با وجود مزایای که وجود داشت، گوگل آخر و عاقبت سیستم Google Trusted store خویش شرکت تولید محتوا را متوقف کرد. سیستم نو دقت متعددی به بازخوردهای خریداران آرم میاعطا کرد.
تا قبل از آن Google Trusted store به برندی که استانداردهای گوگل را تقلید میکرد، یک نماد دیجیتال برای درج در وبسایت ارائه می بخشید. این نماد راهی برای جلب متکی بودن مشتری بود؛ با این حالا، این اپ سابق داده ها چندانی به مشتری ارائه نمیاعطا کرد. یک مارک میتوانست برای درخواست این نماد نام نویسی نماید و دیگر هیچ. گوگل این سیستم را آپدیت کرد و در سال ۲۰۱۷ آن را به Google Customer Reviews یا این که ریویو گوگل مشتری تغییر و تحول بخشید.
ریویو گوگل مشتری یک ابزار بدونپول میباشد که به گوگل قابلیت میدهد ایده ها و برخورد مخاطبان در ارتباط کمپانی و یا این که محصول ها را گردآوری نماید. گوگل این نظرها را محاسبه کرده و آن ها را تحت عنوان فاکتوری برای مرتبه بندی وب سایت و ترازو رویت مارک در لحاظ میگیرد.
تحت عنوان یک مارک، شما می بایست از روش ریویو گوگل مشتری شایسته ترین بازخوردها را به سوی خویش جذب نمائید. با این سیستم نو، دیگر حمایت کالای مشتری تا سقف هزار دلار نیست و همینطور به خیال آن نشانه اعتمادی اخذ نمیکنید. در ازای می توانید به مرتبه بندی فراتر در قضیه فروش و نظرها مشتری دست پیدا نمایید و ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت خویش هدایت فرمایید.
- چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰۰ ۱۱:۱۹
- ۲۷ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر