تحت عنوان هر كه بيزنس اينترنتي داراست، در وب فعال ميباشد، محتواي اينترنتي ساخت و ساز مينمايد، مي بايست با ترفندهاي شركت توليد محتوا آشنا باشيد. اين ترفندها را مي توانيد در سايتهاي متفاوت كه راهنماي ساخت و ساز محتوا ارائه مي دهند، پيدا نمائيد. ولي درين مقاله ما دستهاي از 50 ترفند ساخت و ساز محتواي خلاقانه را براي شما گردآوردي كردهايم. ديگر نيازي وجود ندارد مكان ديگر برويد. شكيبايي به خرج بدهيد و اين مقاله را تا آخر بخوانيد، ما به شما اعتقاد ميدهيم در نقطه پايان، مهارت تايپ كردن محتواي خلاقانه را كسب خواهيد كرد.1. قبل از ساختوساز محتوا، كاربر خويش را بشناسيد
ساخت محتواي خلاقانه و آشنايي استفاده كننده
شناسايي مخاطبان بايستي هسته استراتژي محتوايي شما باشد. قطعا در زمينه ي پرسوناي مشتري شنيدهايد. شما مي بايست تماما بدانيد محتواي خويش را براي چه كسي مينويسيد. پرسوناي مشتري يعني، يك تصوير ذهني از يك كدام از مشتريان با پيشقضيهاي خاص بسازيد. وي مي بايست هدف ها فردي، بلندپروازي و اشتباهات خاص خويش را در مسائل روزانه داشته باشد. زماني اينگونه پرسوناهايي در ذهن خويش داشته باشيد، بهتر ميتوانيد محتواي خلاقانه برايشان بسازيد.2. تنوع در تايپ كردن محتوا داشته باشيد
تنوع در ساخت و ساز محتواي خلاقانه
يك نوع خاص از محتوا را هميشه نشر ندهيد. تكراري بودن محتوا براي كاربر دافعه ساخت مينمايد. پژوهش ها علامت داده، فرقي نمينمايد چه نوع سايتي ميباشيد، كاربر درپي تنوع ميباشد.
علاوه بر تنوع در پيامي كه منتشر مي كنيد، در نوع محتوا نيز تنوع ساخت و ساز نماييد؛ اشكال مختلفي از محتوا دربرگيرنده نوشته ي علمي، كليپ، پادكست و اينفوگرافي ساختوساز فرماييد. تركيبي از اشكال محتوا را به فعاليت ببريد تا استفاده كننده را بيشتر به خويش جذب نماييد. علاوه بر اينكه پيام محتوا براي استفاده كننده بايستي ديدني باشد، تنوع و نوع جابجايي پيام نيز اهميت داراست.
- یکشنبه ۰۶ تیر ۰۰ ۰۹:۳۴
- ۲۷ بازديد
- ۰ نظر