آرشیو فروردین ماه 1401

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

حفظ ثبات در سئو سایت

بعداز اینکه استارت به ساخت محتوای باکیفیت کردید، مایحتاج میباشد شرکت تولید محتوا که در آن اثبات گام باشید. هر چه که محتوای مدام سبز، موءثر و مرتبط بیشتری ساخت فرمائید، رجوع سرمایه در بازاریابی محتوای شما بیشتر خواهد بود. انگیزه آن این میباشد که الگوریتم های گوگل متوجه ثبات محتوا میشوند. خواننده گان نیز همین‌طور.
به آن تصور کنید. کدام مارک معتبرتر و قابل اعتمادتر میباشد؟ برندی که هر هفته محتوای شگفت انگیز منتشر می نماید، یا این که برندی که هر از گاهی محتوای میانگین ساخت‌و‌ساز می نماید؟ این حقیقت خرد را فراموش نکنید. هر چه مرتبه بندی وب لاگ شما بیشتر باشد، ترافیک کیفیت بالا بیشتری جذب میکنید.
هرچه ترافیک کیفیت عالی بیشتری جذب نمائید، نرخ تبدیل بیشتری را نیز تجارب می‌کنید. به همین خیال میباشد که نشر تروتمیز محتوای کیفیت عالی یکی‌از اسرار ارتقا رجوع و برگشت سرمایه در بازاریابی محتوا میباشد.

در تولید محتوا از داده ها استفاده کنید

خاصیتی در اعداد وجود داراست که سبب می‌گردد شرکت تولید محتوا اشخاص بر روی آن کلیک نمایند. مثلا، عبارت «۸۶ درصد اشخاص به شرایط مکانی حصول و امور بر روی گوگل مپ اعتنا می‌نمایند.» نمی تواند با عنوانی رقابت نماید که در آن واژه و کلمه درصد به فعالیت نرفته میباشد. ادله آن این میباشد که اطلاعات در یکسری سطح شغل می نمایند.
به کار گیری از اعداد به صورت اتوماتیک اعتبار بیشتری به ادله‌های شما میبخشد. در واقعیت، مقالاتی که از ارقام در عنا وین خویش به کارگیری کرده‌اند نسبت به سایر ۱۷۵ درصدبیشتر به اشتراک نهاده می شوند.
اطلاعات به پیش گویی مراحل های آتی یاری می نمایند. از جمله، در صورتی‌که روندی ناگهان به محبوبیت دست یابد آنگاه از بدور بیرون گردد، احتمال داراست در بلند دوران استوار نباشد.
اطلاعات به کاربر یاری می نماید تا با بررسی واحد سنجش به کار گیری همتایان خویش از فناوری و یا این که سرویس ها نو بتوانند روندهای روان و آجل را در حوزه های گزینه عشق و علاقه خویش ادراک و حدس نمایند.
اطلاعات نوعی ثابت اجتماعی میباشد و مخاطبان را از آنچه که سایرافراد اجرا داده اند باخبر می سازد. در فیض آن‌ها ترغیب به تبعیت می گردند.
محتوای دیرین را غرض گذاری دوباره نمایید
هیچ ایرادی در بازیابی یک ایده دیرین نیست، به ویژه در شرایطی‌که توانسته‌اید در باب آن محتوای متعددی ساخت‌و‌ساز نمایید. شما میتوانید روح نو ای به محتوا ببخشید و از آن اشکال دیگر محتوا مانند نوشته‌علمی، پادکست و یا این که حتی وبینار ایجاد نمائید.
از جمله:
وبینار های کهن را به صورت ویدئو های آموزشی مجدداً درآورید.
پست ها و مقاله‌ها سابق بلاگ را به روزنامه تبدیل نمایید.
سخنرانی ها را به اینستاگراف تبدیل فرمایید.
هر نوع محتوای جذاب را در رسانه‌های اجتماعی پست فرمایید.
نکته اینجاست که نباید تصور کنید محتوای شما فقط به یک صورت ساخت و ساز می شود. بلکه می‌توانید با تغییر و تحول ساختار آن به مخاطبان عظیم خیس و متنوع تری دست یابید. بدین تصور کنید که به چه شکل دعوا های مو جود در خبر نامه ها شیوه خویش را به صورت یک کتاب گشوده می نمایند و یا این که برعکس.

چقدر طول می‌کشد تا ساخت پروفایل هنرمند در گوگل انجام شود؟

بعداز اینکه همه روند بالا را طی کردید و به طبعً شیت شرکت تولید محتوا ویکی‌پدیا را ساختید، می بایست معطل بمانید. فرصت تقریب زده گردیده برای تأیید شدن تشکیل داد پروفایل هنرمند گوگل، میان ۲ الی ۵ روز میباشد.
هنگامی که درخواست تأیید خواهد شد، مجموعه گوگل یک پست الکترونیک برایتان ارسال می‌نماید که برای تأیید میباشد. وقتی که آن نشانی اینترنتی را تا نمائید، احتمالاً اطلاعاتتان در پهنا چندین روز منتشر شود و میتوانید یک پست ساخت و ساز نمائید و داده ها را درون پنل نالج بازنویسی فرمائید و همیشه آپ دیت بمانید و داده ها تازه را وارد نمائید.
افزایش مقام شما در دور و اطراف آنلاین
وقتی که ایجاد کرد پروفایل هنرمند گوگل صورت بپذیرد، گوگل شما‌را تأیید می‌نماید و احتمال اینکه بتوانید باطن آنان پست تولید فرمایید، فراتر می‌رود. به‌تیتر‌نمونه می توانید گالری‌های نو موسیقی را درون آن منتشر نمایید و با مخاطبان رابطه بگیرید. در سود کسی که که در زمینه‌ی شما کاوش اجرا دهد، داده ها آوا جدیدتان را هم پیدا می‌نماید و این می تواند یک راه و روش سهل و سریع برای ارتقاء مقام شما در دور و اطراف آنلاین باشد.
توده‌بندی
با مجموع اطلاعاتی که در صدر در اختیارتان قرار دادیم، احتمالاً متوجه گردیده‌اید که ایجاد کرد پروفایل هنرمند گوگل ابداً فعالیت رنج وجود ندارد. میتوانید در سریع‌ترین مجال ممکن خودتان به طور بدون پول این فعالیت را به اعمال برسانید.
وصال به آوازه فعالیت زیاد مشقت نخواهد بود و تنها کافی میباشد که مفاد مایحتاج را بدانید و از ابزار مهم در‌این راستا منفعت ببرید. ایجاد کرد پروفایل شغل چندین دقیقه می‌باشد، ولی به چنگ آوردن خروجی مناسب مستلزم قدم برداشتن ظریف خواهد بود که می بایست توجه به خرج بخشید.

۸ نکته برای راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا از انجمن ملی مسابقات اتومبیل رانی خودروهای انبوه

درین نوشته ی علمی با الهام از انجمن شرکت تولید محتوا ملی مسابقات اتومبیل رانی ۸ نکته موثر درباره‌ی استراتژی بازاریابی محتوا میاموزید. آری، حتی بازاریابان محتوا در حیطههای دیگر نیز میتوانند از استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR ، یک کمپانی سری در فعال‌ساز‌ی مسابقات اتومبیل رانی درس هایی بیاموزند.
در حالتی که بدین مسئله تردید دارید از خویش بپرسید از تماشای فیلم هایی مانند «Herbie» در سال ۲۰۰۵ و یا این که Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby در سال 2006 چه چیزی در باب NASCAR خاطر نگرفتم؟ صادقانه بگوییم، کلیشه های هالیوود به رنج از یادها میروند.
به این ترتیب در اینجا ۵ نکته وجود دارااست که بایستی در خصوص معضل های بیزنس NASCAR و ساختار بازاریابی آن بدانید. آنگاه به سراغ استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR مبتنی بر این مورد ها میرویم.
ساختار NASCAR
ناسکار بابا
اصطلاح NASCAR dad در زمان انتخابات سر کردگی جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۴ در تعریف یک دسته متشکل از ۴۵ مرد سپید پوست جنوبی نوآوری ‌شد که عموما از اشخاص میانسال و طبقه پرسنل یا این که طبقه میانگین و ذیل بودند. این دسته از مردان به تماشای مسابقات NASCAR می رفتند تا شاهد تصادفات ماشین باشند.
با این هم اکنون، مرگ رانندگان خودروهای بورسی مثلا آدام پتی، کنی اروین و تونی روپر در سال 2000، و دیل ارنهارت در سال 2001 زنگ خطری برای هواداران مسابقات اتومبیلرانی بورسی به شمار رفت. در جواب بدین اتفاق NASCAR تصمیم گرفت تغییرات دور از شوخی در اقدامات ایمنی خویش حیث نماید. و البته برخورد پدران ناسکار چه بود؟
نوشته‌ی‌علمی ای که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد علامت بخشید کهطرفداران بسیار یه خرده برای لذت از تصادف به تماشای مسابقات NASCAR می نشیند. «همینطور یک تفحص که به وسیله اقتصاددانان دانش کده آیووا اجرا شد نماد بخشید که بخش اعظمی از هواداران مسابقات اتومبیل رانی فقط برای تماشای تصادف ماشین مسابقات را تماشا می نمایند. البته بخش اعظمی از آن ها از فرصت قهرمانی لیوان ۲۰۱۴، برای دیدن موفق این مسابقه به تماشای آن میروند.»

وبلاگ نویسی یک تفکر بلندمدت است که منجر به موفقیت بلند مدت می شود

متفکران تجاری میدانند چگونگی وقتگیر میباشد. بلاگ نویسی شرکت تولید محتوا شغل معمولی ای وجود ندارد. وب لاگ نویسی به همت زیاد برای تولید چگونگی و خیر کمیت نیاز داراست. همینطور بلاگ نویسی مستلزم دقت ویژه به seo و استراتژی محتوا و وجود نویسندگان با انضباطی میباشد که از مهارت نوشتاری سنتی و آنلاین در حوزه مرتبط با خویش منتفع می‌باشند.
به امداد ۱۰۱ نکته ذیل میتوانید محتوای بلاگ خویش را با‌گاز برق و باد تقویت نمائید. این نکات بر موضوعاتی مانند seo، کتابت، تجارب مخاطب و سود‌وری تمرکز داراست.این نکات در عین آسانی مخاطبانی را قرار غرض می دهد که دارنده علم seo و یا این که دست‌کم مبانی بهینه سازی می باشند. برای داده ها عمیق خیس میتوانید به لینک و پیوند های داخلی سرتاسر محتوا مراجعه‌کنید.

شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) محتوای (B2C)

برای موسسات B2C ، غرض اساسی اکثر زمان ها شرکت تولید محتوا فروش بیشتر تولیدات یا این که سرویس ها به مشتریان میباشد. به این ترتیب، مهم ترین معیارهای واحد سنجش فروش و درآمد را اندازه گیری میکنند. این شاخصهای کلیدی کارایی (KPIs) ترازو درآمد آنها‌را اندازه گیری میکند.
معیارهایی که با منفعت بیزنس ارتباط بی واسطه دارااست،KPI های اساسی می باشند. اینها با KPI های 5 ستاره تحت برچسب گذاری گردیده اند.
شاخصهای کلیدی همت (KPIs) ثانویه ممکن میباشد به صورت بدون واسطه آرم دهنده منفعت کمپانی نباشند، ولی هنگامی بهبود قابل توجهی درین KPI ها مشاهده می‌کنید، معمولا یک گام از فروش عقب می‌مانید. توسعه و گسترش این KPI های ثانویه معمولا در معنای پیشرفت KPI های مهم میباشد.
بسته به اندازه کمپانی، این موردها می تواند متعدد باشد. یک سازمان بلندمرتبه دارنده یکسری سهامدار میباشد و مدیران اساسی احتمالا صرفا به KPI های اساسی دقت میکنند.
برای ارگان های کوچکتر، جاییکه کارگر نقشهای زیادی را انجام میکنند، اکثری از اشخاص در کمپانی ممکن میباشد به KPI های ثانویه عشق و علاقه مند باشند چون می‌توانند ثمره تلاشهای بازاریابی خویش را ببینند.

میتوانید صفحه ای در وب سایت تان در نظر بگیرید که دانشجویان و یا فارغ التحصیلان تجربیات خود را از تحصیل در دانشگاه ذکر کنند

با این شغل وبسایت شما می تواند به یک شرکت تولید محتوا مرجع برای افرادی که قصد فراگیری دیدن در آن موسسه آموزشی را دارا هستند تبدیل خواهد شد. یکی‌از دیگر از روش هایی که می تواند برای اخذ بک پیوند از سایت هایی با پسوند .edu موءثر واقع خواهد شد این میباشد که بهتر این تارنما ها را رصد فرمائید. در سود می‌توانید مواقعی مثل پیوند های شکسته یا این که مشکلاتی که در وبسایت وجود دارااست را گزارش دهید و در ازای درخواست فرمائید که لینک و پیوند تارنما شما‌را در سایتشان قرار دهند.

Quora: داستان موفقیت

یکی‌از فروم های گفت و گو در Quora به شرکت تولید محتوا ابزارهای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند اشاره نموده است.
فی مابین همگی ایده ها، فردی سوالی دوپهلو پرسیده بود که پیش از آن با مهارت و نازکی توانسته بود خودش را به تمامی معرفی نماید. کامنت وی به پستی پیوند داده میباشد که ماهانه بازدیدکنندگان متعددی را به خویش جذب می نماید:
ترافیک از وب سایت Quora
برخلاف Reddit، وبسایت Quora به شما قابلیت و امکان می‌دهد ترافیک را از برگه پروفایل خویش بیاورید چون صفحه های پروفایل در Quora برای این فعالیت پباده سازی گردیده اند. براین اساس در صورتی‌که در Quora حضور دارید، کاغذ پروفایل فردی شما قادر است مانند یک آهنربا برای جذب ترافیک وبسایت شغل نماید.
2. پست های یوزرها مهمان
در صورتی‌که می‌خواهید برای فراهم نمودن یوزرها تازه از پست های مهمان به کارگیری نمایید، می بایست بدانید که‌این استراتژی نیازمند قاطعیت داشتن میباشد.
با این وجود چنانچه بتوانید از پس این مورد بر بیایید به ثروت می رسید! کلام اینجانب بر راز 500 مخاطب نو میباشد که به صورت هم‌زمان به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد.
شایع ترین خطا این میباشد که وب سایت ها و بلاگ های دوست داستنی را غرض قرار دهید. اینگونه سایتهایی فقط برای همت سئو شما قیمت ساخت می نمایند زیرا لینک و پیوند تصاحب کردن از آنان بسیار با ارزش میباشد.
در‌صورتی‌که صحبت مرا اعتقاد ندارید به تصویر ذیل نگاه فرمائید. اینها دامنه های ارجاع دهنده مهم از یکی‌از تارنما هایی میباشد که تجزیه و نظارت کرده ایم:

بازاریابی تجارت به تجارت و تولید محتوا

در مجموع، برندها با معضل های شرکت تولید محتوا محتوا در انواع پایین مواجه میباشند:
محتوای کیفیت خوب
رفع نیازهای مشتری
تجارب بی نیاز و جالب
فهم و شعور کارایی محتوا
منظره بازاریابی دیجیتال
اشخاص می بایست با تغییرات منظره بازاریابی دیجیتال همگام باشند. ساخت محتوای وقتگیر
یا این که ارتقا تعداد محتواهایی که در روز ساخت میگردند کافی نخواهد بود.از سویی بایستی تغییر و تحول اخلاق و رفتار مشتریان آنلاین را نیز در لحاظ بگیریم.

مسئولیت‌های طراح تجربه کاربر (UX) چیست؟

شما تحت عنوان یک طراح تجارب استفاده کننده، شرکت تولید محتوا وظیفه دارید رضایت کلی یوزرها را از یک تارنما یا این که جنس جلب فرمائید. شما می بایست تحت عنوان مدافع حقوق و دستمزد یوزرها باشید و شیوه‌هایی را برای seo تجربیات آنان پیدا فرمائید. با اعتنا به اینکه مسئولیت‌های طراح تجارب مخاطب (UX) متنوع میباشد ما در‌این نوشته‌ی علمی مهمترین مسئولیت‌های طراح تجارب مخاطب را در زمان پروسه پباده سازی، پژوهش می کنیم.
مهم ترین مسئولیت‌های طراح تجارب استفاده کننده
1. آشنایی استفاده کننده و مارک:
شما تحت عنوان طراح تجارب استفاده کننده (UX) بایستی درباره‌ی اشتباهات یوزرها و منش‌ حل‌های آن ها تصور کنید و چاره‌ها را با هدف ها مارک منطبق دهید.
2. ایفا پژوهش ها در باب مخاطب:
با اعمال پژوهش ها میتوانید نیازها، هدف ها، رفتارها و خطاها یوزرها را شناسایی نمائید. برای ایفا پژوهش ها در امر یوزرها ابزارهای مختلفی وجود داراست. نظرسنجی، مذاکره های تک نفره، مجموعه‌های متمرکز یا این که آزمایش A/B از مهم ترین ابزارهای پژوهش ها می باشند. در بعضی از کمپانی‌ها، یک متفحص تجربیات مخاطب، مسئولیت هدایت این پروسه را بر عهده دارااست.
3. تجزیه و چک داده ها به دست آمده از پژوهش ها:
یک کدام از مسئولیت‌های طراح تجربیات مخاطب این میباشد که بایستی مبتنی بر داده های نتایج از پژوهش ها خویش، پرسونای استفاده کننده را ساخت و ساز نماید و مهمترین اجزا فرآورده یا این که سرویس را معین کند. در‌این مرحله بایستی نقشه مسیر جنبش استفاده کننده رسم خواهد شد.
4. پباده سازی
در‌این قسمت از مسئولیت‌های طراح تجربیات مخاطب، پباده سازی تجربیات استفاده کننده استارت می گردد که به موازات آن نقشه‌های تارنما، وایرفریم یا این که مثال‌های نخستین ساخت‌و‌ساز میگردند؛ به این ترتیب طراح به ایده های بهتری برای ظواهر تارنما می رسد. خلال این طراح رابط استفاده کننده (UI) موادسازنده بصری یا این که رابط را به تارنما اضافه می‌نماید.
5. جاری ساختن نظارت
پباده سازی یک وبسایت یا این که متاع وقتی آیتم تأیید قرار می گیرد که روش تعامل آن با یوزرها حقیقی سنجیده شود. شما با ارائه مثال آزمایشی وبسایت و مال خویش میتوانید برخورد یوزرها را رسیدگی نمائید و بعد از آن اشکالات جان دار را شناسایی و اصلاح فرمایید.
6. ارائه پایانی وبسایت و متاع پباده سازی گردیده
در واپسین مرحله می بایست تارنما یا این که فرآورده آخری را به کمپانی یا این که مشتری موردنظر ارائه دهید.