هم اكنون كه متوجه شديم ساخت شركت توليد محتوا محتوا چه هدفي داراست و به هيچ وجه براي چه به وجود آمده ميباشد، درين بخش به سراغ آناليز ويژگي ها دسته ساختوساز محتوا خواهيم رفت. معمولا براي اينكه بتوانيد محتواسازي را به طور حرفه اي جاري ساختن دهيد، عالي ميباشد از يك متخصص ساختوساز محتوا امداد بگيريد. داراي تخصص ايجاد محتوا كسي ميباشد كه به طور تخصصي به محتواسازي ميپردازد. براي اينكه به آنان دسترسي پيدا فرماييد مي بايست سراغ كمپانيهاي آفريننده محتوا يا اين كه كمپانيها فروش ايجاد محتوا برويد. در اين موسسهها كه به طور تخصصي به ساخت محتوا مي پردازند، يك دسته حرفه اي و زبده كه مهارت اين فعاليت را به طور تخصصي داراهستند، پشت شغل نشسته ميباشد. البته حقيقتا ساخت و ساز محتوا فعاليت مشقت ميباشد كه يك نفر نميتواند جاري ساختن دهد و قطعا نياز ميباشد يك دسته ايجاد محتوا پشت فعاليت باشد؟ براي جواب بدين پرسش بايستي وضعيت ساخت و ساز يك محتواي بهتر را بدانيم كه عبارت ميباشد از:
در لحاظ به دست آوردن تنظيمات مطلوب براي محتوا: براي اين مراد مي بايست براي ساختوساز محتوا متني مسلما متن شما از يك بدنه مطلوب كه دربرگيرنده پيشگفتار، فيضگيري، گردآوريبندي و خلاصه محتوا ميباشد، برخوردار باشد. دراينصورت محتواي شما براي كاربر ديدنيخيس خواهد بود و به ديده او داراي انسجامخيس چشم گردد. همينطور اهميت وجود گزاره تودهبندي در محتوا متني اين ميباشد كه به كاربر در تصميم گيري ياري خواهد كرد و در واقع گل نوشته ي علمي يا اين كه محتوا خواهد بود كه مي تواند بسيار هم اثرگذار شغل نمايد.
- سه شنبه ۰۹ شهریور ۰۰ ۱۰:۱۰
- ۲۹ بازديد
- ۰ نظر