آیا صنعت شما بسیار کنارهای میباشد؟ آیا بازار شما شرکت تولید محتوا چنان باریک و خرد میباشد که بازاریابی محتوا در آن عملا ناممکن به لحاظ می رسد؟ این موردها نگرانی های رایج می باشند، البته پایان قصه نیستند. در هر شکل، رقبای صنعت شما نیز اینگونه تصورات محصور کننده ای دارا هستند. این بدان شکل میباشد که حتی یک تعدیل خرد در بازاریابی محتوا میتواند نسبت به کاری که رقبا ایفا میدهند فیض بهتری به دست دهد. تمامی چیز دربارهی آنالیز نیچ مارکتینگ، خریداری نمودن کناره ای از بازار و تخصص در یک نوع خاص محتوا میباشد. از بخش اعظمی جهات بازاریابی محتوا در نیچ قادر است مزایای متعددی به هم پا داشته باشد.
ما آحاد بحران هایی که نیچ های خرد و خسته کننده متحمل می گردند، همین طور دربارهی شیوه غلبه آن ها بر بحران ها و منافعی که از این شغل به دست می آورند سخن میکنیم. اولیه از کلیه بازاریابان نیچ معمولاً ایرادات ذیل را بیان کردند:
- یکشنبه ۲۹ خرداد ۰۱ ۱۴:۴۵
- ۱۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر