يك كدام از موضوعات بسيار اساسي در مسئله محتوا شركت توليد محتوا اين ميباشد كه مشتري به چه خواسته قصد ساختوساز محتوا را دارااست. بسته به فضايي كه قصد نشر محتوا را دارااست، نوع عمل و حتي نوع محتواي ساخت و ساز گرديده مختلف خواهد بود.
به جهت تفاوتي كه در ميان فضاهاي اجتماعي وجود دارااست، نوع محتواي ساخت گرديده نيز يكسان نخواهد بود. بسته به هر اطراف مي بايست امكانها و امتيازهايي براي نوشته در لحاظ گرفته خواهد شد كه نياز مشتري را برآورده كرده و استفاده كننده موردنظر را جذب نمايد.
مثلا چنانچه فضاي متبوع مشتري، ساخت محتوا براي اينستاگرام ميباشد، پيروز محتواهاي شما مي بايست به طور عكس و ويديوهاي جالب باشد. از آنجايي كه اينستاگرام فضاي اجتماعي براي اشتراك گذاري عكس ميباشد، لذا محتواي ديدني به طور ويدئو و عكس بسيار اهميت داراست. در اينگونه فضايي در صورتيكه محتواي ساخت گرديده فارغ از عكس يا اين كه ويديوي داراي ربط باشد ارزشي نخواهد داشت و علنا يك محتواي بي منفعت خواهد بود.
در حالتي كه مشتري قصد دارااست براي محتواي متني وبسايتها به كمپاني شما مراجعه نمايد، تعداد عبارات، تيترها و رعايت اصول seo اهميت بسيار ويژهاي خواهد داشت.
در حالتي كه مشتري قصد نشر محتوا در تلگرام را داشته باشد، محتوا مي بايست خير چندان زمان بر البته بسيار جالب و گيرا نوشته گردد كه مخاطب به هنگام مطالعه سرگرم متن متبوع گرديده و در رابطه آن تاءمل نمايد.
همانطور كه مراعات ميكنيد، هرمورد از فضاهاي اجتماعي كه در آن سرگرم به كار هستيم دارنده يك ساز و عمل ويژه است كه مي بايست به آنان اعتنا داشت و آن گاه محتوا نوشت.
دقيقا يكي چند شغل كمپاني ساخت و ساز محتوا معلوم شدن نوع فضاي گزينه نظري بوده كه قرار ميباشد محتوا در آن نوشته خواهد شد، تا به اندازه كافي بتواند مطلوب باشد و براي شخص تقاضاكننده موءثر واقع خواهد شد. ولي گشوده بايستي شكايتهايي را بهاين نوع موسسه ها وارد كرد كه يك مهم ترين چيز در عرصه محتوا يعني رعايت و فهم دور و اطراف براي تعيين مدل نگارش ميباشد را رعايت نمي كنند.
- شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ ۱۱:۲۷
- ۳۷ بازديد
- ۰ نظر