Quora: داستان موفقیت

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

Quora: داستان موفقیت

یکی‌از فروم های گفت و گو در Quora به شرکت تولید محتوا ابزارهای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند اشاره نموده است.
فی مابین همگی ایده ها، فردی سوالی دوپهلو پرسیده بود که پیش از آن با مهارت و نازکی توانسته بود خودش را به تمامی معرفی نماید. کامنت وی به پستی پیوند داده میباشد که ماهانه بازدیدکنندگان متعددی را به خویش جذب می نماید:
ترافیک از وب سایت Quora
برخلاف Reddit، وبسایت Quora به شما قابلیت و امکان می‌دهد ترافیک را از برگه پروفایل خویش بیاورید چون صفحه های پروفایل در Quora برای این فعالیت پباده سازی گردیده اند. براین اساس در صورتی‌که در Quora حضور دارید، کاغذ پروفایل فردی شما قادر است مانند یک آهنربا برای جذب ترافیک وبسایت شغل نماید.
2. پست های یوزرها مهمان
در صورتی‌که می‌خواهید برای فراهم نمودن یوزرها تازه از پست های مهمان به کارگیری نمایید، می بایست بدانید که‌این استراتژی نیازمند قاطعیت داشتن میباشد.
با این وجود چنانچه بتوانید از پس این مورد بر بیایید به ثروت می رسید! کلام اینجانب بر راز 500 مخاطب نو میباشد که به صورت هم‌زمان به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد.
شایع ترین خطا این میباشد که وب سایت ها و بلاگ های دوست داستنی را غرض قرار دهید. اینگونه سایتهایی فقط برای همت سئو شما قیمت ساخت می نمایند زیرا لینک و پیوند تصاحب کردن از آنان بسیار با ارزش میباشد.
در‌صورتی‌که صحبت مرا اعتقاد ندارید به تصویر ذیل نگاه فرمائید. اینها دامنه های ارجاع دهنده مهم از یکی‌از تارنما هایی میباشد که تجزیه و نظارت کرده ایم:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.