شاخصهای اساسی کوشش، معیارهایی را علامت میدهد شرکت تولید محتوا که به صورت بی واسطه ترازو تکان شما به سمت هدف ها خویش را نشانه می دهد. این ممکن میباشد دربرگیرنده مفاد ذیل باشد:
اکران منحصر برگه
معیار مراجعه
تعداد بارگیری
درآمد خالص
نرخ تبدیل
3. شبکههای استفاده کننده و محتوای خویش را تعیین نمایید
بازاریابی محتوا متکی به داشتن کاربر تماماً مشخص و معلوم میباشد. شما در عملکرد نیستید که به تمامی و هر کسی برسید. شما در درحال حاضر ایجاد کرد یک پیام خاص می باشید که قیمت یک قسمت خاص از بازار را داراست که مملواز کسانی میباشد که به احتمال زیاد جنس یا این که سرویس ها شمارا خریداری می نمایند.
دادههای جمعیتی را از تارنما یا این که بستر رسانههای اجتماعی خویش گردآوری نمایید. [BS4] Google Analytics میتواند در این باره یاری دهد ، البته بخش اعظمی از خصوصیتها و گزارش ها در CoSchedule نیز میتوانند بدین دستور امداد نمایند.
هنگامی فهمیدید چه کسی محتوای جانور شمارا میخواند (یا این که چه کسی آن را نمیخواند) ، شعور میکنید که پیش از اینً یک حضور آنلاین مطلوب تولید نموده اید. با ورود به شبکههایی که بیشترین ترازو مواجهه و تعامل را با شما دارا هستند ، این عمل را دنبال نمایید.
- دوشنبه ۰۳ مرداد ۰۱ ۱۴:۳۹
- ۱۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر