۸ نکته برای راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا از انجمن ملی مسابقات اتومبیل رانی خودروهای انبوه

درین نوشته ی علمی با الهام از انجمن شرکت تولید محتوا ملی مسابقات اتومبیل رانی ۸ نکته موثر درباره‌ی استراتژی بازاریابی محتوا میاموزید. آری، حتی بازاریابان محتوا در حیطههای دیگر نیز میتوانند از استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR ، یک کمپانی سری در فعال‌ساز‌ی مسابقات اتومبیل رانی درس هایی بیاموزند.
در حالتی که بدین مسئله تردید دارید از خویش بپرسید از تماشای فیلم هایی مانند «Herbie» در سال ۲۰۰۵ و یا این که Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby در سال 2006 چه چیزی در باب NASCAR خاطر نگرفتم؟ صادقانه بگوییم، کلیشه های هالیوود به رنج از یادها میروند.
به این ترتیب در اینجا ۵ نکته وجود دارااست که بایستی در خصوص معضل های بیزنس NASCAR و ساختار بازاریابی آن بدانید. آنگاه به سراغ استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR مبتنی بر این مورد ها میرویم.
ساختار NASCAR
ناسکار بابا
اصطلاح NASCAR dad در زمان انتخابات سر کردگی جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۴ در تعریف یک دسته متشکل از ۴۵ مرد سپید پوست جنوبی نوآوری ‌شد که عموما از اشخاص میانسال و طبقه پرسنل یا این که طبقه میانگین و ذیل بودند. این دسته از مردان به تماشای مسابقات NASCAR می رفتند تا شاهد تصادفات ماشین باشند.
با این هم اکنون، مرگ رانندگان خودروهای بورسی مثلا آدام پتی، کنی اروین و تونی روپر در سال 2000، و دیل ارنهارت در سال 2001 زنگ خطری برای هواداران مسابقات اتومبیلرانی بورسی به شمار رفت. در جواب بدین اتفاق NASCAR تصمیم گرفت تغییرات دور از شوخی در اقدامات ایمنی خویش حیث نماید. و البته برخورد پدران ناسکار چه بود؟
نوشته‌ی‌علمی ای که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد علامت بخشید کهطرفداران بسیار یه خرده برای لذت از تصادف به تماشای مسابقات NASCAR می نشیند. «همینطور یک تفحص که به وسیله اقتصاددانان دانش کده آیووا اجرا شد نماد بخشید که بخش اعظمی از هواداران مسابقات اتومبیل رانی فقط برای تماشای تصادف ماشین مسابقات را تماشا می نمایند. البته بخش اعظمی از آن ها از فرصت قهرمانی لیوان ۲۰۱۴، برای دیدن موفق این مسابقه به تماشای آن میروند.»
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.