توان تهيه و تنظيم روزنگار محتوا
تهيه و تنظيم روزنگار محتوا بدين مفهوم وجود ندارد كه شركت توليد محتوا جدول داشته باشيد و آن را به هر شكلي كه خواستيد لبريز فرماييد (اما همين عمل هم اثر گذار ميباشد؛ البته بهرهي آن حداقلي ميباشد).
روزنگار محتوا ابزاري براي نظم بخشيدن به فعاليت شما، پيگيري اثربخشي كارهاي قبل و نيز طرح ريزي براي بازنگري در محتواهاي منتشر شدهاست.استعمالي رشتهاي از روزنگار محتوا، عمل ساخت و ساز محتوا را براي شما از يك دسته عمل به يك پروژه تبديل مينمايد و كيفيت و كميت كارتان را بهبود مي بخشد.
[ روزنگار محتوا چه مي باشد و چرا براي ساخت محتوا ضروري ميباشد؟ ]بهينه سازي و seo براي موتورهاي كاوش
حقيقت دشوار و بحرانبرانگيز براي خالق محتوا اين ميباشد كه محتوايي كه موتورهاي كاوش آن را پيدا نكنند، با محتوايي كه ساخت و ساز نشده و هنوز در مغز شماست، تفاوت چنداني ندارد.
به اين ترتيب مورد نياز ميباشد كه اصول بهينه سازي در ساختوساز محتوا رعايت گردد.
تا همين يكسري سال گذشته، seo يك فعاليت و تخصص جداگانه محسوب ميشد و توليدكنندگان محتوا تنهاً گرفتاريي ساخت و ساز محتوا را داشتند. ولي با ارتقا بيسوابقي ساخت و ساز محتوا كه مياقتدار آن را شوك محتوا ناميد، قصه فرق نموده است.
توليد كننده محتوا مي بايست از به عبارتي در آغاز اصول بهينه سازي را رعايت نمايد و پس از انتشار محتوا هم دائماً براي سئو آن وقت بگذارد. در غير اين شكل، هيچ تضميني نيست كه محتوايي كه امروز به آساني در ورقه اوليه گوگل حضور داراست، ماه ديگر هم همين مقام را داشته باشد.
صورت بي آلايشخيس سئو هم، SMO يا اين كه Social Media Optimization ميباشد. شبكههاياجتماعي، الگوريتمهاي بغرنجي كاوش ندارند و فقطً بر مبناي اصول اولي كاوش و موتورهاي پيشنهادكننده نسبتاً معمولي سازه گرديدهاند.
به اين ترتيب اصول و تكنيكهاي SMO و سئو شباهت چنداني با هم ندارند؛ البته گرفتاريي هر دو آن ها يكي از ميباشد: اينكه محتواي شما هنگام كاوش، يافته گردد.
هر چه بر اين مهارتها مسلطخيس باشيد، در شغل ساخت و ساز محتوا چيرهخيس خواهيد بود.
[ بهينه سازي چه ميباشد؟ ]
[ اهميت seo ]
[ تكنيك هاي حضور در كاغذ اوليه گوگل ]
- دوشنبه ۲۴ خرداد ۰۰ ۱۰:۲۴
- ۳۴ بازديد
- ۰ نظر