برای اینکه سیگنال قادر به موتورهای
شرکت تولید محتوا کاوش ارسال نمائید که محتوای شما به طور کامل مربوط به نیاز و غرض مخاطب از سرچ میباشد، می بایست عبارات کلیدی را در قسمت های پایین استعمال فرمایید (به ترتیب اهمیت):
تگ تیتر
سئو Writing: Top 47 Tips to Master a Combined Art
لینک و پیوند های داخلی داخل محتوا
متن آلت تصویر
تگ های تیتر (مخصوصا H1)
توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن
هر جایی که قابلیت و امکان پذیر میباشد از بولت گذاری و بولد نویسی استعمال فرمائید:
گوگل بدین موردها اعتنا می نماید مخصوصا هنگامی که برای فیچر اسنیپت (اسنیپت ویژه) از این طرز استعمال فرمایید. پس هر جایی که قابلیت و امکان پذیر میباشد لغت ها کلیدی غرض را به صورت بولد و بولت گذاری گردیده بکار بگیرید.
تگ تیتر هنوز هم مهم ترین مؤلفه میباشد:
مطلقا کلمه و واژه کلیدی غرض خویش را در تیتر و ترجیحا در اولِ آن به کار گیری نمایید. در تایپ کردن مقاله seo توجه فرمائید که تگ عنا وین می بایست حدود 60 کاراکتر باشد پس تا جایی که میتوانید برای آنان وقت بگذارید. برای تگ تیتر شیت اساسی وبسایت، سه آیتم از مهم ترین لغات کلیدی که تعریف کننده تجارت یا این که تارنما شماست را تعیین نمایید. جمله ها معمولی تعیین نمایید و متناسب با لهجه کاربر هدفتان سخن نمایید.
لغات کلیدی دارای ربط اضافه فرمائید:
لغت ها کلیدی را بیش تر از حد استعمال نکنید. موقعی که برای جستن لغت ها کلیدی سرچ میکنید، لیستی از لغات کلیدی دارای ارتباط و هم معنی هم برای تایپ کردن مقاله seo فراهم فرمایید. اما در مکان مطلوب و به صورت طبیعی از آنها به کارگیری نمائید.