دومین چالش بزرگ وبلاگ نویسی: نوشتن پست‌های ورد باکیفیت بالا با بیش از 2000 کلمه

درحالی‌که ارتفاع محتوا یک دستور انتخابی میباشد، البته شرکت تولید محتوا مقالاتی که به طور تقریبً دارنده 2000 واژه یا این که بیشتر می باشند سکو عالی، پیوندهای بیشتر و ترافیک بیشتری را کسب می‌نمایند؛ چون اینگونه مقالاتی به استفاده کننده امداد می‏نمایند، فارغ از نیاز به کلیک دوباره، در گوگل چند اختلال و سؤال را با مطالعه یک پست حل می‌نمایند.
ولی اکثر زمان ها تایپ کردن اینگونه محتوایی باعث به تولید محتوای بی‌کیفیت و سوای بها میگردد. صرفا چرا‌که مطالعات نماد میدهد که محتوای شما می بایست وقت گیر باشد، به‌این معنا وجود ندارد که آن مقاله یک موضوع را حل می‏نماید یا این که سؤالی را جواب میدهد؛ یعنی یوزرها پیرو موردها متفاوت در یک محتوای زمان بر می‌باشند: یادگرفتن‌ها، راهنماها، روند ظریف ایفا یک شغل و تصاویر با کیفیت برای فراگیری خوب.
راه‌حل: محتوای خویش را طوری تنظیم نمائید که با جریان SERP و هدف ها یوزرها هم خوانی داشته باشد. هیچ عدد خاصی برای تعداد لغات محتوا نیست. صرفا با داشتن محتوای 2000 واژه و کلمه ای، گوگل علامت ای برای سکو بندی برگه شما اخذ نخواهد کرد. هر قسمت از محتوای شما بایستی به سؤالات استفاده کننده جواب دهد و از کلیه اساسی‌خیس بایستی با قصد و مقصود استفاده کننده هم خوانی داشته باشد. در ابزاری مانند Ahrefs یا این که SEMrush، عبارت موردنظر خویش را کاوش کرده و استارت به تدوین طرح کلی ساخت‌و‌ساز محتوا بر پایه ی موضوعات، ترازو جستجوها و هدف ها یوزرها دارای ارتباط نمایید:
آن‌گاه، به Google بروید و SERP را تحلیل فرمایید. در‌این مرحله میتوانید به جستجوی عمیق هدف ها جستجوگران بپردازید تا بتوانید طرح کلی خویش را مبتنی بر لغت ها کلیدی و جستجوهای دارای ارتباط تصحیح نمایید.
در آغاز، با تحقیق راجع به یک پست برتر، جایگاه بندی را نظارت نمایید. این عمل به شما امداد می‌نماید تا محتوای خویش را با جریان SERP هماهنگ نمائید.
ساخت و ساز محتوای برای اشخاص مبتدی و تازه کار
آنالیز فرمایید عنوان مهم چه می باشد؟ نوشته‌ی علمی شما در مقایسه با محتوای دیگری که در برگه نخستین جای‌دارد، روی چه هدفی متمرکز گردیده است؟
اعتنا نمایید که او‌لین محتوای جایگاه بندی گردیده دقیقاً برای اشخاص تازه کار تهیه و تنظیم گردیده‌است. این دستور منطقی میباشد. هر کس در ادامه "بازاریابی تبلیغاتی" میباشد به احتمال زیاد درباره ی آن چیزی نمی‌داند. شیوه‌های توصیفی برای این مقصود در حق تقدم دوم قرار دارا‌هستند.
توضیحات پست شما می بایست مانند پست‌های پیشین شما باشد: پیش از اینکه روشی را توضیح دهید، آن را با جزئیات بدون نقص تعریف نمائید.
فعلا، به خصوصیت‌های SERP نگاه فرمایید: چه سؤالات خاصی لیست گردیده اند؟ معمولاً پس از این جستجوی کلی، بقیه جستجوها در زمینه‌ی چه میباشد؟ با نظارت این موردها می‏توانید علامت هایی را در زمینه‌ی غرض جستجوگرانی که روی تیتر "بازاریابی تبلیغاتی" کلیک می‌نمایند، پیدا ‌فرمائید. به کارگیری از این عامل ها به شما یاری می‌نمایند تا هم برای یوزرها و هم موتورهای کاوش محتوای با ارزش ساخت‌و‌ساز نمائید.
در غایت با اجرای این تاکتیک‌ها، شما به راحتی یک محتوای 3000 واژه و کلمه ای با کیفیت خواهید نوشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.