هر استحصال و کاری محتویات خویش را دارااست و این بستگی شرکت تولید محتوا به آنچه در دسترس شماست دارااست. رایجترین صورت محتوا، پستهای وب لاگ میباشد. ولی همگی اشخاص استفاده کننده شما ترجیحات متفاوتی برای طرز مصرف محتوا در حینهای متعدد و در دستگاههای گوناگون دارا هستند. این فرمان سبب میشود که نو نگه داشتن چیزها و آزمون کردن چیزهای متفاوت اساسی باشد.
به مکان توکل صرف بر متن، شایسته ترین ایدههای خویش را تحت عنوان اینفوگرافیک، کلیپ یا این که گونه های دیگر محتوای بصری تغییر تحول دهید. تلفنهای هوشمند ساختوساز محتوای ویدیویی را آسودهخیس از مدام کردهاند، بدین ترتیب میتوانید مفاهیم را زنده فرمائید، حتی در شرایطیکه خویش را مؤلف نمیدانید. همگی چیز توفیق آمیز نخواهد بود، البته شما همچنان از تست چیزهای تازه تجربیات دستیابی خواهید کرد و به مخاطبان خویش و سایرافراد شیوه متفاوتی برای مصرف محتوای خویش خواهید بخشید.
- سه شنبه ۱۴ تیر ۰۱ ۱۴:۳۸
- ۱۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر