عموم می بایست شم تایید، پسندیدن و عنایت شرکت تولید محتوا نمایند. محتوایی که سبب میشود اشخاص حس نمایند عضوی از یک مجموعه یا این که اجتماع میباشند میتواند به همین ادله بسیار مفید باشد. در دعوا تکنیک های احساساتی برای ایجاد محتوا یک کدام از خط مش های استعمال از شم وابستگی این میباشد که مارک خویش را به مکان یک عمل تجاری، تحت عنوان یک باشگاه یا این که مدل معاش معرفی نمایید.
به یک نمونه خوب درخصوص طریق عملی کردن این ایده به اپل نگاه فرمائید. بازاریابی اپل یک مولفه اساسی اجتماعی و رمانتیک داراست. بعضا اشخاص به کار گیری از محصول ها اپل را به طور تقریبً بخشی از نامونشان خویش میدانند. ممکن میباشد کسب و کار شما مانند اپل نباشد، ولی شما میتوانید با تولید یک تصویر توانا از مارک و رویش شم انحصار دربارهی متاع خویش، به عبارتی عمل را در مقیاس کوچکتر جاری ساختن دهید.
- چهارشنبه ۰۷ اردیبهشت ۰۱ ۱۳:۱۹
- ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر