مطمئن گردید شیت فرود شما خیرفقط در شرکت تولید محتوا هر رایا پارس دستگاهی ahrefs خوب به لحاظ می رسد، بلکه به سرعت بارگیری می شود. نصیب قابلتوجهی از ترافیک شما از موبایلهای تلفن همراه نتیجه ها می شود. در صورتی ورقه فرود در مرورگر آن ها شلوغ به حیث رسد یا این که در صورتیکه خیلی نماید بار گذاری گردد، بعید میباشد بتواند نرخ تبدیل را ارتقا دهد.
محتوای اصلی را در اولِ کاغذ قرار دهید
دستکم یک دکمه CTA را در بالای شیت قرار دهید؛ جایی که فورا قابلرؤیت و قابل کلیک کردن میباشد. بقیه موادتشکیل دهنده کلیدی ورقه فرود مانند تصویر و تیتر نیز بایستی در بالای برگه باشند.
بر مصرفکننده تمرکز فرمایید
محتوای شیت فرود می بایست بهمکان کمپانی شما، بیشتر بر روی مصرفکننده متمرکز گردد. در شیت فرود بهمکان کلام راجع به بزرگی استحصالوکار و کلیه دستاوردهای آن، بایستی دقت مخاطبان خویش را بهاین معطوف نمائید که چهگونه می توانند از خرید مال، بهره ببرند.
- سه شنبه ۲۵ مرداد ۰۱ ۱۵:۲۴
- ۱۰ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر