محتوای تکراری یا Duplicate Content چیست؟

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

محتوای تکراری یا Duplicate Content چیست؟

در صدر بیایید منظورمان از "محتوای تکراری" را پر‌نور کنیم. شرکت تولید محتوا در یک تعریف و تمجید معمولی، محتوای تکراری به‌این معناست که محتوای سایت شما، اختصاصی وجود ندارد. به محتوایی یکسانی که در دو شیت متفاوت با دو URL متعدد ظواهر میگردند، محتوای تکراری یا این که Duplicate Content می گویند. ممکن میباشد محتوایی باشد که در قسمت دیگری از وبسایت خودتان از آن به کار گیری نموده اید، ممکن میباشد محتوایی باشد که شما از تارنما دیگری گرفته و در وب سایت خویش منتشر نموده اید و یا این که برعکس، تارنما دیگری محتوای وب سایت شما‌را منتشر نموده است! محتوای تکراری مشتمل بر پنالتی گوگل نمیشود، ولی از آن جا که موتورهای کاوش در نماد دادن حاصل در گیر سردرگمی گردیده و نمی‌دانند هنگام جستجوی کلیدواژه، کدام شیت را بایستی اکران دهند سبب افت جایگاه وب سایت گردد.
محتوای تکراری چه‌طور به وجود می‌ آید؟
قبل از نسخه برداری رایترها و تولیدکنندگان محتوایی که با بی‌دقتی مطلبی از وب سایت‌های دیگر را نسخه برداری می‌نمایند؛ گاهی یک اینترنت‌تارنما برای تبلیغ مطالب خویش، بخشی از محتوای جان دار در وب سایت را در فروم‌ها و وب لاگ‌های دیگر سوای تغییربازنشر می‌ دهد که سبب ساخت Duplicate Content گردد. البته در اکثری از مواقع اشخاص نمی خواهند محتوای تکراری ساخت نمایند و به صورت تماماً ناخواسته محتوای تکراری به وجود میاید. موردها تحت علل عمده ایجاد محتوای تکراری میباشد:
درصورتی که یک سری آدرس گوناگون برای یک تارنما وجود داشته باشد محتوای تکراری پدید می آید. معمولاً صاحبان بیزنس برای اینکه کسی دامین آنان‌را صاحب و مالک نشود یکسری دامنه خریداری می‌نمایند. برای مثالً دامنه‌های .ir یا این که .com و .org
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.