مهمترین موضوعی که یک دکان با اینگونه قوانینی، شرکت تولید محتوا یعنی داشتن یک جای فیزیکی و حضوری برای فروش، بایستی بر آن تمرکز نماید، جنبه محیطی و در اصطلاح محلی seo میباشد. بخش اعظمی از ارائهدهندگان سرویس ها ساختوساز محتوا با این منش، آشنایی نیکی در باب لینک و پیوندهای توانا در اطراف جغرافیایی داشته و می توانند با مجاورت نگاه داشتن ارتباط شما با اینترنتتارنماهای محلی، نقشهها و اپلیکیشنهای محلی تلفن همراه، واحد سنجش اثرگذاری ساخت و ساز محتوا را ارتقا دهند.
فراموش نکنید که اثرگذاری ساخت و ساز محتوا برای این قول از مغازه در معنای پایین تأثیر قرار دادن مشتریان در دور و بر دور و بر میباشد. معمولاً اینترنتوب سایتهای ساخت گردیده برای این دکانهای فیزیکی کوچک بوده و بیش تر از 30 ورقه ندارند پس پیاده کردن فرآیندهای سئوی تکنیکی (Technical سئو
) درین عهد از تارنماها چندان حیاتی و اساسی نیستند.
- چهارشنبه ۰۴ اسفند ۰۰ ۱۱:۱۰
- ۲۰ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر