پیدا کردن محتواها

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

پیدا کردن محتواها

در سال 2015، گوگل الگوریتم RankBrain را شرکت تولید محتوا معرفی کرد - قسمت تازه ماشین یادگیری گوگل در الگوریتم سرچ آن‌ها – که بضاعت و توان گوگل را در به اکران گذاشتن حاصل دارای ربط تقویت کرد.
امروزه الگوریتم BERT داریم که طبق گفته گوگل، امیدوارند به یوزرها یاری دهد تا خیلی طبیعی خیس و نزدیکتر به گویش طبیعی و خودمانی خویش سرچ نماید. گوگل مدام در پی جستن محتواهایی میباشد که به سؤالات یوزرها جواب میدهد و روز آپدیت دراین مورد خوب کار می نماید.
در ساخت محتوا به هدفی که دارید تصور کنید
زمانی به آشنایی جامعی نسبت به مخاطبین خویش دست پیدا کردید که چه طور در گوگل سرچ می نمایند و در ادامه چه مواقعی می باشند و تمایل آنان در یک ناحیه خاص به چه سمتی میباشد، عالی میتوانید از لغات کلیدی و عبارت دارای ربط به کارگیری فرمائید. John Mueller در کمپانی گوگل تیتر می نماید که استعمال از کلمه ها کلیدی درون محتوا به صورت بدون نقص یا این که بخشی از آن تماما طبیعی میباشد.
ساخت و ساز محتوا طبق اصول بهینه سازی
برای مثال سؤال یوزرها این میباشد که چندین سیرتکامل سیب زمینی وجود دارا هستند؟ شما در محتوای خویش اشاره میکنید که «حدود 7500 سیرتکامل سیب زمینی در سراسر دنیا رویش می نمایند».
این عمل مصداق کیورد استافینگ وجود ندارد زیرا به صورت طبیعی و قابل درک به سؤال یوزرها جواب می دهید. هیچ موقع تفکر نکنید که ساخت و ساز محتوا طبق نیازو سؤال استفاده کننده در تناقض با ساخت و ساز محتوا طبق اصول بهینه سازی و سرچ است بلکه مکمل یکدیگر میباشد و مقصود اساسی و پایانی شما کاربر میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.