محتوای بهینه سازی به محتوایی گفته شرکت تولید محتوا میگردد که به سؤال یوزرها و غرض آن ها از سرچ جواب میدهد. پاسخی که در محتوا به سؤال و نیاز یوزرها داده میگردد می بایست جامع و بی نقص و روشن، بسیار تخصصی (E)، دارای اعتبار (A) و موثق (T) باشد. بهدنبال بیشتر توضیح میدهیم.
محتوای استفاده کننده محور:
محتوای بهینه سازی یعنی محتوایی که اولیه از کلیه به سؤال یوزرها جواب میدهد. این عبارت یعنی حتی عنوانی که برای ورقه وب سایت تعیین میگردد زیر تأثیر سؤال و نیاز یوزرها از سرچ در وب میباشد. ولی بایستی اعتنا داشته باشید که تمامی محتواها نیز براساس سرچ یوزرها در وب وجود ندارد.
بعضی محتواها
بعضی از محتواها تنها برای داشتن رهبری فکری در صنعت منطقه شغل یا این که آگهی خبر ها فوری و ویژه (ایده های تازه = در سود هنوز در زمینه ی آن سرچ نشده میباشد) نوشته میشوند و برخی محتواها نیز برای ارتقاء شرکت کردن اجتماعی یوزرها ساخت و ساز میشوند.
ما با هدف ها مختلفی محتوا ساختوساز میکنیم پس نباید انتظار داشته باشیم که همگی صفحه ها وبسایت در موتورهای کاوش جایگاه بالایی بگیرند. به همین برهان سفارش میکنیم، عوض این که لغت ها کلیدی را در محتوای خویش پخش فرمائید (زیرا تنها به جهت جلب حیث الگوریتم های سرچ گوگل نوشته میشوند)، موضوعات استفاده کننده محور (موضوعاتی که یوزرها در وب سرچ می نمایند) را به روزنگار محتوایی خویش اضافه نمائید.
- یکشنبه ۱۷ بهمن ۰۰ ۱۱:۳۵
- ۲۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر