مسئولیت‌های طراح تجربه کاربر (UX) چیست؟

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

مسئولیت‌های طراح تجربه کاربر (UX) چیست؟

شما تحت عنوان یک طراح تجارب استفاده کننده، شرکت تولید محتوا وظیفه دارید رضایت کلی یوزرها را از یک تارنما یا این که جنس جلب فرمائید. شما می بایست تحت عنوان مدافع حقوق و دستمزد یوزرها باشید و شیوه‌هایی را برای seo تجربیات آنان پیدا فرمائید. با اعتنا به اینکه مسئولیت‌های طراح تجارب مخاطب (UX) متنوع میباشد ما در‌این نوشته‌ی علمی مهمترین مسئولیت‌های طراح تجارب مخاطب را در زمان پروسه پباده سازی، پژوهش می کنیم.
مهم ترین مسئولیت‌های طراح تجارب استفاده کننده
1. آشنایی استفاده کننده و مارک:
شما تحت عنوان طراح تجارب استفاده کننده (UX) بایستی درباره‌ی اشتباهات یوزرها و منش‌ حل‌های آن ها تصور کنید و چاره‌ها را با هدف ها مارک منطبق دهید.
2. ایفا پژوهش ها در باب مخاطب:
با اعمال پژوهش ها میتوانید نیازها، هدف ها، رفتارها و خطاها یوزرها را شناسایی نمائید. برای ایفا پژوهش ها در امر یوزرها ابزارهای مختلفی وجود داراست. نظرسنجی، مذاکره های تک نفره، مجموعه‌های متمرکز یا این که آزمایش A/B از مهم ترین ابزارهای پژوهش ها می باشند. در بعضی از کمپانی‌ها، یک متفحص تجربیات مخاطب، مسئولیت هدایت این پروسه را بر عهده دارااست.
3. تجزیه و چک داده ها به دست آمده از پژوهش ها:
یک کدام از مسئولیت‌های طراح تجربیات مخاطب این میباشد که بایستی مبتنی بر داده های نتایج از پژوهش ها خویش، پرسونای استفاده کننده را ساخت و ساز نماید و مهمترین اجزا فرآورده یا این که سرویس را معین کند. در‌این مرحله بایستی نقشه مسیر جنبش استفاده کننده رسم خواهد شد.
4. پباده سازی
در‌این قسمت از مسئولیت‌های طراح تجربیات مخاطب، پباده سازی تجربیات استفاده کننده استارت می گردد که به موازات آن نقشه‌های تارنما، وایرفریم یا این که مثال‌های نخستین ساخت‌و‌ساز میگردند؛ به این ترتیب طراح به ایده های بهتری برای ظواهر تارنما می رسد. خلال این طراح رابط استفاده کننده (UI) موادسازنده بصری یا این که رابط را به تارنما اضافه می‌نماید.
5. جاری ساختن نظارت
پباده سازی یک وبسایت یا این که متاع وقتی آیتم تأیید قرار می گیرد که روش تعامل آن با یوزرها حقیقی سنجیده شود. شما با ارائه مثال آزمایشی وبسایت و مال خویش میتوانید برخورد یوزرها را رسیدگی نمائید و بعد از آن اشکالات جان دار را شناسایی و اصلاح فرمایید.
6. ارائه پایانی وبسایت و متاع پباده سازی گردیده
در واپسین مرحله می بایست تارنما یا این که فرآورده آخری را به کمپانی یا این که مشتری موردنظر ارائه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.