معرفی تکنیک آسمان خراش به طور خلاصه

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

معرفی تکنیک آسمان خراش به طور خلاصه

به سال 2015 بازگردید. برایان آئین تکنیک عرش شرکت تولید محتوا خراش را معرفی کرد. (اگرچه در شرایطی که درستگو باشیم ، صرفا کاری که آئین جاری ساختن بخشید این بود که‌این تکنیک seo کهن را با اسم تازه و مخصوص به شخصی عوض کرد.)
به گویش معمولی ، فرآیند تحت را دنبال فرمائید:
1. واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را گزینش فرمایید.
2. به نتیجه ها بلندتر گوگل برای این واژه کلیدی نگاه نمائید.
3. محتوای مرتبط با آنان را تجزیه و ارزیابی فرمائید.
4. یک قسمت خوب از محتوای خویش را دراین باره غیر وابسته فرمائید. این قطعه بایستی از هر حیث از دیگر قسمت های محتوا دقیقتر باشد.
5. به Ahrefs بروید و تارنما هایی را که به نتیجه ها رفیعتر گوگل که تجزیه و آنالیز نموده اید ، بک لینک و پیوند دهید و دلایل توفیق آنها را رسیدگی فرمایید.
6. درباره داده ها تماس تارنما ها رسیدگی فرمائید.
7. با آنان تماس حاصل نمایید و محتوای شگفت انگیز خویش را معرفی فرمایید و از آن ها بخواهید که با شما تبادل لینک و پیوند داشته باشند.
این فرایند و تکنیک افق خراش سبب ساز راز و صدای متعددی در دنیای بازاریابی شد. در حالی که برخی عهدوپیمان میخورند که‌این یک نحوه ایمن برای توفیق در بازاریابی محتوا میباشد ، برخی دیگر آن را تحت عنوان یکی طریق های شگفت انگیز برای خوب کردن seo می نامند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.