بسیار اصلی میباشد تا با استفاده کننده به نقطه لحاظ شرکت تولید محتوا مشترکی از لحاظ هدف ها برسید؛ در این مورد ما به شما قاعده طلایی S.M.A.R.T را گوشزد می کنیم:
Specific: معمولی، حساس و ظریف
Measurable: معنادار و محرک
Achievable: آیتم تأیید و دستیافتنی
Relevant: منطقی، واقع بینانه و فیضمحور
Time-bound: تابع اپ و محدودیتهای وقتی مشخص
اهدافی که با یک مخاطب تهیه و تنظیم میگردند می بایست صفات و مختصات فوق را داشته باشند تا بتوان آنهارا اهدافی مطلوب و پرنور در مسئله کاری قلمداد کرد. شما با گزینش هدف ها مشترک با مخاطب به نوعی ارتباط خویش را با وی خطکشی کرده و پایانههای معینی را برای آن تعریف و تمجید می کنید.
این در کنار توفیق پروژه، ترازو انتظارات استفاده کننده را نیز از آنچه ایجاد محتوا و بهینه سازی دانسته میشود مشخص و معلوم مینماید؛ زمانی که شما و استفاده کننده با هم به روءیت کرد و غرض مشترکی از یک seo یا این که ساخت محتوای غالب برسید، در نقطه پایان پروژه مخاطب نمیتواند داعیه نماید که فیض مطابق گرایش وی وجود ندارد یا این که پروژه ناموفق بوده میباشد. چون شما معیارهای توفیق را با وی تودهبندی کرده و از آن آگاه میباشید.
در اکثری مواقع انتخاب ظریف هدف ها آخرین در اولِ یک پروژه ممکن وجود ندارد ولی این نباید بازدارنده مقصودگذاری مشترکی دربین شما و استفاده کننده خواهد شد. برای اجتناب از این خلل کافیست تا هدف ها کوتاهبازه و در بینبرهه زمانی را تعریفوتمجید فرمایید. این امداد مینماید تا هم از دردسر گزینش هدف ها آخری واقع بینانه در اولِ مسیر رهایی پیدا فرمائید و هم فرآیند کاری مبتلا سکون و ضعف نشود.
- پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ ۱۱:۱۳
- ۱۹ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر