با شخصي چيره مذاكره فرمائيد
گفتگو، اشخاص صنعت شمارا جذب مينمايد. يكياز شركت توليد محتوا بي آلايشترين راها براي تايپ كردن يك مقاله، گفتمان با فردي ديگر از روش آدرس اينترنتي و نشر جوابهاي آنان ميباشد. از ميان اشخاصي كه در صنعت شما ميباشند، شخصي غالب را پيدا فرمائيد كه بتوانيد از روش نشاني اينترنتي، به طور تلفني يا اين كه ضبط مكالمه با وي گفتوگو فرمائيد. يك پيشگفتار بنويسيد كه دستكم دو جمله داشته باشد و بعد از آن سؤال و پاسخها را قرار دهيد.يك كتاب يا اين كه فيلم سينمايي را عيب گيري و نظارت فرماييد
آيا اخيرا كتابي جذاب درباره ي صنعت خويش خواندهايد؟ جديدترين فيلمي كه آن را فوقالعاده ميدانيد، چه بوده ميباشد؟ ميتوانيد خلاصهاي از كتاب يا اين كه فيلم بنويسيد و بعد از آن نقدي بر آنها بنويسيد. انتقاد و نظارت كتاب و فيلم به مولف ياري مينمايد به مخاطبان بيشتري دست پيدا نمائيد؛ همينطور به مخاطبان خويش چيزي معرفي مي كنيد كه براي شما الهامنصيب بوده ميباشد.نوشته ي علمياي در عيب گيري و مخالفت با نوشتهيعلمي ديگر بنويسيدآيا اخيرا مطلبي خواندهايد كه با آن مخالف باشيد؟ پس مخالفت خويش را با مخاطبان به اشتراك بگذاريد. نوشتهيعلمي يا اين كه محتوايي كه مخالفت شما و نگرش شمارا نسبت به آن نشانه دهد، ساخت فرماييد. مطمئن گرديد تاليف كنندهي مهم، از نوشتهعلمي و نظرها شما آگاه مي شود. در صورتيكه شما با احترام مخالفت خويش را مطرح نماييد، يك اعلام كردوگوي خوب در قسمت نظرها استارت ميشود و محتواي سايت شما افزايش مي يابد.نوشته ي علمياي فهرستوار بنويسيد
به رايجترين پستهاي وبلاگي در BuzzSumo.com نگاه نمائيد. بيشتر آنها يك آيتم مشترك دارا هستند: فهرست. مطالبي كه دارنده فهرست مي باشند، مقاله ها فهرستوار ناميده مي شوند. اين نوع مطالب رايجترين نوع پست وبلاگي مي باشند كه وجود دارا هستند. زيرا عموم به تلاوت آنان عشق دارا هستند. همينطور تايپ كردن و قرائت آنان ريلكسخيس ميباشد. در سود، زماني كه در پي يافتن ايدههايي براي تايپ كردن مقاله بعدي مي باشيد، به فهرستي كه مي توانيد بسازيد تصور كنيد. آن گاه، يك سري گزاره تحت هر مقاله بنويسيد. پس از عمل مي بينيد كه يك مقاله 1000 واژه و كلمهاي نوشتهايد.رويكردحلي براي خطاها كاربر پيدا فرمائيد
بخش اعظمي از مخاطبان بهدنبال مطالبي مي باشند كه به آنها در حل اشتباهات ياري دهد. خواننده گان مي خواهند از تخصص شما براي حل اشتباهات خويش منفعت ببرند. در صورتيكه نميدانيد مخاطبان شما چه مشكلاتي داراهستند، با اعمال نظرسنجي و يا اين كه پرسيدن از آن ها مي توانيد مهم ترين مشكلي را كه داراهستند، پيدا فرماييد. ليستي از ايرادات رايجي كه مشتريان و مخاطبان با شما في مابين نهادهاند تهيه و تنظيم فرماييد و راه حلها و پيشنهادات توليدكننده بدهيد.
- سه شنبه ۲۲ تیر ۰۰ ۱۰:۲۸
- ۳۵ بازديد
- ۰ نظر