در صورتیکه اینک بعضا از پست های تارنما شما دارنده مرتبه های شرکت تولید محتوا خیر و خوبی میباشند، میدانید کهاین پست ها چه تعداد بازدید کننده را به خویش جلب می نماید. استعمال از Google Trends برای مقایسه واژه و کلمه کلیدی کانونی پست های کهن (که میتوانید آمار آن را ببینید) با واژه و کلمه کلیدی کانونی که برای پست تازه خویش در ذهن دارید، قادر است ایده ای در ارتباط ترافیک احتمالی این عبارت نو در ذهنتان تولید نماید. مطلقاً پستی را گزینش نمایید که بیشترین شباهت به پستی باشد که قصد دارید بنویسید. در حالتیکه میخواهید یک کلمه و واژه کلیدی زمان بر تعیین نمائید، با تمرکز، پست ها را با کلمه ها کلیدی زمان بر مقایسه نمائید.
از جمله، این پست که راجع به واژه و کلمه کلیدی کانونی میباشد را می قدرت با پستی در زمینه ی پیش اکران اسنیپت، یکی خصوصیت های مربوط به پلاگین Yoast سئو که تا قبل از اینً درباره ی آن نوشتیم، مقایسه کرد:
- یکشنبه ۱۵ اسفند ۰۰ ۱۱:۴۶
- ۲۷ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر