چهطور میتوانید تشخیص دهید که استراتژی شرکت تولید محتوا پست مهمان شما ثمر نصیب میباشد؟
شما نمی توانید این را بفهمید مگر اینکه از تجزیه و آنالیز و ابزارهای کاربردی به عایدی خویش به کارگیری نمائید. توصیه می -کنم با تولید پارامترهای UTM پیوند های منحصربهفرد به شخصی بسازید :
هر پیوندی در پست مهمان شما میتواند یک پیوند اختصاصی داشته باشد. خواهید روءیت کرد که دقیقا ترازو بازدید از این پیوند ها چقدر میباشد. در حالتیکه هیچ کس روی این لینک و پیوند ها کلیک نکند، بهاین مضمون میباشد که استراتژی شما عمل نمی نماید.
تعدادی راه و روش گوناگون برای تغییر و تحول این شرایط وجود داراست. شما میتوانید به صورت بالقوه مدل پست های خویش و پیوند های پیوندی داخل محتوا را تغییرو تحول دهید.
یا این که میتوانید تصمیم بگیرید که تایپ کردن پست مهمان برای آن وب سایت خاص را متوقف فرمایید.
صرف لحاظ از تصمیم شما، می بایست حاصل را با این نوع ابزارهای تحلیلی پیگیری فرمائید تا سعی خویش را به صحت آنالیز فرمایید.
- چهارشنبه ۱۰ فروردین ۰۱ ۱۱:۱۵
- ۱۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر