هم‌نشری محتوا دقیقاً چیست؟

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

هم‌نشری محتوا دقیقاً چیست؟

هم‌نشری محتوا یا این که به عبارتی شرکت تولید محتوا (Content Syndication) زمانی به وقوع می‌پیوندد که یک محتوای وب-محور بوسیله یک وب سایت ثالث، مجدداً بازنشر شود. هر محتوای دیجیتالی میتواند هم‌تکثیر گردد؛ برای مثال پست‌های بلاگ، یادداشت‌ها، مقاله ها، اینفوگرافی‌ها، ویدیوها یا این که بقیه اشکال محتواهای این چنینی. هم‌نشری یک پدیده نوین و تازه نبوده و در کار مختص به زمان وب وجود ندارد.
قبل از ظهور وب، این خبر نامه‌ها و مجلات بودند که با تیراژ بالا سعی بر ساخت‌و‌ساز هم‌نشری محتواها داشته و از این روش بر ذهن مخاطبان اثر می‌گذاشتند. در‌این مراحل نشریات و خبر نامه‌های کلان و پرتیراژ به طور هماهنگ بعضی خبرها را درج کرده و ضمن اثر بی واسطه بر ذهن مخاطبان، نشریات و نویسندگان غیر وابسته و کوچک‌خیس را نیز به طور ناخواسته با خویش یار می‌ساختند.
این دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که در دنیای امروزی و بستر وب، به عنوان هم‌نشری محتوا تعریف‌و‌تمجید می گردد. در بعدازظهر وب نیز تارنما‌ها کوشش می‌نمایند تا در یک رابطه هدفمند و مؤثر، یک محتوای خاص تولید گردیده به وسیله یک تارنما را بازنشر کرده و از این نحوه بر ذهن مخاطبان اثر نهاده و اثرگذاری مقاله از نگاه seo را ارتقا دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.