اگر ميخواهيد مانند يك شركت توليد محتوا فعاليت كنيد و محتواهاي خود براي اينستاگرام را به صورت حرفه اي توليد كنيد، پيشنهاد ميكنيم تا انتها مطلب همراه ما باشيد.
تعيين موضوعات خويش پيش از ايجاد محتواپيش از آنكه به ايجاد محتوا درگير گرديد، مي بايست از موضوعات متبوع خويش دانايي بي نقص داشته باشيد. عملكرد فرمائيد موضوعات را مجموعهبندي فرماييد و در پي موضوعاتي برويد كه طرف داران متعددي داراهستند. به كار گيري از ابزارهاي اينستاگرامي مانند هشتگ، منشن، تگ و… مي تواند در ارتقاء بازديد پست شما نقش مهمي داشته باشد. در صورتيكه ديديد مخاطبان پيج شما به يك مجموعه از پستها استقبال بيشتري نسبت به ديگر تيمها نماد مي دهند تلاش نمائيد از آن مجموعهي دوستداشتني محتواي بيشتري ايجاد فرمائيد.
تخصيص دادن فرصت مطلوب براي نشر پستهاازآنجاييكه اينستاگرام اين ايام وسيلهاي براي سرگرمي عموم گرديدهاست، اكثري از عموم در ساعتها خاصي از شبانهروز بيشتر در اينستاگرام عمل دارا هستند. به اين ترتيب ميتوانيد با نشر پستهاي مشغولكننده در آن ساعتها، استفاده كننده بيشتري را به سمت خويش بكشانيد. درك كردن اينكه عموم بيشتر در چه ساعاتي در اينستاگرام مي باشند فعاليت چندان رنج وجود ندارد، كافي ميباشد يكسري روزي در ساعتها متعدد پست بگذاريد تا مشاهده كنيد در چه وقتي بازخوردها بيشتر ميباشد و به اين ترتيب در به عبارتي ساعت ها پستهايتان را نشر دهيد. با به كارگيري از ابزار Instagram Insights نيز مي توانيد واحد سنجش عمل يوزرها خويش در اينستاگرام را ببينيد و ساعتها عمل آنانرا ظريفخيس بدانيد.
رابطه و تعامل با مخاطبانيكياز چيزهايي كه سبب ارتقاء بازدهي بيشتر پيج اينستاگرامي ميگردد، تعامل و توليد رابطه في مابين يوزرها ميباشد. وقتيكه شما براي پستهايتان مورد تعيين ميكنيد مي بايست اعتنا داشته باشيد تا زمينه انتخابي امكان به بحران كشيدن مخاطبان پيج را داشته باشد. با گزينش صحيح مورد براي محتوايي كه ساخت و ساز مي كنيد ميتوانيد ميان يوزرها تعامل ساخت كرده و نظرهاي متفاوت آنان را در رابطه موضوعات گوناگون بدانيد.
نكتهاي كه براي ايجاد محتوا در اينستاگرام مي بايست رعايت فرمائيددرصورتيكه پيج تجاري داريد كه در آن به كسبوكار اينترنتي درگير مي باشيد و ميخواهيد محصول ها و سرويس ها خويش را تبليغ نمائيد مي بايست بهاين نكته دقت داشته باشيد كه تبليغات اسپانسري اينستاگرام در پيج شما زياد نباشد! همان كاربر نبايد حس نمايد كه پيج شما پيجي تبليغاتي ميباشد. براين اساس بايستي در ساخت و ساز محتواي خويش توجه متعددي داشته باشيد. در شرايطيكه به تبليغات متاع خويش پرداختيد مي بايست در رابطه چيزهايي سخن بزنيد كه براي كاربر اثر گذار و كاربردي باشد، تا بتوانيد مشتري را به سمت خويش جذب فرمائيد. ازآنجا كه بازاريابي در اينستاگرام اين ايام رونق ويژهاي گرفته ميباشد، به طبعً رقباي متعددي هم براي بيزنس شما وجود خواهند داشت و فقط چيزي كه قادر است شمارا از ساير متمايز نمايد ساخت محتواي نفيس و خلاقانه ميباشد.
راهكارهايي براي ايجاد محتواي تأثيرگذار در اينستاگرامبه عبارتيطور كه گفته شد براي ساخت و ساز محتوا مستلزم خلاقيت ميباشيد و لازمهي خلاقيت، صورتگيري ايدهي اول ميباشد. ايده نقش بسيار مهمي دراين فعاليت دارااست و ميتواند محتوايي مستقل و گران بها را ساخت نمايد بهطوريكه همگيچيز از به عبارتي ايده اول سرچشمه ميگيرد. ياراپلاس يك كدام از ايدهپردازترين كمپانيها دراين مورد ميباشد كه درپي ميخواهيم به آناليز بعضا از اين ايدهها بپردازيم.
از ابزار و قابل انعطافافزارهايي كه اختصاصي ايجاد محتوا ميباشند به كار گيري فرمائيدبسته به نوع محتوايي كه ساخت و ساز ميكنيد قابل انعطافافزارهاي مختلفي وجود دارا هستند كه مي توانند به شما دراين مسير امداد نمايند. از جملهً درصورتي كه محتواي تصويري ايجاد مي كنيد مسلماً از قابل انعطافافزارهاي دستكاري عكس كه يكي آنها فتوشاپ ميباشد استعمال فرمائيد. حتي قابل انعطافافزارهاي معموليخيس ديگري نيز وجود داراهستند كه با افكتهاي متفاوت به عكس شما ميتوانند تأثير آن را بيشتر نمايند. همينطور براي ساخت و ساز محتواي متني استعمال از اپ ويراستيار سفارش ميگردد. اين نرم افزار متن شمارا در چهارچوب قواعد گويش فارسي قرار ميدهد و به شما امداد مينمايد اشتباهات متن گزينه نظرتان را برطرف سازيد. براي ساخت محتواي ويديويي نيز قابل انعطافافزارهايي مثل افترافكت و پريمير بسيار كارساز ميباشند.
از قابليت و امكانهاي گوناگون اينستاگرام غايت استعمال را بكنيداينستاگرام در هريك از ورژنهاي جديدش از قابليت و امكانهاي نواي رونمايي مينمايد كه جذابيت آن را براي يوزرها دوچندان مينمايد. شما مي بايست از همه قابليت و امكانهاي اينستاگرام براي ساخت و ساز محتوا به كار گيري نماييد تا مخاطبان خويش را بهروز نگه داريد و رابطه خويش با آنهارا از دست ندهيد. اينك اينستاگرام صرفا عكس و ويدئوهاي يك دقيقهاي وجود ندارد بلكه امكاناتي نظير استوري، تلويزيون اينستاگرام(IG TV)، پيوندهاي تبليغاتي و… در آن وجود داراست كه هريك بستر قابل قبولي براي تبليغات و ساخت و ساز محتوا ميباشد.اين پلتفرمهاي متفاوت پيج شمارا براي كاربر جالبخيس مينمايند و سبب تأثيرگذاري محتواي شما در ذهن تماشاچي مي گردد.
- شنبه ۰۱ خرداد ۰۰ ۱۵:۳۱
- ۲۵ بازديد
- ۰ نظر