آري. صحت دارد كه هر شخص قادر است به گونه اي ايجاد محتوا نمايد. البته در حالتي شركت توليد محتوا كه دعوا ساختوساز محتوا بر پايه ي بازاريابي باشد، ساخت و ساز محتوا تبديل به كاري تخصصي ميگردد. سازنده ي محتوا شخصي ميباشد حرفه اي و خلق كننده كه با در لحاظ دريافت كردن مقصود بيزنس شما، اسم تجاري شمارا به محتوايي ديدني تزريق مي نمايد.شايد شم ميكنيد ساختوساز محتوا شباهت ها و تفاوتهايي با «تبليغات» دارااست.تفاوت مهم تبليغات با ايجاد محتواي بر اساس بازاريابي، اين ميباشد كه ايجاد محتوا قرار ميباشد غيرمستقيم به مقصود خويش رسد. وظيفه ي اساسي ساخت محتوا در صدر دانايي بخشي ميباشد. پس محتوا قرار ميباشد در فيض ي ارشادوراهنمايي استفاده كننده و رساندن وي به داده ها مد نظرش به مقصود ثانويه اش يعني جذب استفاده كننده بيشتر و در سود بازاريابي بيشتر دست يابد.پي بردن تفاوت في مابين دورانديشي بخشي و به اكران گذاشتن اسم تجاري بسيار اصلي ميباشد. چيزي كه كسي را به رهبر ساختوساز محتوا تبديل مي نمايد درك كردن تفاوت در بين اين دو مقوله ميباشد.استراتژيست هاي غالب در مورد ساختوساز محتوا ميدانند كه چهگونه اسم تجاري سازمان خويش را به شيوه هاي گوناگون به محتواي تدبير قسمت تزريق نمايند – ولي اين مخلوط نياز به نازكي اكثري دارااست.غرض تكرار اسم تجاري در جاهاي متعدد وجود ندارد. بلكه استفاده كننده مي بايست نخستين پاسخ پرسش خويش را نسبت به چگونگي اخذ نمايد و در به عبارتي مسير با يك اسم تجاري امداد كننده آشنا گردد.ساخت محتواي غالب به وسيله يك فرايند به طور كاملً اثبات شروع ميشود. ما به نماد خواهيم بخشيد كه چه طور ساخت و ساز محتواي عالي ميتواند به مخاطبان در يافتن چاره و جواب به مشكلاتشان ياري دهد.تدبير از پروسه ساخت و ساز محتوا به ادراك شما نسبت به معناي اين عبارت امداد مي نمايد.اين پروسه از كجا آغاز ميشود؟توليدكننده ي محتوا براي يافت كردن ايده ي مطلوب از جاهاي متعدد ايده ميگيرد. تعيين ايده، متعلق به غرض ميباشد و جستن زاويه رويت كرد مطلوب بسيار معضل برانگيز ميباشد و خلاقيت دراين باره سخن اوليه را ميزند.ايده هاي خلاقانه چه گونه ساختوساز ميگردند؟از روش جستجوي لغت ها كليدي مجال ها را پيدا مي گردند. تحقيق عبارات كليدي يك طرز خارق العاده براي كشف چگونگي حرف با مخاطبان در رابطه يك زمينه ميباشد. علاوه بر اين، تحقيق در امر عبارات كليدي قادر است ياري دهد زمان هاي جديدي براي نشر محتوا در آينده كشف شوند.ساخت و ساز محتوا يك رابطه دو سويه ميباشد. و سوي ديگر اين رابطه كه مخاطبان مي باشند نيز بسيار اهميت داراهستند. در ساخت محتوا حيث استفاده كننده ها بسيار اهميت داراست. از روش دورانديشي نسبت به نظرها كاربر ها ميتوان به ايده هاي جديدي دست يافت.
- شنبه ۲۹ خرداد ۰۰ ۱۰:۴۸
- ۲۷ بازديد
- ۰ نظر