جواب مولر بهاین مفهوم میباشد که حذف کردن یا این که حذف نکردن شرکت تولید محتوا ورقه بستگی به انگیزه همت ضعیف کاغذ دارااست.
مولر می گوید شاید کسی آن کلیدواژه به خصوص را گوگل نکند؛ پس واحد سنجش impressions لزوماً نمیتواند واحد سنجش خیر برای گزینش نوایندکس کردن کاغذ باشد.
جان ایناینگونه جواب می دهد:
«شاید آن ورقه که از گوگل کاوش نمی شود، یک ورژن بایگانی گردیده از فرآورده باشد و عموم بعداز سپری شد دوران وقتی برای استیناف آیین نامه به کار گیری یا این که تعمیر جنس به آن نیاز پیدا نمایند و از جملهً بخواهند به داده ها پیشین نگاهی بیندازند.
اینها چیزی وجود ندارد که عموم هر روز برایشان حادثه بیفتد و به همین برهان در impression نظر نخواهند شد. به همین عامل میباشد که دقت صرف به impressions می تواند شمارا از اکثری داده ها موثر دیگر غافل نماید. به عبارت دیگر بعداز انتخاب صفحه ها با impressions تحت، بایستی ملاحظه کنید از بین این صفحه های کدام یک از نگاه یوزرها وبسایت تان نیز بلااستفاده میباشد و آن ها نیازی به آن ورقه پیدا نخواهند کرد. شاید اکنون یک شیت بلااستفاده باقیمانده میباشد و در یک مجال دیگر موردنیاز یوزرها تان واقع خواهد شد یا این که شاید در گوگل کاوش نشود ولی یوزرها تارنما شما بعداز ورود به تارنما تان به آن ورقه نیز رمز بزنند. کلیه اینها را در حیث بگیرید.»
- یکشنبه ۲۲ خرداد ۰۱ ۱۴:۱۹
- ۲۰ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر