را آرم میدهد. دامنه‌هایی با جایگاه الکسای زیر‌خیس در مجموع ارزشمندتر از دامنه‌هایی با جایگاه الکسای بالا میباشند. داشتن درجه الکسای ذیل میتواند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (CPC) را ارتقاء دهد که میتوانید از روش کانال تبلیغاتی خویش اخذ نمائید یا این که حتی یاری می‌نماید شما به تبلیغ کنندگان ساکن خیر بر روی وبسایت خویش برسید. در فیض زیر بودن مرتبه الکسا وب سایت شما میتواند برای استخراج و کارتان سودمند باشد.