چند نکته کاربردی برای نوشتن مطالعه موردی جذاب

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

چند نکته کاربردی برای نوشتن مطالعه موردی جذاب

استیناف موردی ذکر یک ماجرا کوتاه در دنیای تجارت میباشد. شما میتوانید شرکت تولید محتوا رسیدگی موردی را تصویری از یک ارتباط سودآور دربین کمپانی خویش و مشتری فکر کنید.
مطالعات موردی سبب ساخت‌و‌ساز اعتبار گردیده و اکران حقیقی و واقعی از محصول ها و سرویس ها شما ارائه می‌دهد. با این وجود، چرا مدیران بازاریابی در نحوهتولید محتوای رسیدگی موردی دیدنی و بهتر با اختلال روبهرو می باشند؟
در اینجا نکاتی را ذکر می‌کنیم که قادر است به شما در طرز تایپ کردن بازرسی موردی جالب از مشتریان یاری بسیار متعددی نماید.
نکات تایپ کردن تفحص موردی
در مشتریان خویش احساس اتکا تولید نمائید
او‌لین نکته درباره‌ی شیوه تایپ کردن رسیدگی موردی خوب این میباشد که به صورت مجموع معنی «مطالعات موردی» را کنار بگذارید. شما به یک آیتم و یا این که پرونده نیاز ندارید، شما به یک روایت نیاز دارید- چیزی که دیدنی، دارای اعتبار و در عین درحال حاضر حقیقی باشد. به این ترتیب درخواست خویش را از مشتری چنین شروع نمائید که در‌پی تایپ کردن قصه آنان میباشید. از واژه «تفحص موردی» به هیچ وجه به کار گیری نکنید.
داستانهای امروزی مطالعات موردی تازه میباشند
اکثر مشتریان به واقع می‌خواهند داده ها حقیقی و واقعی در چنگ شما قرار دهند. آن‌ها صرفا از ساختار نظری بازرسی موردی غربت میکنند، چون همگی ما ذاتا می‌دانیم که حالت تخت‌گاز عوض می شود و ممکن میباشد در حین 1 سال یکسان نباشد. آن ها نمی‌خواهند گفته هایشان به طور قانونی ضبط و تصویب خواهد شد، با اینکه میدانیم این عمل نوعی ارتباط پویا محسوب میشود. براین اساس به مکان آن در زمینه ی روایت کلام فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.