. چرا مي بايست ساختوساز محتوا را دورازشوخي بگيريد؟
محتوا نصيب بزرگي از معاش روزانه شما ميباشد. اجتناب شركت توليد محتوا از آن مشقت بار بوده؛ ولي چرا درپي آن مي باشيد؟ محتوا مارا مطلع مينمايد، به سؤالاتمان جواب مي دهد، سرگرممان مينمايد، سبب مي گردد لبخند بزنيم، در تصميم گيري راهنماييمان مينمايد و….
محتوا به شما ياري مينمايد، مشتريها را به سمت خويش جذب نماييد تا مخاطبان درگيرتان شوند و لذت ببرند. همينطور ميتوانيد بازديد كنندگان جديدي به تارنما خويش بياوريد. درنهايت، درآمدي براي شركتتان داشته باشيد. بهتر ميباشد بيانكنم درحالتي كه شما محتوايي ساخت نكنيد، از قافله عقب خواهيد ماند.
مي بايست به صورت مصرح به يك پرسش جواب دهيد. استفاده كننده ميخواهيد يا اين كه نه؟
را بايستي ساخت و ساز محتوا را دور از شوخي بگيريد؟
در صورتيكه ميخواهيد پس ديگر حرفي نميماند، دست به فعاليت گرديد و خويش را براي ساخت و ساز يك محتواي با كيفيت قادر نماييد. نميدانم يا اين كه شايد هم خيلي اصلي نباشد كه بدانم غرض شما از جذب كاربر چه است، اين كه مي خواهيد سرويس ها و كالاي خويش را تبليغ نمائيد يا اين كه تاءمل خويش را تكثير دهيد، فرقي ندارد. در هر شكل شما مي بايست كاربر را به تارنما خويش كشانده و كاري نمائيد تا با اكراه آن را رخنه نمايد، آن وقت ميباشد كه غرض شما محقق شود.
اين دقيقا به عبارتي كاري ميباشد كه وسيع ترين كسب و شغل هاي جهان برايش نقشه كشيدهاند و همواره در مسيرش تكان مينمايند. در حالتيكه مي خواهيد از غافله عقب نمانيد، وقت آن رسيده با قدمي پايدار سال نو را استارت فرماييد و محتوا كيفيت خوب بيشتري به نسبت رقباي خويش داشته باشيد.
ساخت محتوا، فعاليت آخري بازاريابي ميباشد. هنگام ايجاد محتوا، داده ها بدون پول و مفيدي را در چنگ مخاطبان خويش قرار ميدهيد، مي توانيد مشتريان بالقوه را به سمت خويش جذب كرده و مشتريان جانور را از روش تعامل كيفيت عالي، محافظت نمائيد.
شما همينطور ROI مهم براي شركتتان ساخت و ساز مينماييد؛ چون اين آمار، بازاريابي محتوا را نشانه ميدهد كه:
بازاريابي محتوا سبب ساز به X3 بازاريابي سنتي ميگردد و ۶۲٪ هزينه كمتري را به يار دارااست.SMB هايي كه از بازاريابي محتوا به كارگيري ميكنند، ۱۲۶٪ فالور بيشتري آنان را دنبال مينمايد نسبت به آنهايي كه از بازاريابي محتوا به كارگيري نميكنند.۶۱٪ از خريدهاي آنلاين، سود بدون واسطه مشتري ميباشد كه يك بلاگ را مي خواند.كمپانيهايي كه بيشتراز ۱۶ پست وب لاگ در هر ماه منتشر مينمايند، ۳٫۵ برابر ترافيك بيشتري نسبت به كمپانيهايي كه چهار (يا اين كه كمتر) پست در هر ماه ارسال كردهاند، داراهستند.
محتوا برابر با رويش تجارتتان ميباشد. براين اساس بياييد با استراتژي محتوا آغاز فرمائيد.۲. طرح ريزي و استراتژي محتوا
شما استارت به ساختن منزل سواي طرح، مجسمهاي فارغ از طرح يا اين كه شركتي سواي بيانيه مأموريت، نمي كنيد. به اين ترتيب فارغ از توليد نرم افزار، نبايد به ساخت محتوا بپردازيد. در غير اين شكل قابليت و امكان دارااست از مقصود خويش گم راه گرديد.
يك استراتژي محتوا مشمول همگي چيز ميباشد، از اسم تجاري و لحن گرفته تا اينكه چهگونه محتواي خويش را تبليغ كرده و در غايت گزينه به كارگيري دوباره قرار بگيرد.
بياييد گام به گام به طريق ساخت و ساز اپليكيشن محتوا خويش بپردازيم.