آرشیو اسفند ماه 1400

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

دومین چالش بزرگ وبلاگ نویسی: نوشتن پست‌های ورد باکیفیت بالا با بیش از 2000 کلمه

درحالی‌که ارتفاع محتوا یک دستور انتخابی میباشد، البته شرکت تولید محتوا مقالاتی که به طور تقریبً دارنده 2000 واژه یا این که بیشتر می باشند سکو عالی، پیوندهای بیشتر و ترافیک بیشتری را کسب می‌نمایند؛ چون اینگونه مقالاتی به استفاده کننده امداد می‏نمایند، فارغ از نیاز به کلیک دوباره، در گوگل چند اختلال و سؤال را با مطالعه یک پست حل می‌نمایند.
ولی اکثر زمان ها تایپ کردن اینگونه محتوایی باعث به تولید محتوای بی‌کیفیت و سوای بها میگردد. صرفا چرا‌که مطالعات نماد میدهد که محتوای شما می بایست وقت گیر باشد، به‌این معنا وجود ندارد که آن مقاله یک موضوع را حل می‏نماید یا این که سؤالی را جواب میدهد؛ یعنی یوزرها پیرو موردها متفاوت در یک محتوای زمان بر می‌باشند: یادگرفتن‌ها، راهنماها، روند ظریف ایفا یک شغل و تصاویر با کیفیت برای فراگیری خوب.
راه‌حل: محتوای خویش را طوری تنظیم نمائید که با جریان SERP و هدف ها یوزرها هم خوانی داشته باشد. هیچ عدد خاصی برای تعداد لغات محتوا نیست. صرفا با داشتن محتوای 2000 واژه و کلمه ای، گوگل علامت ای برای سکو بندی برگه شما اخذ نخواهد کرد. هر قسمت از محتوای شما بایستی به سؤالات استفاده کننده جواب دهد و از کلیه اساسی‌خیس بایستی با قصد و مقصود استفاده کننده هم خوانی داشته باشد. در ابزاری مانند Ahrefs یا این که SEMrush، عبارت موردنظر خویش را کاوش کرده و استارت به تدوین طرح کلی ساخت‌و‌ساز محتوا بر پایه ی موضوعات، ترازو جستجوها و هدف ها یوزرها دارای ارتباط نمایید:
آن‌گاه، به Google بروید و SERP را تحلیل فرمایید. در‌این مرحله میتوانید به جستجوی عمیق هدف ها جستجوگران بپردازید تا بتوانید طرح کلی خویش را مبتنی بر لغت ها کلیدی و جستجوهای دارای ارتباط تصحیح نمایید.
در آغاز، با تحقیق راجع به یک پست برتر، جایگاه بندی را نظارت نمایید. این عمل به شما امداد می‌نماید تا محتوای خویش را با جریان SERP هماهنگ نمائید.
ساخت و ساز محتوای برای اشخاص مبتدی و تازه کار
آنالیز فرمایید عنوان مهم چه می باشد؟ نوشته‌ی علمی شما در مقایسه با محتوای دیگری که در برگه نخستین جای‌دارد، روی چه هدفی متمرکز گردیده است؟
اعتنا نمایید که او‌لین محتوای جایگاه بندی گردیده دقیقاً برای اشخاص تازه کار تهیه و تنظیم گردیده‌است. این دستور منطقی میباشد. هر کس در ادامه "بازاریابی تبلیغاتی" میباشد به احتمال زیاد درباره ی آن چیزی نمی‌داند. شیوه‌های توصیفی برای این مقصود در حق تقدم دوم قرار دارا‌هستند.
توضیحات پست شما می بایست مانند پست‌های پیشین شما باشد: پیش از اینکه روشی را توضیح دهید، آن را با جزئیات بدون نقص تعریف نمائید.
فعلا، به خصوصیت‌های SERP نگاه فرمایید: چه سؤالات خاصی لیست گردیده اند؟ معمولاً پس از این جستجوی کلی، بقیه جستجوها در زمینه‌ی چه میباشد؟ با نظارت این موردها می‏توانید علامت هایی را در زمینه‌ی غرض جستجوگرانی که روی تیتر "بازاریابی تبلیغاتی" کلیک می‌نمایند، پیدا ‌فرمائید. به کارگیری از این عامل ها به شما یاری می‌نمایند تا هم برای یوزرها و هم موتورهای کاوش محتوای با ارزش ساخت‌و‌ساز نمائید.
در غایت با اجرای این تاکتیک‌ها، شما به راحتی یک محتوای 3000 واژه و کلمه ای با کیفیت خواهید نوشت.

چه چیزی شرکت شما را منحصر به فرد می کند؟

پیش از اعمال هر کاری، در آغاز می بایست بدانید که شرکت تولید محتوا چه چیزی کمپانی شما‌را مخصوص می نماید. شما می بایست ادراک واضحی از ماموریت کمپانی خویش داشته باشید. شما بایستی دقیقاً آن چیزی را که میخواهید ارائه دهید گزینش نمائید چون این به عبارتی چیزی میباشد که سبب می‌شود شما سکو بندی گردید. بهینه سازی صحیح مثل یک بیزنس معمولی میباشد. در حالتی که شغل های سطح زیر ایفا دهید، هیچ زمان پررنگ نخواهید شد. در شرایطی که شما شایسته ترین سود را نداشته باشید، چرا عموم بایستی بخواهند که شما‌را پیدا نمایند؟ چرا گوگل بایستی شما‌را درجه بندی نماید؟ به لحاظ معمولی میرسد، ولی این فاکتور اکثر زمان ها فراموش میشود.

ایجاد عنوان های منحصر به فرد برای صفحات جستجو

هر برگه در سایت می بایست دارنده تیتر منحصر به فرد به شخصی باشد تا شرکت تولید محتوا به گوگل در تولید تمایز صفحه های وب سایت یاری دهد. در حالتی که وبسایت شما برای تلفن همراه از صفحه ها مجزایی استعمال می نماید، به حافظه داشته باشید برای ورژن گوشی نیز از تیتر های قابل قبولی به کارگیری فرمایید.
از این گزینه دوری کنید:
استعمال از یک تیتر برای یک‌سری کاغذ.
از تیتر های خلاصه و توصیفی به کار گیری فرمائید
عنا وین می‌توانند کوتاه و در عین اکنون آکنده از داده ها موثر باشند. در شرایطی‌که تیتر بیش تر از حد کوتاه یا این که غیر دارای ربط باشد ممکن میباشد گوگل فقط بخشی از آن یا این که قسمتی از آن که در هنگام کاوش تولید میشود را اکران دهد. همینطور ممکن میباشد گوگل براساس کاوش مخاطب یا این که نوع دستگاه نتیجه ها متفاوتی را اکران دهد.
از این موردها دوری کنید:
استعمال از تیتر های زمانبر و غیر اثر گذار
به کارگیری بیشتراز حد از عبارات کلیدی غیر کاربردی در تیتر

Yoast SEO چه مواردی را بررسی می کند؟

چک ارتفاع متن (تعداد کلمه ها به عمل رفته در محتوا) در شرکت تولید محتوا Yoast بهینه سازی:
Yoast بهینه سازی به شما در آنالیز وقتگیر بودن متن، یاری می‌نماید. این محاسبه بخشی از تجزیه و چک seo میباشد و شما می توانید آن را در شیت seo در باکس متا Yoast بهینه سازی پیدا فرمایید. درین برگه، تعداد کلماتی را که اضافه کرده‌اید و این که آیا تعداد لغت ها کافی برای درجه‌بندی دارید، احتساب می شود.
هر برگه در وب سایت شما بایستی تعداد مشخصی از لغت ها را داشته باشد تا بتواند جایگاه‌بندی گردد. دستکم ارتفاع متن شما به نوع ورقه بستگی دارااست. به این ترتیب صفحه های طبقه‌بندی گردیده، به محتوای کمتری نسبت به پست‌های وب لاگ احتیاج دارا‌هستند، در حالی که برگه محتوای اساسی، بایستی جامع و دارنده تعداد قابل توجهی لغت ها باشد.
در جدول ذیل می توانید طریق‌ی نظارت صفحه های متعدد را ببینید. در شرایطی‌که در یک شیت کمتر از دست‌کم لغات داشته باشید، در برخورد Yoast یک گلوله قرمز‌رنگ اخذ خواهید کرد. برعکس، وقتی که ارتفاع پست در برگه شما عالی باشد، یک نقطه گلوله سبز اخذ می کنید.

شکست Google Trusted store

با وجود مزایای که وجود داشت، گوگل آخر و عاقبت سیستم Google Trusted store خویش شرکت تولید محتوا را متوقف کرد. سیستم نو دقت متعددی به بازخوردهای خریداران آرم می‌اعطا کرد.
تا قبل از آن Google Trusted store به برندی که استانداردهای گوگل را تقلید می‌کرد، یک نماد دیجیتال برای درج در وبسایت ارائه می بخشید. این نماد راهی برای جلب متکی بودن مشتری بود؛ با این حالا، این اپ سابق داده ها چندانی به مشتری ارائه نمی‌اعطا کرد. یک مارک می‌توانست برای درخواست این نماد نام نویسی نماید و دیگر هیچ. گوگل این سیستم را آپدیت کرد و در سال ۲۰۱۷ آن را به Google Customer Reviews یا این که ریویو گوگل مشتری تغییر و تحول بخشید.
ریویو گوگل مشتری یک ابزار بدون‌پول میباشد که به گوگل قابلیت می‌دهد ایده ها و برخورد مخاطبان در ارتباط کمپانی و یا این که محصول ها را گردآوری نماید. گوگل این نظرها را محاسبه کرده و آن ها را تحت عنوان فاکتوری برای مرتبه بندی وب سایت و ترازو رویت مارک در لحاظ می‌گیرد.
تحت عنوان یک مارک، شما می بایست از روش ریویو گوگل مشتری شایسته ترین بازخوردها را به سوی خویش جذب نمائید. با این سیستم نو، دیگر حمایت کالای مشتری تا سقف هزار دلار نیست و همینطور به خیال آن نشانه اعتمادی اخذ نمیکنید. در ازای می توانید به مرتبه بندی فراتر در قضیه فروش و نظرها مشتری دست پیدا نمایید و ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت خویش هدایت فرمایید.

متعادل سازی محتوای رایگان و ممتاز

در مشاجره جستجوی ارگانیک، محتوای شرکت تولید محتوا بدون پول به جهت وسعت زیاد، نسبت به محتوای ممتاز مزیت روشنی داراست. این به آن شکل وجود ندارد که ناشران محتوای ممتاز فاقد مجال های جستجوی ارگانیک خواهند بود.
سفارش می‌کنیم نوشته ی علمی
چه گونه قضیه بیشتری را به محتوای شبکه‌های‌عمومی خویش اضافه نمائید؟
را مطالعه نمائید
در واقع ، می قدرت ادله کرد که شرکت کردن در seo برای تارنما های اشتراک بسیار اصلی میباشد، چون آنان یک مانع ها مازاد (paywall) برای برطرف کردن دارا‌هستند.
ناشران محتوای ممتاز در واقع دو مورد عالی دارا‌هستند.
• آنان می‌توانند به‌دنبال یافتن تعادل دربین محتوای بدون پول و برتر مانند نیویورک تایمز باشند.
• یا این که می‌توانند محتوایی ساخت نمایند که خوانند‌گان در جستجوی آن می‌باشند، البته نمی توانند در مکان دیگری بدست آورند. این محتوا اصولا بایستی منحصر باشد.
به عبارت دیگر، نمی قدرت هر نوع محتوایی را پشت paywall قرار اعطا کرد.
هزاران یا این که میلیون ها نوشته‌ی علمی مهم مانند "چه‌گونه تارنما خویش را برای seo با صرفه کنیم" در اینترنت وجود داراست و با جستجوی سریع گوگل به طور بدون پول یافت می‌شود. یوزرها هیچ ادله یا این که علت ای برای پرداخت برای این نوع محتوا ندارند.
از سوی دیگر، در صورتی ناشری کارایی متعددی برای کشف نیاز و بعد از آن ساخت منش حلی در پوسته ورقه سپید، کتاب الکترونیکی یا این که نوشته ی علمی تخصصی به عمل گیرد، می‌تواند قرار دادن محتوای تخصصی خویش را پشت paywall توجیه نماید. چنانچه محتوا به وسیله یک کارشناس دارای شهرت درج شده باشد، خوب میباشد.

نقشه سایت XML

این وب سایت دارنده نقشه تارنما های مختلفی شرکت تولید محتوا میباشد که در Search Console ارسال گردیده‌است، بخش اعظمی از آنان URL هایی را که نمیخواهیم خزیده شوند، فهرست کرده اند، چه رسد به ایندکس گذاری.
ما این را کوتاه کردیم بدین ترتیب نقشه های وب سایت صرفا آدرسهای اینترنتی فهرست گردیده با محتوای بهتر را ارائه می‌دهند، به این ترتیب تماما پر‌نور میباشد که چه چیزی می بایست ایندکس گذاری خواهد شد و کدام محتوا در وب سایت از اهمیت بیشتری برخوردار‌است.
تبلیغات افراطی
تبلیغات راهی میباشد که اکثر وب لاگ نویسان از این طرز درآمدزایی می نمایند، به این ترتیب سفارش به وب لاگ نویسان برای حذف تبلیغات، منطقی وجود ندارد.
با این هم اکنون، چنانچه در تبلیغات خویش افراط فرمایید، ممکن میباشد تبلیغات شما بی اثر گردیده و به کارایی کلی تارنما زخم برساند، به این ترتیب شما ترافیک کمتر، تبدیل کمتر و در فیض فایده کمتری از روش تبلیغات کسب خواهید کرد. ساخت و ساز توازن فی مابین محتوا و تبلیغات مهم میباشد و آرم داده گردیده‌است که بروزرسانی های اخیر گوگل به وبسایت ها جراحت رسانده میباشد چون تبلیغات بیش تر از حد بر محتوای منحصر و کیفیت خوب پیشی گرفته میباشد.

پست های خود را که از قبل رتبه بندی شده اند، بررسی کنید

در صورتی‌که اینک بعضا از پست های تارنما شما دارنده مرتبه های شرکت تولید محتوا خیر و خوبی می‌باشند، می‌دانید که‌این پست ها چه تعداد بازدید کننده را به خویش جلب می نماید. استعمال از Google Trends برای مقایسه واژه و کلمه کلیدی کانونی پست های کهن (که میتوانید آمار آن را ببینید) با واژه و کلمه کلیدی کانونی که برای پست تازه خویش در ذهن دارید، قادر است ایده ای در ارتباط ترافیک احتمالی این عبارت نو در ذهنتان تولید نماید. مطلقاً پستی را گزینش نمایید که بیشترین شباهت به پستی باشد که قصد دارید بنویسید. در حالتی‌که می‌خواهید یک کلمه و واژه کلیدی زمان بر تعیین نمائید، با تمرکز، پست ها را با کلمه ها کلیدی زمان بر مقایسه نمائید.
از جمله، این پست که راجع به واژه و کلمه کلیدی کانونی میباشد را می قدرت با پستی در زمینه ی پیش اکران اسنیپت، یکی خصوصیت های مربوط به پلاگین Yoast سئو که تا قبل از اینً درباره ی آن نوشتیم، مقایسه کرد:

چگونه از آدرس URL زشت دوری کنیم؟

ساختن یک نشانی URL گران بها بالا از لحاظ داشتن لغات کلیدی ، شرکت تولید محتوا عمل غامض و مشقت وجود ندارد و حدوداً هر کسی فارغ از حتی مهارت بالایی بضاعت ایفا آن را داراست. عالی میباشد به مکان تبعیت صرف از قواعد و ضوابط بدانید که برای دستیابی به یک سکو بهتر در رنکینگ گوگل نباید به کار گیری از یک نشانی URL عالی چندان کلیدی وجود ندارد و مایحتاج وجود ندارد که به آن اهمیت دهید.
به همین انگیزه میباشد که گاهی نتایجی با نشانی URL زشت فراتر از شما قرار می گیرند؛ آن ها به مکان توکل بر ساخت نشانی URL قدرتمند با استعمال از محتوای کیفیت بالا و کار کشته در کنار تعداد قابل قبولی از پیوند‌های دارای ربط توانسته‌اند سیگنال ما یحتاج را برای گوگل ارسال نمایند. تا وقتی که موتورهای کاوش بتوانند نشانی URL را کنکاش نمایند، حتی در‌صورتی‌که شیوه‌های خیر استعمال نکرده باشد آن را سکو‌بندی می‌نمایند.
بازهم می بایست افزود که‌این در معنای بی‌توجهی نسبت به نشانی URL وجود ندارد بلکه گاهاً متخصصان حوزه بهینه سازی برای تبدیل کردن یک سود، به مرتبه اولیه گوگل نیاز دارا هستند تا از کوچک‌ترین جزئیات نیز به آسانی نگذشته و تک تک بعد ها شایسته ترین و باصرفه بودن را کل و کمال رعایت نمایند؛ حتی داشتن شایسته ترین نشانی.

قاعده طلایی S.M.A.R.T

بسیار اصلی میباشد تا با استفاده کننده به نقطه لحاظ شرکت تولید محتوا مشترکی از لحاظ هدف ها برسید؛ در این مورد ما به شما قاعده طلایی S.M.A.R.T را گوشزد می کنیم:
Specific: معمولی، حساس و ظریف
Measurable: معنادار و محرک
Achievable: آیتم تأیید و دست‌یافتنی
Relevant: منطقی، واقع بینانه و فیض‌محور
Time-bound: تابع اپ و محدودیت‌های وقتی مشخص
اهدافی که با یک مخاطب تهیه و تنظیم میگردند می بایست صفات و مختصات فوق را داشته باشند تا بتوان آنها‌را اهدافی مطلوب و پر‌نور در مسئله کاری قلمداد کرد. شما با گزینش هدف ها مشترک با مخاطب به نوعی ارتباط خویش را با وی خط‌کشی کرده و پایانه‌های معینی را برای آن تعریف و تمجید می کنید.
این در کنار توفیق پروژه، ترازو انتظارات استفاده کننده را نیز از آنچه ایجاد محتوا و بهینه سازی دانسته میشود مشخص و معلوم می‌نماید؛ زمانی که شما و استفاده کننده با هم به روءیت کرد و غرض مشترکی از یک seo یا این که ساخت محتوای غالب برسید، در نقطه پایان پروژه مخاطب نمی‌تواند داعیه نماید که فیض مطابق گرایش وی وجود ندارد یا این که پروژه ناموفق بوده میباشد. چون شما معیارهای توفیق را با وی توده‌بندی کرده و از آن آگاه میباشید.
در اکثری مواقع انتخاب ظریف هدف ها آخرین در اولِ یک پروژه ممکن وجود ندارد ولی این نباید بازدارنده مقصود‌گذاری مشترکی دربین شما و استفاده کننده خواهد شد. برای اجتناب از این خلل کافیست تا هدف ها کوتاه‌بازه و در بین‌برهه زمانی را تعریف‌و‌تمجید فرمایید. این امداد می‌نماید تا هم از دردسر گزینش هدف ها آخری واقع بینانه در اولِ مسیر رهایی پیدا فرمائید و هم فرآیند کاری مبتلا سکون و ضعف نشود.