بهدنبال به سه نمونه بهتر از طرز به کارگیری شرکت تولید محتوا مارک ها از UGCمحتوای ساخت و ساز استفاده کننده خوا هیم پرداخت:
1. دسته موسیقی وارنر
زمانی که دسته موسیقی وارنر تک ترانه جدیدی را منتشر کرد، برای اعتقادوباور از اینکه طرف داران همچنان از دسته جانبداری می نمایند؛ آنها را تشویق به عضویت در شبکه یوتیوب تیم کرد. برای تحقق این فرمان، تیم موسیقی وارنر یک میکروسایت ساخت و از هواداران خواست تا با به کار گیری از هشتگ های متفاوت در توییتر طی یک مسابقه، نماهنگ های آیتم عشق خویش را گزینش نمایند. بعد این دسته توانست ویدئوها را به طور اتومات مرتبه بندی کرده و حاصل را در میکروسایت اکران دهد.
این میکروسایت خیر فقط تحت عنوان مرکزی برای برگزاری مسابقات متعدد و اکران حاصل آن فعالیت کرد، بلکه اشخاص توانستند با یک کلیک مستقیماً در شبکه یوتیوب دسته عضو شوند. همینطور تیم موسیقی وارنر توانست با به کارگیری از بک پیوند ها، توییت های طرف داران را به تارنما مجموعه لینک و پیوند دهد.
فیض اینکه در طی این مسابقه چهار روزه ، علاقه مندان بیشتراز 4000 رای در توییتر دادند و در حدود 34000 فیلم تماشا کردند. شبکه یوتیوب دسته نیز 8000 مشترک تازه به دست آورد.
2. کمپانی T-Mobile
کمپانی T-Mobile در سال قبلی توانست گسترش قابل مراعات ای در مسئله تجربیات مشتریان به دست آورد. در مرتبه بندی کارایی کمپانی هایی مخابراتی T-Mobile توانست از جایگاه پایان به درجه اولیه تغییر تحول جای دهد. درپی این پروسه ، این موسسه به تازگیً خاطرنشان کرد که به مشتریان طرح خانواده ، پخش نامحدود در Netflix را به طور مجانی ارائه میدهد. برای امداد به بسیج این خبر ، T-Mobile تصمیم گرفت از مهم ترین میزان دارایی خویش یعنی مشتریان خویش به کار گیری نماید. T-Mobile از مشتریان و هواداران Netflix خواست تا با به اشتراک گذاشتن نقل عهد و پیمان های اکران Netflix ، GIF ها و الگوهای رفتاری در شبکههایعمومی و به کارگیری از هشتگ #NetflixOnUs بهاین کمپین بپیوندند.
- دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۱ ۱۱:۲۸
- ۱۶ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر