به همین برهان اس ت که درآمد وی از صفحه های مجازی در برخی شرکت تولید محتوا مفاد حتی از درآمد فیلم هایش نیز بیشتر میباشد.این ها فقط بخشی از اشخاص و سلبریتی های دارای شهرت بودند که در دنیای مجازی شغل می نمایند. در صفحه ها اینستاگرام اشخاص متعددی میباشند که با به کار گیری از طریق های بازاریابی محتوایی سلبریتی ها مبادرت به معرفی فرآورده و درآمدزایی می نمایند.
عده ای با پیج های یک سری صد هزار نفری تا یکسری میلیون نفر وجود دارا هستند که مبادرت به معرفی محصول ها و سرویس ها می نمایند. در فرآیند به کارگیری از بازاریابی محتوایی سلبریتی ها شما بایستی به نکات مهمی توجه نمایید. تولید یک کمپین تبلیغاتی با به کار گیری از سلبریتی و به کار گیری از طریق بازاریابی محتوایی سلبریتی ها مستلزم اعتنا فراوان و قدم های محکمی میباشد.
- پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۱ ۱۱:۳۷
- ۲۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر