آرشیو بهمن ماه 1400

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

قوی ترین موتور جستجوگر دنیا

هم اکنون چرا بایستی خودتان را قطعا صرف گوگل نمائید؟ شرکت تولید محتوا در‌صورتی‌که خویش را تماما صرف گوگل میکنید، شغل اشتباهی اعمال نمی دهید. چون گوگل پربازدیدترین تارنما جهان میباشد و مطمئنا همانگونه که می دانید، دوست داستنی ترین و کارکشته ترین موتور کاوش گر عالم، که اکثری از کمپانی‌ها، سازمان‌ها و حتی اشخاص معمولی نیز از آن به کارگیری می‌نمایند.
فراگیری ساخت محتوای بهینه سازی گردیده نیز در گوگل زیاد میباشد، ولی آموزشی که بتواند به شما یاری دهد تا وبسایت خویش را حقیقتا پرورش دهید و سبب گردد تا وب سایت به درآمد رسد، بسیار نادر میباشد.

بهینه سازی گوگل

اکثری از اشخاص فکر‌میکنند که در سطح اینترنت فارسی، شرکت تولید محتوا نمی قدرت از ابزار گوگل ترندز بهره برد چون گوگل باصرفه نشده میباشد و در سطح فارسی ضعیف میباشد.
ولی این خطا میباشد! شما میتوانید به راحتی برای اینترنت فارسی نیز از برنامه گوگل ترندز استعمال نمایید و فیض بگیرید. دوست دارید در رابطه چه چیزی بنویسید؟ کافی میباشد تا مورد متبوع خویش را در گوگل وارد فرمائید تا گوگل برای شما حاصل را لیست نماید.
در رابطه گوگل ترندز
اپلیکیشن گوگل ترندز در واقع یک سازنده محتوا برای شما میباشد و اسم تیتر دوستداشتنی و همینطور یک سری پیوند برای اینکه از آن سرمشق بگیرید، برای شما قرار داده میباشد، چه چیزی عالی از این؟
اکثری از اشخاص فرصت طلب، به وبمستران مبتدی رقم‌های بالایی سفارش میدهند تا مبادرت به ارائه تیتر مطالب نمایند. این افراد، کمتر هنگامی پیش می آید که مشتری داشته باشند و از همین جهت، عملکرد می‌نمایند تا با درآمدزایی از شما، اکانت مالی خویش را لبریز نمایند.

کلید دوم؛ موقعیت یا رتبه‌بندی سئو

بخش اعظمی از متخصصان منطقه بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز شرکت تولید محتوا محتوا از دید مطلق و صرف به نقل از‌های درجه‌بندی تنفر دارا هستند و این تنفر تا حد متعددی منطقی میباشد. اعتنا صرف به موقعیت جایگاه‌بندی نمی‌تواند میزان خیر و خوبی برای بررسی موقعیت سئوی تارنما باشد. در همین راستا ما به شما توصیه می کنیم تا به مکان ارزیابی نقطه‌ای و در لحاظ داشتن صرفا جایگاه، جریان‌های کلی را مد حیث قرار دهند.
لغت ها کلیدی را در مجموعه‌های مختلفی مجموعه‌بندی کرده و برای مدتی وقتگیر، حالت آنان را تحلیل فرمائید. به شرایط میانگین این کلمه ها در بلند مقطع اعتنا فرمایید.
درجه‌بندی حقیقی وواقعی تارنما در نتیجه ها را میزان قرار دهید. بدین خواسته می بایست تأثیرات جانبی را تا حد قابلیت کاهش داده و به هجرت مجاورت نمایید.
یک کاغذ خاص از وبسایت را که دربردارنده یک واژه و کلمه کلیدی با درجه بالاست را گزینه نظارت و پایش دائمی قرار دهید. آیا حالت آن به نسبت استوار میباشد یا این که نوسان شدید نماد می دهد؟ این میتواند نماد‌دهنده شرکت کردن شما در رقابت برای این کلیدواژه باشد.

صفحه وب سایت شما باید رتبه خوبی بگیرد

اعمال این مرحله برای لینک و پیوند سازی از روش تصاویر دست شرکت تولید محتوا دوم بسیار اصلی میباشد زیرا در حالتی‌که درجه خیر و خوبی نداشته باشید، بک لینک و پیوند هم نخواهید گرفت. بایستی مطمئن باشید بابت لغت ها و عباراتی که در مرحله 1 معلوم کردید، در شیت حاصل گوگل رده نیکی دارید و دربین لیست نتیجه ها شیت اولیه می‌باشید.
تصاویر یونیک
شاید با نگاه به جایگاه دامنه تارنما های برگه اولیه نتیجه ها گوگل تماما ناامید گردید و رقابت کردن با آن‌ها‌را بی بهره مشاهده کنید البته اثبات گردیده که با داشتن این نوع تصاویر یونیک و دست دوم که مختص یک بیزنس خاص و ویژه ای میباشند و به خیر و خوبی seo گردیده اند، قرارگیری در برگه اولیه شغل غیر ممکنی وجود ندارد.
برای این عمل کافیست به همگی مؤلفه های seo درون شیت شغل فرمائید و همگی چیز را درحد خوب نگه دارید و مسلما تصاویر بسیار با کیفیتی گردآوری کرده‌باشد. با این شغل مطلقا به ورقه نخستین گوگل خواهید رسید.
تبلیغات کلیکی
در صورتیکه پیروز شدید به شیت نخستین گوگل برسید که مسلما پیوند سازی نیکی خواهید داشت البته در صورتیکه غالب نشدید یک سری پیوند برای آلبوم تصاویر خویش بسازید و کوشش فرمائید مرتبه آن را بهبود ببخشید. فعالیت دیگری که می‌توانید اجرا دهید، سپرده گذاری روی تبلیغات کلیکی یا این که PPC برای این لغت ها میباشد تا بازدید آلبوم تصاویر دست دوم وبسایت شما بالا برود. بعد از آن برای اینکه ترازو منفعت خویش را اکانت فرمایید، نظارت نمایید که چقدر هزینه نموده اید و چقدر از روش پیوند سازی یا این که تعداد پیوند های نو دریافتی درآمد کسب نموده اید و آنگاه با هم مقایسه فرمایید.

کلید دوم؛ موقعیت یا رتبه‌بندی سئو

بخش اعظمی از متخصصان شرکت تولید محتوا منطقه seo و ساخت محتوا از لحاظ مطلق و صرف به نقل از‌های درجه‌بندی تنفر دارا هستند و این تنفر تا حد متعددی منطقی میباشد. اعتنا صرف به شرایط مرتبه‌بندی نمی‌تواند میزان خیر برای آنالیز موقعیت سئوی تارنما باشد. در همین راستا ما به شما سفارش میکنیم تا به مکان محاسبه نقطه‌ای و در حیث داشتن تنها مرتبه، جریان‌های کلی را مد لحاظ قرار دهند.
عبارات کلیدی را در تیم‌های مختلفی مجموعه‌بندی کرده و برای مدتی زمان بر، شرایط آنان را چک فرمائید. به شرایط میانگین این عبارات در بلند دوران اعتنا فرمایید.
مرتبه‌بندی حقیقی وواقعی وبسایت در حاصل را میزان قرار دهید. به‌این خواسته بایستی تأثیرات جانبی را تا حد قابلیت و امکان کاهش داده و به مهاجرت مجاورت فرمایید.
یک شیت خاص از وب سایت را که دربردارنده یک واژه کلیدی با مرتبه بالاست را آیتم تحلیل و پایش همیشگی قرار دهید. آیا حالت آن به نسبت استوار میباشد یا این که نوسان شدید علامت میدهد؟ این قادر است علامت‌دهنده شرکت کردن شما در رقابت برای این کلیدواژه باشد.

پیدا کردن محتواها

در سال 2015، گوگل الگوریتم RankBrain را شرکت تولید محتوا معرفی کرد - قسمت تازه ماشین یادگیری گوگل در الگوریتم سرچ آن‌ها – که بضاعت و توان گوگل را در به اکران گذاشتن حاصل دارای ربط تقویت کرد.
امروزه الگوریتم BERT داریم که طبق گفته گوگل، امیدوارند به یوزرها یاری دهد تا خیلی طبیعی خیس و نزدیکتر به گویش طبیعی و خودمانی خویش سرچ نماید. گوگل مدام در پی جستن محتواهایی میباشد که به سؤالات یوزرها جواب میدهد و روز آپدیت دراین مورد خوب کار می نماید.
در ساخت محتوا به هدفی که دارید تصور کنید
زمانی به آشنایی جامعی نسبت به مخاطبین خویش دست پیدا کردید که چه طور در گوگل سرچ می نمایند و در ادامه چه مواقعی می باشند و تمایل آنان در یک ناحیه خاص به چه سمتی میباشد، عالی میتوانید از لغات کلیدی و عبارت دارای ربط به کارگیری فرمائید. John Mueller در کمپانی گوگل تیتر می نماید که استعمال از کلمه ها کلیدی درون محتوا به صورت بدون نقص یا این که بخشی از آن تماما طبیعی میباشد.
ساخت و ساز محتوا طبق اصول بهینه سازی
برای مثال سؤال یوزرها این میباشد که چندین سیرتکامل سیب زمینی وجود دارا هستند؟ شما در محتوای خویش اشاره میکنید که «حدود 7500 سیرتکامل سیب زمینی در سراسر دنیا رویش می نمایند».
این عمل مصداق کیورد استافینگ وجود ندارد زیرا به صورت طبیعی و قابل درک به سؤال یوزرها جواب می دهید. هیچ موقع تفکر نکنید که ساخت و ساز محتوا طبق نیازو سؤال استفاده کننده در تناقض با ساخت و ساز محتوا طبق اصول بهینه سازی و سرچ است بلکه مکمل یکدیگر میباشد و مقصود اساسی و پایانی شما کاربر میباشد.

همیشه برای محتوای خود یک پایان مناسب بنویسید

هر موقع محتوا می نویسید شرکت تولید محتوا قطعا یک نقطه پایان مطلوب برای آن گزینش فرمایید و یا این که هر جایی که می پندارید بیشتر از تمامی اعتنا مخاطبان را به خویش جلب خواهد کرد، بخشی مثل خلاصه یا این که نکات مطالب نقل شده را به آن اضافه فرمائید.
گرامر و املای محتوای خویش را آنالیز فرمایید:
در صورتی‌که در محتوای خویش نام یا این که عبارت خاصی را نادرست بنویسید یا این که اشتباهی یک عبارت مخفف را استعمال نمایید، نوشته‌ی علمی شما اعتبار خویش را از دست خواهد اعطا کرد و مخاطب وب سایت شمارا سوراخ خواهد کرد. پس موقع تایپ کردن مقاله seo، اعتنا نمایید که محتوای شما نباید نادرست املایی و گرامری داشته باشد.
مثل واژه کلیدی برای بهینه سازی، به تفکر اعتباربخشی به برندتان باشید:
برندی که دارای اعتبار نباشد و نتواند متکی بودن استفاده کننده یا این که مشتری را جلب نماید، هیچ شانسی در جلب دقت استفاده کننده و مشتری نخواهد داشت. زمانی داده ها و آمار اشتباه بنویسید اعتبار برندتان خیلی ضربه خواهد خورد پس قطعا راجع به آن تحقیق فرمایید.
هر گزاره را طی 10 ثانیه دستکاری نمائید:
هر جمله را در زمان 10 ثانیه ادیت فرمایید، مخصوصا گزاره اولیه و توضیحات متا که نقش متعددی در جلب دقت مخاطبان داراست. درضمن به‌این گزینه تصور کنید که چنانچه این محتوا قیمت
نرخ تبدیل بیشتری داراست و CTAهای قابل قبولی برای آن بکار گرفته اید، دستکاری کردن هر گزاره به جذب استفاده کننده بیشتر یاری خواهد کرد.

چطور محتوای سئو تولید کنیم؟

محتوای بهینه سازی به محتوایی گفته شرکت تولید محتوا میگردد که به سؤال یوزرها و غرض آن ها از سرچ جواب می‌دهد. پاسخی که در محتوا به سؤال و نیاز یوزرها داده می‌گردد می بایست جامع و بی نقص و روشن، بسیار تخصصی (E)، دارای اعتبار (A) و موثق (T) باشد. به‌دنبال بیشتر توضیح میدهیم.
محتوای استفاده کننده محور:
محتوای بهینه سازی یعنی محتوایی که اولیه از کلیه به سؤال یوزرها جواب میدهد. این عبارت یعنی حتی عنوانی که برای ورقه وب سایت تعیین می‌گردد زیر تأثیر سؤال و نیاز یوزرها از سرچ در وب میباشد. ولی بایستی اعتنا داشته باشید که تمامی محتواها نیز براساس سرچ یوزرها در وب وجود ندارد.
بعضی محتواها
بعضی از محتواها تنها برای داشتن رهبری فکری در صنعت منطقه شغل یا این که آگهی خبر ها فوری و ویژه (ایده های تازه = در سود هنوز در زمینه ی آن سرچ نشده میباشد) نوشته میشوند و برخی محتواها نیز برای ارتقاء شرکت کردن اجتماعی یوزرها ساخت و ساز می‌شوند.
ما با هدف ها مختلفی محتوا ساخت‌و‌ساز میکنیم پس نباید انتظار داشته باشیم که همگی صفحه ها وبسایت در موتورهای کاوش جایگاه بالایی بگیرند. به همین برهان سفارش میکنیم، عوض این که لغت ها کلیدی را در محتوای خویش پخش فرمائید (زیرا تنها به جهت جلب حیث الگوریتم های سرچ گوگل نوشته میشوند)، موضوعات استفاده کننده محور (موضوعاتی که یوزرها در وب سرچ می نمایند) را به روز‌نگار محتوایی خویش اضافه نمائید.

کلمات کلیدی را در جاهایی که بیشتر از همه اهمیت دارند استفاده کنید

برای اینکه سیگنال قادر به موتورهای شرکت تولید محتوا کاوش ارسال نمائید که محتوای شما به طور کامل مربوط به نیاز و غرض مخاطب از سرچ میباشد، می بایست عبارات کلیدی را در قسمت های پایین استعمال فرمایید (به ترتیب اهمیت):
تگ تیتر
سئو Writing: Top 47 Tips to Master a Combined Art
لینک و پیوند های داخلی داخل محتوا
متن آلت تصویر
تگ های تیتر (مخصوصا H1)
توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن
هر جایی که قابلیت و امکان پذیر میباشد از بولت گذاری و بولد نویسی استعمال فرمائید:
گوگل بدین موردها اعتنا می نماید مخصوصا هنگامی که برای فیچر اسنیپت (اسنیپت ویژه) از این طرز استعمال فرمایید. پس هر جایی که قابلیت و امکان پذیر میباشد لغت ها کلیدی غرض را به صورت بولد و بولت گذاری گردیده بکار بگیرید.
تگ تیتر هنوز هم مهم ترین مؤلفه میباشد:
مطلقا کلمه و واژه کلیدی غرض خویش را در تیتر و ترجیحا در اولِ آن به کار گیری نمایید. در تایپ کردن مقاله seo توجه فرمائید که تگ عنا وین می بایست حدود 60 کاراکتر باشد پس تا جایی که میتوانید برای آنان وقت بگذارید. برای تگ تیتر شیت اساسی وبسایت، سه آیتم از مهم ترین لغات کلیدی که تعریف کننده تجارت یا این که تارنما شماست را تعیین نمایید. جمله ها معمولی تعیین نمایید و متناسب با لهجه کاربر هدفتان سخن نمایید.
لغات کلیدی دارای ربط اضافه فرمائید:
لغت ها کلیدی را بیش تر از حد استعمال نکنید. موقعی که برای جستن لغت ها کلیدی سرچ می‌کنید، لیستی از لغات کلیدی دارای ارتباط و هم معنی هم برای تایپ کردن مقاله seo فراهم فرمایید. اما در مکان مطلوب و به صورت طبیعی از آن‌ها به کارگیری نمائید.

روشی ملموس‌تر برای یافتن گوشه (Niche) مناسب

یک کدام از نحوه‌های جذاب برای یافتن شرکت تولید محتوا کلیدواژه‌های زمانبر البته پرکاربردتر، این میباشد که از قسمت (People Also Ask
) کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل استعمال فرمایید.
معمولاً گوگل در کنار آرم دادن حاصل نتایج از یک کاوش، کارایی می‌نماید تا در پوسته نصیب نام برده، جستجوی‌های پرمخاطب دیگر یا این که همان سوال‌های پرتکرار یوزرها را در خصوص کلیدواژه شما، نشانه دهد. با نگاهی به سوال‌های پرتکرار یوزرها قطعه ایده نیکی برای یافتن کناره(Niche) خویش خواهید یافت.
سخن آخرین
در لحاظ داشته باشید که در انتخاب استراتژی‌های seo و ساخت محتوا، بایستی به شکلی واقع بینانه وارد شغل شد. شما با یک دارایی و منابع اندک نمی‌توانید با غول‌های این عرصه رقابت فرمایید پس ایده کلی این میباشد که درصورتی که در یک زمین تعالی و نا مرتب نمی‌قدرت رقابت کرد، می بایست زمین بازی را کوچک‌خیس کرد! یافتن کناره(Niche) همین کوچک‌خیس کردن زمین بازی میباشد.