8. از عكسهاي بلندمرتبهخيس و بهتر، بيشتر به كارگيري فرمائيد:
در حالتيكه خواستار جلب اعتنا بيشتر خواننده گان مطالب خويش ميباشيد، چنانچه مي خواهيد شركت توليد محتوا از قرائت مطالب زمانبر شما خسته نشوند ميبايست آن ها را با عكسها و تصاوير ديدني تشويق فرماييد. عكسهاي ديدني بازديد كنندگان را تشويق به مطالعه متن مرتبط با آنان مينمايند. خير صرفا عكسها و تصاوير، بلكه به كارگيري از موادتشكيل دهنده گرافيكي نيز بسيار موءثر ميباشد.
نكته قابل توجه اينجاست كه مي بايست از كيفيت و داراي ربط بودن آنان با پست و محتواي مطلبتان باور نتيجه ها نماييد. رعايت اين مورد ها به مقدار متعددي يوزرها را تحريك به ساخت و ساز رابطه مينمايد. حاصل پژوهش ها نماد مي دهد، به كارگيري از تصاوير كيفيت بالا در فيسبوك به ارتقا معدل 53 درصدي اشتراك گذاريها سبب گرديده است. همينطور استعمال از تصاوير سبب ساز گرديده است كه ايده ها (Comments) مطالب نيز با بيشتراز 104% ارتقا رو به رو خواهد شد.
9. از تكرار خودداري كنيد:
در صورتيكه ميخواهيد روي يك واژه و كلمه كليدي تمركز فرماييد و از آن در يك سري مقاله يا اين كه چندين پست به كار گيري نمائيد، بهتر ميباشد از تكرار كردن ايده مهم محتواي مربوط به آن كلمه و واژه خودداري كنيد. هيچ زمان همت نكنيد با تكرار زياد كلمه ها يا اين كه جملات و كلمات خاص، ايده فرضي خويش را به خوانندگان زور فرمائيد.
10. از دكمههاي اشتراك گذاري در ذيل هر مقاله استعمال نماييد:
با قرار دادن دكمههاي به اشتراك گذاري محتواي رسانه اي كانالهاي اجتماعي، قابليت و امكان اشتراك گذاري را براي خوانندگان مطالبتان ريلكس خيس نمائيد. به ويژه براي مطالب زمان بر، اين براي يوزرها دشوار ميباشد كه به اولِ متن برگشته و دنبال راهي براي به اشتراك گذاري بگردند. دراينصورت 90% از حيث خويش پشيمان مي گردند.
فراموش نكنيد راحتي يوزرها حق تقدم آنهاست. پس اين حق تقدم براي شما هم بايستي ارجحيت داشته باشد. در اين حالت، قرار دادن دكمههاي اشتراك گذاري در نقطه نهايي هر متن حركتي عاقلانه و ايده آل هست و خوانندگان به محض اينكه متن را تا پايان خواندند مي توانند در به عبارتي لحظه باگاز آن را به اشتراك بگذارند.
- پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰۰ ۱۰:۱۹
- ۳۳ بازديد
- ۰ نظر