همین دو گزینه منجر میشود که شما بر روی پیوند شرکت تولید محتوا نام برده کلیک کرده و وارد تارنما گردیده و مقاله را بخوانید.
اکنون در حالتی که دقیقا همین مقاله را یک وب سایت حریف نوشته باشد اما تیتر نوشتهعلمی دیدنی گزینش نکرده باشد و یا این که توضیحات متا آن تارنما ناقص باشد، شما از آمدن به آن وبسایت امتنا میکنید و هیچ عشق ای ندارید تا آن مقاله را مطالعه نمائید چون از نگاه شما، اتلاف وقت میباشد و بها قرائت ندارد.
مال در وب سایت
در واقع، هنگامی که مبادرت به تعیین تیتر نوشتهعلمی دیدنی میکنید، میتوانید این مورد را در حیث بگیرید که استفاده کننده قطعا از نوشتهعلمی شما خوشش خواهد آمد و جذب وبسایت میگردد.اعتقادوباور نمایید، با وجود یک نوشتهی علمی دارنده تیتر جالب، استفاده کننده بسیار عشق مند شود که تا انتها نوشته ی علمی، مطالعه نماید و در صورتیکه محصولی در تارنما دارید، به طبع به مال نگاهی بیندازد.
- یکشنبه ۰۱ اسفند ۰۰ ۱۱:۰۳
- ۲۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر