دراين نوشتهي علمي قصد داريم شركت توليد محتوا در رابطه گروه ساختوساز محتوا سخن كنيم. بهاين خواسته بايستي بدانيم ساختوساز محتوا چيستو دقيقا چه كاربردي در دنياي امروز دارااست؟ در پي از حالت ساخت يك محتواي عالي و سكو يك حرف خواهيم كرد. همينطور درپي با مفاهيم متعدد در دنياي محتواسازيصحبت خوا هيم كرد. پس با ما ياروهمدم باشيد.
كلاً ساخت محتوا به عده، گردآوري، تدوين و نوشتن مطالب گوناگون با مقصود جابجايي پيام تخصيص داراست. درين راستا يعني در راستاي چگونگي محتواسازي، محتواهايي كه تهيه و تنظيم گرديدهاند، با استعمال از ابزارهاي گوناگون منتشر ميگردد. به اين مراد ساخت و ساز محتوا براي جابجايي پيام خاص به عمل ميرود. اين پيام مي تواند در سه دسته ذيل تقسيم بندي خواهد شد:
هدف ها بازاريابيهدف ها علمي و آموزشيهدف ها فرهنگيدر حالتي كه بخواهيم هرمورد از اين هدف ها را توضيح دهيم مي بايست به سراغ مثالي در اين مورد برويم. پيش از بيان نمونه عالي ميباشد سراغ آناليز مقام ايجاد محتوا در دنياي امروز برويم.
- سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ ۱۰:۱۹
- ۳۱ بازديد
- ۰ نظر