برای موسسات B2C ، غرض اساسی اکثر زمان ها شرکت تولید محتوا فروش بیشتر تولیدات یا این که سرویس ها به مشتریان میباشد. به این ترتیب، مهم ترین معیارهای واحد سنجش فروش و درآمد را اندازه گیری میکنند. این شاخصهای کلیدی کارایی (KPIs) ترازو درآمد آنهارا اندازه گیری میکند.
معیارهایی که با منفعت بیزنس ارتباط بی واسطه دارااست،KPI های اساسی می باشند. اینها با KPI های 5 ستاره تحت برچسب گذاری گردیده اند.
شاخصهای کلیدی همت (KPIs) ثانویه ممکن میباشد به صورت بدون واسطه آرم دهنده منفعت کمپانی نباشند، ولی هنگامی بهبود قابل توجهی درین KPI ها مشاهده میکنید، معمولا یک گام از فروش عقب میمانید. توسعه و گسترش این KPI های ثانویه معمولا در معنای پیشرفت KPI های مهم میباشد.
بسته به اندازه کمپانی، این موردها می تواند متعدد باشد. یک سازمان بلندمرتبه دارنده یکسری سهامدار میباشد و مدیران اساسی احتمالا صرفا به KPI های اساسی دقت میکنند.
برای ارگان های کوچکتر، جاییکه کارگر نقشهای زیادی را انجام میکنند، اکثری از اشخاص در کمپانی ممکن میباشد به KPI های ثانویه عشق و علاقه مند باشند چون میتوانند ثمره تلاشهای بازاریابی خویش را ببینند.
- چهارشنبه ۲۴ فروردین ۰۱ ۱۱:۳۸
- ۲۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر