در مشاجره جستجوی ارگانیک، محتوای شرکت تولید محتوا بدون پول به جهت وسعت زیاد، نسبت به محتوای ممتاز مزیت روشنی داراست. این به آن شکل وجود ندارد که ناشران محتوای ممتاز فاقد مجال های جستجوی ارگانیک خواهند بود.
سفارش میکنیم نوشته ی علمی
چه گونه قضیه بیشتری را به محتوای شبکههایعمومی خویش اضافه نمائید؟
را مطالعه نمائید
در واقع ، می قدرت ادله کرد که شرکت کردن در seo برای تارنما های اشتراک بسیار اصلی میباشد، چون آنان یک مانع ها مازاد (paywall) برای برطرف کردن داراهستند.
ناشران محتوای ممتاز در واقع دو مورد عالی داراهستند.
• آنان میتوانند بهدنبال یافتن تعادل دربین محتوای بدون پول و برتر مانند نیویورک تایمز باشند.
• یا این که میتوانند محتوایی ساخت نمایند که خوانندگان در جستجوی آن میباشند، البته نمی توانند در مکان دیگری بدست آورند. این محتوا اصولا بایستی منحصر باشد.
به عبارت دیگر، نمی قدرت هر نوع محتوایی را پشت paywall قرار اعطا کرد.
هزاران یا این که میلیون ها نوشتهی علمی مهم مانند "چهگونه تارنما خویش را برای seo با صرفه کنیم" در اینترنت وجود داراست و با جستجوی سریع گوگل به طور بدون پول یافت میشود. یوزرها هیچ ادله یا این که علت ای برای پرداخت برای این نوع محتوا ندارند.
از سوی دیگر، در صورتی ناشری کارایی متعددی برای کشف نیاز و بعد از آن ساخت منش حلی در پوسته ورقه سپید، کتاب الکترونیکی یا این که نوشته ی علمی تخصصی به عمل گیرد، میتواند قرار دادن محتوای تخصصی خویش را پشت paywall توجیه نماید. چنانچه محتوا به وسیله یک کارشناس دارای شهرت درج شده باشد، خوب میباشد.
- سه شنبه ۱۷ اسفند ۰۰ ۱۲:۱۴
- ۲۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر