زمانی که پارامترهای موردنیاز برای محاسبه توفیق یا این که ناکامی شرکت تولید محتوا استراتژی بازاریابی محتوای خویش را انتخاب کردید، مجال آن میباشد که ایجاد محتوا را شروع فرمائید.
در اینجا 10 نکته وجود داراست که شمارا در مسیر صحیح قرار میدهد.
1. درایت از مقصود کاوش و کال تو اکشن
مقصود کاوش به عبارتی دلیلی میباشد که جستجوکننده بخاطر آن بصورت اینترنتی بهدنبال داده ها میگردد. آنان ممکن میباشد در پی داده ها همگانی راجع به یک زمینه، جواب به یک پرسش، شیوهحلی برای یک نقص یا این که در حالا کاوش برای خرید جنس باشند.پیش از ساخت محتوا، بایستی بدانید که اشخاص چه طور آن را پیدا کرده و از آن به کارگیری مینمایند و همینطور بایستی بدانید که در پی چه فیضای میباشید.
آیا سعی بر فروش متاع یا این که سرویس ها دارید؟ آیا میخواهید لیست مشترکین نشانی اینترنتی خویش را بسازید؟
به چه شکل نیازهای مخاطبان شما میتواند در راستای هدف ها بازاریابی شما باشد؟
کل اینها می بایست در استراتژی محتوای شما نظر گردد تا کال تو اکشن شما (CTA) بتواند با هدف ها محتوا و قصد استفاده کننده شما هماهنگ گردد.
- یکشنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۱ ۱۱:۲۹
- ۱۷ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر