این فرآیند ممکن میباشد متخصصان شرکت تولید محتوا بهینه سازی و بازاریابان آنلاینی را شگفت زده نماید که نتوانستهاند از این بیانیه که جوابهای بی واسطه مجال جدیدی می باشند برای ارتقاء ترافیک مجانی و ارگانیک، خلاص شوند. این جریان علامت میدهد که یوزرها مدام از نتیجه ها نشانه داده گردیده در جوابهای ویژه – که می تواند بیربط، کهن یا این که حتی خبرها جعلی باشد – راضی نبودند و براین اساس گوگل اکثر وقت ها به یوزرها این اذن را میدهد تا شایسته ترین جواب خویش را گزینش نمایند."در حالتیکه به عقب برگردید و به دادهها نگاهی بیندازید، به طور کاملً بدیهی میباشد که کلیپ برای شما وسیع ترین مجال به حساب میآید.
و به نکته دیگری که به وسیله Searchmetrics ارائه گردیدهاست دقت فرمایید:
" حضور یک ارائهدهنده مانندYouTube برجستهخیس میگردد. نسبت ویدیوهای تلفیقی که از YouTube تامین می شود به 92 درصد ارتقاء یافته میباشد. بر همین پایه، بقیه ارائه دهندگان بهتدریج میتوانند با YouTube رقابت نمایند. با برتری YouTube نسبت به رقیبانی مانند vevo.com، dailymotion.com و vimeo.com، آنان بایستی برای 8 درصد مانده کوشش کنند."
- پنجشنبه ۰۷ بهمن ۰۰ ۱۱:۳۳
- ۲۵ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر