هرچند اصولاً یک ساختوساز محتوای شرکت تولید محتوا هوشمندانه، بایستی با خطوط و اصول کلی بهینه سازی همراستا باشد ولی از پایه تمرکز بر ساخت و ساز محتوا
و سئوی تکنیکال دو مقوله غیر وابسته بوده و نقاط اتکای متفاوتی دارا هستند. در حالی که اکثری از کمپانیها زمان مجالهای زمان بر را برای کامل شدن سئوی تکنیکال و ساماندهی این جنبه صرف مینمایند، بایستی گاهاً دراین باره تجدیدنظر بدون شوخی کنیم.
در حالی که سئوی تکنیکال نیز حیاتی تلقی می شود، ساخت و ساز دستاورد در آن چندان معمولی وجود ندارد؛ حتیدر وارد کردن چیزی بهآسانی یک پرونده (robots.txt) نیز ممکن میباشد شرایط بحرانبرانگیز گردد!
در صورتیکه اقتدار بالایی در انجام تغییرات و دسترسی به هدف ها سئوی تکنیکال آنچنان پیروز نیستید، خوب میباشد روی نقاطی تمرکز فرمایید که می توانید بیشترین تأثیرگذاری را تولید فرمائید. پس در حالتی که که ضعفی در توان مجموعه خویش برای جنبه تکنیکال عمل احساس میکنید، عالی میباشد به سراغ بهبود کیفی و حجمی ساخت و ساز محتوا بروید.
در مقابل البته ممکن میباشد تارنما شما بر روی سامانه رئیس محتوای بی آلایش مانند وردپرس یا این که دروپال ایفا گردیده باشد؛
جایی که ساختوساز تغییرات تکنیکال به هیچ عنوانً دشوار، غامض و وقتگیر وجود ندارد. هویدا میباشد که در اینگونه قوانینی کفه معیار به سمت سئوی تکنیکال بیشتراز ایجاد محتوا، سنگینی مینماید. پس بسته به منابع جان دار و موقعیت بایستی دراین مورد تصمیم منطقی بگیرید.
- دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ ۱۱:۲۷
- ۲۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر