آرشیو مرداد ماه 1400

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

نويسنده محتوا

مسلماً اعتنا داشته باشيد كه شركت توليد محتوا شما ايجاد محتوا بهتر بايستي عملكرد نماييد در كوتاهترين مجال ممكن و با جملا‌ت كوتاه داده ها مايحتاج استفاده كننده تان را به وي جابجايي دهيد و و از بال دادن‌هاي بي جهت و بي منفعت دوري كنيد. بارها چشم ميشود كه در نگارش يك محتوا در آغاز تاليف كننده تلاش مي‌نمايد  پيشگفتار اي زمان بر را براي كاربر نگارش نمايد كه معمولاً حتي هيچ ارتباطي هم با زمينه دعوا ندارد. مدام كوشش فرمائيد در نگارش محتوا جان حرف را در در مشت كاربر قرار دهيد. 
  مطمئن باشيد محتوايي كه خلاصه باشد و داده ها لازم را در دست كاربر قرار دهد بيشتر گزينه دقت مخاطبان واقع ميگردد، آن‌ها به هيچ عنوان دنبال محتواهاي وقت گير و مالامال شاخ و برگ نيستند. براي اينكه بيشتر در اين مورد داده ها كسب فرماييد سفارش مي كنيم مورد ها مرتبط با يادگرفتن ايجاد محتوا و مدير ايجاد محتوا را كه در ماشين كرايه اي‌هاي داراي اعتبار ساخت و ساز محتوا مثل راياماركتينگ ميباشند مطالعه فرمائيد تا ريلكس خيس توليد محتوا عالي داشته باشيد.

استفاده از مراكز توليد محتوا به صرفه تر است يا استخدام كارشناسان محتوا

در حالتي‌كه فراموش نكرده باشيد در اولِ شركت توليد محتوا همين مقاله بدين زمينه اشاره كرديم كه برخي از گروه‌هاي اينترنتي براي اين كه كارها مرتبط با ايجاد محتوا و بازاريابي آن را به خير و خوبي ايفا دهند به سراغ استخدام كارشناسان ساخت محتوا ميروند. البته اين فعاليت هزينه بسيار متعددي براي آن دسته به ياور خواهد داشت و همينطور نمي‌توانند در امر موضوعات متفاوت ساخت و ساز محتواي جالب خيس و آپ تو ديت ترين را داشته باشند كه تنوع كافي را هم داشته باشد چرا‌كه آنان از يك تاليف كننده محتوا و به طور طبيعيً با يك يا اين كه يك‌سري استراتژي معلوم به كار گيري مي‌نمايند.ايجاد محتواي متنيحتماً شما براي آنكه در گروه خودتان بخواهيد به طور تخصصي ايجاد ‌محتوا داشته باشيد هم صرفا نياز به يك مولف نداريد و يك سري شخص را مي بايست استخدام فرماييد.شما براي اينكه بتوانيد محتواي كيفيت خوب و با كاربرد ايجاد فرمائيد نياز به يك مولف كل وقت براي ايجاد محتواي متني و متن ساخت محتوا‌هاي ويديويي و صوتي، يك توليدكننده كليپ براي محتوا‌هاي ويديويي، تعدادي نفر نرم‌افزار ريز براي اجرا كارها بازاريابي و ... داريد.

بيشترين كلمات فارسي جستجو شده در گوگل

بيشترين لغت ها فارسي كاوش گرديده در گوگل را شركت توليد محتوا نيز مي قدرت با به كار گيري از ابزار گوگل ترند به دست آورد. شما همينطور ميتوانيد به راحتي مبتني بر استان ها نيز اين محاسبه را جاري ساختن دهيد. در گوگل ترند شما بايستي مملكت متبوع را كشور ايران قرار دهيد و آن گاه به راحتي بيشترين كلمه ها فارسي كاوش گرديده در گوگل را بدست بياوريد. اما ابزار ها و تارنما‌هاي ديگر نيز براي اين فعاليت وجود دارا‌هستند كه شما ميتوانيد از آن ها نيز به كار گيري نماييد.


تعداد سرچ لغات در گوگلبراي اينكه تعداد سرچ كلمه ها در گوگل را بدست بياوريد مي بايست از ابزار گوگل ترند استعمال نماييد. درين ابزار شما ميتوانيد واژه مد حيث خويش را در قاب جست و جو قرار دهيد و مقدار تعداد سرچ لغات در گوگل در يك ناحيه و مرزوبوم خاص را به دست بياوريد. فرقي نمي نمايد كه واژه فارسي باشد يا اين كه انگليسي شما به راحتي مي‌توانيد با به كار گيري از اين ابزار تعداد سرچ لغت ها در گوگل را به دست بياوريد. شما همينطور ميتوانيد دوران خويش را از سه ماه پيشين تا چندين سال پيشين تغيير‌و تحول دهيد تا بتوانيد داده هاي آماري بهتري از كلمه ها كليدي سرچ گرديده در گوگل به دست بياوريد.

درك تفاوت سبك توليد محتوا در شركت هاي توليد محتوا


يك كدام از موضوعات بسيار اساسي در مسئله محتوا شركت توليد محتوا اين ميباشد كه مشتري به چه خواسته قصد ساخت‌و‌ساز محتوا را دارااست. بسته به فضايي كه قصد نشر محتوا را دارااست، نوع عمل و حتي نوع محتواي ساخت و ساز گرديده مختلف خواهد بود.
به جهت تفاوتي كه در ميان فضاهاي اجتماعي وجود دارااست، نوع محتواي ساخت گرديده نيز يكسان نخواهد بود. بسته به هر اطراف مي بايست امكان‌ها و امتيازهايي براي نوشته در لحاظ گرفته خواهد شد كه نياز مشتري را برآورده كرده و استفاده كننده موردنظر را جذب نمايد.
مثلا چنانچه فضاي متبوع مشتري، ساخت محتوا براي اينستاگرام ميباشد، پيروز محتواهاي شما مي بايست به طور عكس و ويديوهاي جالب باشد. از آنجايي كه اينستاگرام فضاي اجتماعي براي اشتراك گذاري عكس ميباشد، لذا محتواي ديدني به طور ويدئو و عكس بسيار اهميت داراست. در اينگونه فضايي در صورتي‌كه محتواي ساخت گرديده فارغ از عكس يا اين كه ويديوي داراي ربط باشد ارزشي نخواهد داشت و علنا يك محتواي بي منفعت خواهد بود.
در حالتي كه مشتري قصد دارااست براي محتواي متني وبسايت‌ها به كمپاني شما مراجعه نمايد، تعداد عبارات، تيترها و رعايت اصول seo اهميت بسيار ويژه‌اي خواهد داشت.
در حالتي كه مشتري قصد نشر محتوا در تلگرام را داشته باشد، محتوا مي بايست خير چندان زمان بر البته بسيار جالب و گيرا نوشته گردد كه مخاطب به هنگام مطالعه سرگرم متن متبوع گرديده و در رابطه آن تاءمل نمايد.


همانطور كه مراعات مي‌كنيد، هرمورد از فضاهاي اجتماعي كه در آن سرگرم به كار هستيم دارنده يك ساز و عمل ويژه است كه مي بايست به آنان اعتنا داشت و آن گاه محتوا نوشت.
دقيقا يكي چند شغل كمپاني ساخت و ساز محتوا معلوم شدن نوع فضاي گزينه نظري بوده كه قرار ميباشد محتوا در آن نوشته خواهد شد، تا به اندازه كافي بتواند مطلوب باشد و براي شخص تقاضاكننده موءثر واقع خواهد شد. ولي گشوده بايستي شكايت‌هايي را به‌اين نوع موسسه ها وارد كرد كه يك مهم ترين چيز در عرصه محتوا يعني رعايت و فهم دور و اطراف براي تعيين مدل نگارش ميباشد را رعايت نمي كنند.

تعريف توليد محتوا

. چرا مي بايست ساخت‌و‌ساز محتوا را دورازشوخي بگيريد؟
محتوا نصيب بزرگي از معاش روزانه شما ميباشد. اجتناب شركت توليد محتوا از آن مشقت بار بوده؛ ولي چرا در‌پي آن مي باشيد؟ محتوا مارا مطلع مي‌نمايد، به سؤالاتمان جواب مي دهد، سرگرممان مي‌نمايد، سبب مي گردد لبخند بزنيم، در تصميم گيري راهنماييمان مي‌نمايد و….
محتوا به شما ياري مي‌نمايد، مشتري‌ها را به سمت خويش جذب نماييد تا مخاطبان درگيرتان شوند و لذت ببرند. همينطور ميتوانيد بازديد كنندگان جديدي به تارنما خويش بياوريد. درنهايت، درآمدي براي شركتتان داشته باشيد. بهتر ميباشد بيان‌كنم در‌حالتي كه شما محتوايي ساخت نكنيد، از قافله عقب خواهيد ماند.
مي بايست به صورت مصرح به يك پرسش جواب دهيد. استفاده كننده ميخواهيد يا اين كه نه؟
را بايستي ساخت و ساز محتوا را دور از شوخي بگيريد؟
در صورتيكه ميخواهيد پس ديگر حرفي نمي‌ماند، دست به فعاليت گرديد و خويش را براي ساخت و ساز يك محتواي با كيفيت قادر نماييد. نمي‌دانم يا اين كه شايد هم خيلي اصلي نباشد كه بدانم غرض شما از جذب كاربر چه است، اين كه مي خواهيد سرويس ها و كالاي خويش را تبليغ نمائيد يا اين كه تاءمل خويش را تكثير دهيد، فرقي ندارد. در هر شكل شما مي بايست كاربر را به تارنما خويش كشانده و كاري نمائيد تا با اكراه آن را رخنه‌ نمايد، آن وقت ميباشد كه غرض شما محقق شود.
اين دقيقا به عبارتي كاري ميباشد كه وسيع ترين كسب و شغل هاي جهان برايش نقشه كشيده‌اند و همواره در مسيرش تكان مي‌نمايند. در حالتي‌كه مي خواهيد از غافله عقب نمانيد، وقت آن رسيده با قدمي پايدار سال نو را استارت فرماييد و محتوا كيفيت خوب بيشتري به نسبت رقباي خويش داشته باشيد.
ساخت محتوا، فعاليت آخري بازاريابي ميباشد. هنگام ايجاد محتوا، داده ها بدون پول و مفيدي را در چنگ مخاطبان خويش قرار مي‌دهيد، مي توانيد مشتريان بالقوه را به سمت خويش جذب كرده و مشتريان جانور را از روش تعامل كيفيت عالي، محافظت نمائيد.
شما همينطور ROI مهم براي شركتتان ساخت و ساز مينماييد؛ چون اين آمار، بازاريابي محتوا را نشانه ميدهد كه:
بازاريابي محتوا سبب ساز به X3 بازاريابي سنتي ميگردد و ۶۲٪ هزينه كمتري را به يار دارااست.SMB هايي كه از بازاريابي محتوا به كارگيري مي‌كنند، ۱۲۶٪ فالور بيشتري آنان را دنبال مي‌نمايد نسبت به آنهايي كه از بازاريابي محتوا به كارگيري نميكنند.۶۱٪ از خريدهاي آنلاين، سود بدون واسطه مشتري ميباشد كه يك بلاگ را مي خواند.كمپاني‌هايي كه بيشتراز ۱۶ پست وب لاگ در هر ماه منتشر مي‌نمايند، ۳٫۵ برابر ترافيك بيشتري نسبت به كمپاني‌هايي كه چهار (يا اين كه كمتر) پست در هر ماه ارسال كرده‌اند، دارا‌هستند.
محتوا برابر با رويش تجارتتان ميباشد. براين اساس بياييد با استراتژي محتوا آغاز فرمائيد.۲. طرح ريزي و استراتژي محتوا
شما استارت به ساختن منزل سواي طرح، مجسمه‌اي فارغ از طرح يا اين كه شركتي سواي بيانيه مأموريت، نمي كنيد. به اين ترتيب فارغ از توليد نرم افزار، نبايد به ساخت محتوا بپردازيد. در غير اين شكل قابليت و امكان دارااست از مقصود خويش گم راه گرديد.
يك استراتژي محتوا مشمول همگي چيز ميباشد، از اسم تجاري و لحن گرفته تا اينكه چه‌گونه محتواي خويش را تبليغ كرده و در غايت گزينه به كارگيري دوباره قرار بگيرد.
بياييد گام به گام به طريق ساخت و ساز اپليكيشن محتوا خويش بپردازيم.

چگونه يك توليد كننده محتوا شويم

گرچه ممكن ميباشد در بعضا مورد ها داشتن گواهي تحصيلي شركت توليد محتوا يا اين كه گواهينامه هاي تخصصي به عايدي شما باشد، ولي براي اينكه يك خالق محتوا گرديد، الزامي نيستند.
اكثر اوقات صاحبان بيزنس و گروه هاي بازاريابي به‌دنبال نويسندگاني مي باشند كه در مسئله ساخت‌و‌ساز محتوا سوابق تصويب گرديده داشته باشند و محتواهاي ساخت و ساز گرديده بوسيله آنها، حاصل مثبتي به توشه آورده باشد.
به همين عامل اين سؤال براي ما پيش ميايد كه چه گونه يك توليدكننده محتوا شويم. به دنبال همت كرده ايم به طور مرحله به مرحله راهكارهاي كاربردي دراين مورد ارائه دهيم:گزينش يك قضيه براي نگارش و ايجاد محتواتعيين يك قضيه براي نگارش و ساخت و ساز محتوا
قدم ابتدا: يك موضوع مطلوب براي ساخت و ساز محتوا تعيين فرماييد. تعيين يك حوزه يا اين كه قضيه براي نگارش و ساخت و ساز محتوا بسيار اصلي ميباشد چراكه بعضا از حوزه هاي كاري پرسود خيس از ساير ميباشند از جمله طبق تحقيقي كه در سال 2020 جاري ساختن شد، بعضي از حوزه هاي كاري براي ساخت‌و‌ساز محتوا به شرح تحت اعلام شد:
حوزه مالي و سپرده گذاري: بيشترين بخشها در‌اين حوزه مشمول كارها مالي فردي، حسابداري، سهام مالي، ارز ديجيتال و گزينش ميزان دارايي ميباشدارز ديجيتال: صحت دارد كه ارز ديجيتال را در قسمت مالي هم معرفي كرديم اما اين ايام اين حوزه به حدي داغ و پرطرفدار ميباشد كه مي‌تواند خويش تحت عنوان يك مسئله عمل غيروابسته به اكانت آيد.توريسم: براي نويسندگي درين حوزه بايستي ذهن خلق كننده و قصه پردازي داشته باشيد تا بتوانيد گردش به بخش ها گوناگون عالم را هم زيرا داستاني هيجان انگيز براي مخاطبان خويش بازگو فرمائيد.ديجيتال ماركتينگ يا اين كه بازاريابي ديجيتالي: يكي پرطرفدارترين فيلدها براي ساخت و ساز محتواست و به طور تقريبً مجموع كسب وكارها به نوعي با آن رمز و فعاليت دارا هستند به اين ترتيب تايپ كردن محتواي كاربردي و ولي آپديت درين حوزه بسيار داراي اهميت ميباشد.فراگيري: در اين باره مي‌توانيد درخصوص دانش سرا هاي سري و دانش كده ها مبادرت به ساخت محتوا فرماييد.تندرست و تندرستي: حوزه اي بسيار همگاني كه زيرا مخاطبان آن به شدت وسيع مي‌باشند، قابليت و امكان كار در آن بسيار زياد ميباشد.طعام و آشپزي: اين حوزه هم دست يه خرده از سالم و تندرستي ندارد و مدام مخاطبان خاص خويش را داراست بدين ترتيب ساخت و ساز محتوا در اين باره قادر است پرسود باشد.

تاثير نوع خدمت وب سايت توليد محتوا در هزينه توليد محتوا در سايت

براي آناليز هزينه ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما ، نخست شركت توليد محتوا مي بايست معين كرد كه متن گزينه نظري كه مي بايست ساخت‌و‌ساز گردد، چه گونه محتوايي ميباشد؟ فارسي ميباشد يا اين كه بايستي ترجمه خواهد شد؟ رپورتاژي ميباشد يا اين كه متني يونيك ميباشد كه براي يك جنس جديد از روش تحقيق و تفحص يك seo عمل بايستي ايجاد گردد؟ و دست اندركاران كم ديگري كه در تقريب هزينه ساخت‌و‌ساز محتوا در وب سايت ها مي بايست آيتم دقت قرار گيرد. مثلا يك متن كوتاه 300 كلمه و واژه اي براي يك مال پركاربرد كه منابع و مآخذ متعددي براي آن در وب وجود داشته باشد ، بسيار ارزان كل گردد. در قبال آن در شرايطي كه براي يك وب سايت براي مثال فروشگاهي مقرر شود كه براي تعداد متعددي فرآورده نو كه چندان اطلاعي از نوع فرمولاسيون و مشخصه هاي ديگر آن، در تارنما ها نيست و احتمالا نياز به به كار گيري از وب سايت خالق ترجمه خواهد شد ، هزينه ساخت محتوا در وب سايت به ترازو قابل توجهي نسبت به مثال نخستين بيشتر مي گردد.2. تاثير گويش محتوا در هزينه ساخت محتوا در تارنما :
از المان هاي ديگر كه در تقريب هزينه ايجاد محتوا در تارنما اثر گذار ميباشد، اين ميباشد كه لهجه مقصد و آخرين محتوا مي بايست چه زباني باشد؟ آيا مي بايست فارسي باشد يا اين كه انگليسي يا اين كه هر گويش ديگري؟ در شرايطي‌كه كه محتواي درخواستي به لهجه فارسي باشد، با رعايت مجموع قواعد بهينه سازي كه باعث بالا رفتن درجه ي آن در گوگل مي‌شود ، هزينه ي متعددي نمي موفقيت ؛ البته در صورتي‌كه لهجه مقصد زباني غير فارسي، باشد تقريب هزينه ساخت محتوا در وب سايت بيشتر مي‌گردد و تقريبا (در سامانه هاي ساخت‌و‌ساز محتواي استاندارد متفاوت مانند رايا ماركتينگ) اين هزينه در بين 20 تا 40 درصد گرانتر كل مي گردد.اعتنا به‌اين نكته ضروري ميباشد كه بازار مقصود صاحب كار، در جمهوري اسلامي ايران ميباشد يا اين كه بيرون از كشور‌ايران؟ در صورتي محتوا براي به كارگيري ي داخلي تنظيم شود، و لهجه آن فارسي باشد اثرگذاري آن مطلوب خواهد بود. ولي به عنوان مثال در حالتي كه يك كمپاني دست به نوآوري سيستمي زده كه شبيه فرنگي ندارد و ميخواهد براي تبليغ آن به يك يا اين كه يك سري لهجه فرنگي مقاله تنظيم شود، اين ترازو هزينه ساخت و ساز محتوا در تارنما ، طبعا ً ارتقا خواهد يافت. ولي قطعا پرداخت اين هزينه، سود گيري آن كمپاني هم بهتر ميشود و يقينا ً اين فعاليت منجر فروش بيشتر آن متاع بي حريف مي‌شود.
تاثير واحد سنجش و تعداد محتوا در هزينه ساخت و ساز محتوا در وب سايت

چه نكاتي در توليد محتوا اهميت دارد

2. عنا وين توانا براي محتواي خويش تعيين نماييد.
يك تيتر خوب و ديدني به راحتي مي‌تواند منجر جذب شركت توليد محتوا مخاطبين گردد. اين آمار عالي از Copyblogger را در لحاظ بگيريد:
80 درصد از عموم عنا وين شمارا مي‌خوانند البته فقط 20 درصد از آن‌ها محتواي شمارا مطالعه مي نمايند و دقيقا به همين عامل ميباشد كه تيتر محتوا از اهميت ويژه اي برخوردار‌است.


تيتر محتوا


به‌دنبال مي‌خواهيم به برخي از عنا وين جذابي كه ما در مقاله‌ها داناپ استعمال كرده ايم اشاره كنيم :
8 ترفند هك بهينه سازي كه هيچ كس نمي داند !بي نقص ترين نظارت ليست seo (به روز 2019)23 استراتژي جادويي براي ارتقاء بازديد وبسايتseo محلي چه مي باشد و چرا از نان شب واجب خيس ميباشد
همان گونه كه مشاهده مي‌كنيد، عنوان ها مذكور به حدي ديدني مي‌باشند كه شما حتي درصورتي كه در پي آن‌ها هم باشيد، ترجيح مي دهيد بر روي آن‌ها كليك فرماييد تا مشاهده كنيد باطن آن ها چه خبر ميباشد !
بدين ترتيب براي گزينش عنوان ها خويش مجال بگذاريد و بعداز تكثير، در حالتي‌كه محتواي شما نرخ كليك پاييني داشت دوباره تيتر آن را دستكاري نمائيد تا در غايت به يك تيتر جالب و در عين درحال حاضر تعريف كننده محتوا دست يابيد.

3. محتواي قابل انجام و عملي ساخت و ساز فرماييد.
نهايي محتوايي كه در بلاگ خويش منتشر نموده ايد را به حافظه داريد؟ آيا اين محتوا، محتوايي ميباشد كه كاربر بعد از مطالعه توانا به عملي كردن آن ميباشد؟مطالب ديگر : تحقيق كلمه ها كليدي چه مي‌باشد و به چه شكل مي قدرت آن را ايفا بخشيد؟
يك محتواي قابل انجام و فعاليت گرا به كاربر مياموزد كه چه طور داده ها بدست آمده را پياده سازي نمايد. زماني شما شيوه پياده سازي مطالب را نيز به كاربر ارائه ميكنيد، خير فقط محتواي شما بي نياز خيس و كيفيت عالي خيس مي‌شود بلكه استفاده كننده با پياده سازي مطالب و به دست آوردن سود براي مدام شمارا به خيال خواهد سپرد.

4. جواب به سوال ها مخاطبين
كلاً مقصود كليه يوزرها از كاوش در گوگل، يافتن جواب براي سوالاتشان ميباشد. اكنون در صورتيكه شما در محتواي خويش پاسخي براي سوال هاي آن ها نداشته باشيد مي اقتدار انتظار داشت كه گوگل محتواي شمارا به آنان توصيه نمايد؟ به طبع نه…

ويژگي هاي يك توليد كننده محتوا

دارا بودن مهارت هاي تايپ كردن يك محتواي باكيفيت و منحصر  شركت توليد محتوا به‌فردقابليت ساخت يك محتواي به طور كاملً خلاقانهبرخورداري از مهارت هاي نوشتاريداشتن تخصص مربوط به حوزه اي كه براي آن محتوا ايجاد مي‌شود.
نقش ساخت و ساز كنندگان محتوا در افزايش كسب و امور چه ميباشد؟
يك توليدكننده محتواي خوب بايستي بتواند از روش ارائه يك محتواي كيفيت عالي به جذب بازديد كنندگان آنلاين يك وبسايت ياري دهد؛ اين محتوا بايستي حالت ويژه اي داشته باشد مثلا:
مي بايست براي كاربر قابل شعور باشد.اصول seo مي بايست در آن رعايت گرديده باشد.بازديد كنندگان پيج بايستي بتوانند با به كارگيري از آن محتوا، داده ها ما يحتاج خويش را به دست بياورند.بايستي پيش از نشر، بازخواني و بازنويسي گردد.مي بايست محتوايي مخصوص باشد.محتوايي كه با به كار گيري از مهارت هايي زيرا بهينه سازي، CSS، WordPress و HTML نوشته گردد، قطعاً برنده خيس خواهد بود.
درآمد شغل ايجاد محتوا
همانطور كه گفتيم يك تاليف كننده محتوا مي‌تواند در مسئله هاي متعدد سرگرم ايجاد محتوا خواهد شد؛ هم اينگونه اشتغال درين فن هم، به اشكال مختلفي قابليت و امكان پذير ميباشد، براي مثال به طور مجموع وقت، پاره وقت و دوركاري يا اين كه فريلنسري. معمولاً زماني به طور مجموع وقت يا اين كه نصفه وقت براي يك كمپاني ساخت‌و‌ساز محتوا مي‌كنيد، حضور شما در آن كمپاني ضروري ميباشد و درآمد و مزايايي را به طور اثبات اخذ خواهيد كرد البته عمل ساخت‌و‌ساز محتوا به طور فريلنسري يا اين كه دوركاري دستمزد ثابتي ندارد البته اين قابليت را به شما مي‌دهد كه سواي بيرون شدن از منزل، درآمدزايي فرماييد و مزيت ديگري كه داراست اين ميباشد كه شما مي‌توانيد با دقت به وقت خويش براي تعدادي كمپاني ساخت محتواي متعدد، فعاليت فرمائيد و درآمد بيشتري به دست آوريد.
معمولاً ترازو درآمد نتيجه ها از تايپ كردن محتوا به طور واژه و كلمه اي به حساب آوردن ميشود و حق الزحمه آن با اعتنا به تخصصي يا اين كه همگاني بودن محتوا، وسعت محتواي پيشنهاد داده گرديده و همين طور گويش ساخت و ساز محتوا گوناگون ميباشد. طبعاً درآمد متن ها تخصصي با دقت به مهارت ها و تخصصي كه تاليف كننده آن مي بايست داشته باشد بيشتر ميباشد؛ همين طور كمپاني هايي كه وسعت ساخت‌و‌ساز محتواي بيشتري را به شما توصيه ميدهند، معمولاً هزينه كمتري را بابت هر لغت توصيه ميكنند و نگارش محتوا به گويش هاي غير فارسي نيز با اعتنا به داشتن مهارت زباني مولف، درآمد بيشتري دارااست.

انتشار محتوا در زمان مناسب

يكي از ديگر از اين فرآيند ساخت و ساز محتوا آن ميباشد شركت توليد محتوا كه بايستي در مطلوب‌ترين فرصت ممكن محتوا منتشر خواهد شد تا مخاطبان بيشتري بتوانند به محتواهاي شما دسترسي پيدا نمايند. يك كدام از راهكارهاي مطلوب براي نشر محتوا آن ميباشد كه علاوه بر اينكه در وب لاگ خويش محتوا منتشر مي كنيد در كانال‌هاي اجتماعي نيز فعال باشيد تا يوزرها بيشتري قابليت دسترسي داشته باشند.
بيشتر يوزرها اين ايام در شبكه‌هاي‌مردمي فعال‌خيس ميباشند پس اين مجال را غنيمت شماريد و از آن به كار گيري با صرفه فرمائيد. ضممنا در زمان نشر محتوا كوشش فرمائيد الگوريتم هاي گوگل را نيز مرور نماييد و مطابق با قواعد seo محتوا نويسي اعمال دهيد تا مرتبه تارنما شما نيز ارتقاء پيدا نمايد.وبسايت خويش را با صرفه نماييد
بايستي در لحاظ داشته باشيد تعيين تيتر مطلوب و ديدني يك كدام از روش هايي ميباشد كه كليك خور تارنما شما بيشتر ميگردد. مدام بدين تصور كنيد استفاده كننده به‌دنبال چه سوالاتي در گوگل ميباشد يعني كدام نيازخود را ميخواهد برطرف نمايد كه تجارت شما مي‌تواند حامي خير براي وي باشد؟ يا اين كه شما به گونه اي محتوانويسي نمائيد كه ناخواسته در وي شم نياز ساخت‌و‌ساز فرمائيد تا از توليدها و سرويس ها شما ديدن نمايد و در غايت دست به خريد بزند.فاكتور هاي ارزيابي گوگل:
• سرعت بارگذاري شدن وب سايت• دسترسي سهل به قسمت هاي گوناگون تارنما و وجود نقشه تارنما چهت نيل به قسمت‌هاي متعدد،• خوانايي محتواي ساخت و ساز گرديده در تارنما• قرار تصاحب كردن كليد واژه و كلمه‌ها و كلمه ها كليدي در محتواي متني وبسايت‌ها به انداز مطلوب استاندارد• ساخت رابطه در ميان محتوا و عبارات كليدي• ساختار ساخت سايت و لينك و پيوند گذاري‌ها• محتواي غيرمتني مطلوب قرار داده گرديده در وب سايت• كدنويسي با صرفه در تارنما و هزاران مورد ها ديگر