اصول سئو براي توليد محتوا

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

اصول سئو براي توليد محتوا

۳. با صرفه‌سازي برچسب تيتر (Title Tag)
برچسب تيتر كاغذ يكي مهم ترين موادسازنده اصول بهينه سازي شركت توليد محتوا ميباشد كه به‌راحتي مي‌قدرت آن را با صرفه‌سازي كرد. هنگام تايپ كردن برچسب تيترِ با صرفه‌گرديده، شايسته ترين چيزي كه مي توانيد از آن به كار گيري فرمائيد، كليدواژه مقصود ميباشد.
براي مثال، به عبارتي عبارت كليدي «راهنماي كمپين ريتارگتينگ» را درنظر بگيريد. كليدواژه يا اين كه عبارت كليدي مهم را در اولِ تيتر (عنوان اساسي مقاله) قرار دهيد. تيتر مي بايست كمتر از ۶۰ كاراكتر باشد. گوگل برچسب تيتر را درحال‌حاضر حداكثر تا ۶۰۰ پيكسل علامت مي‌هد كه از ديد محدوديت كاراكتر به طور تقريب ۶۰ كاراكتر مي شود. مي توانيد از ابزار برچسب تيتر موزيلا نيز براي نظارت نوع اكران تيتر به كارگيري نمائيد. به نمونه برگرديم؛ يك تيتر تماما با صرفه اين چنين خواهد بود:
«راهنماي كمپين ريتارگتينگ ، چه‌گونه و با چه قيمتي خواهيم توانست ريتارگتينگ داشته باشيم ؟»
مي بينيد كه تيتر با كليدواژه (عبارت كليدي) استارت مي‌گردد و درپي، با يك‌سري سوال اصلي دنبال مي شود. طرح اين سوال‌ها در تيتر باعث مي شود نرخ كليك (CTR) ارتقاء يابد.
بيشتر بخوانيد: نرخ كليك يا اين كه CTR چه مي‌باشد؟۴. با صرفه‌سازي توضيحات متا
شايد تعجب فرماييد چرا توضيحات متا را به‌تيتر يكي‌از موادتشكيل دهنده اصلي با صرفه‌سازي ورقه درنظر گرفته‌ايم. به‌هرحال گوگل چندين سال ميباشد كه توضيحات متا را ديگر به‌تيتر ادله مرتبه‌بندي درنظر نمي‌گيرد.ولي مطلقا به آن اهميت داده و آن را بنويسيد چرا موجب گردد تا آن‌چه در مقاله شما وجود داراست مشخص و معلوم‌خيس باشد و در فيض تعداد كليك آن ارتقا مييابد و اين مسئله براي seo شما مطلوب ميباشد.
توضيحات متا بخشي از محتواي شماست كه در كاغذ نتيجه ها موتورهاي جست‌وجو چشم مي گردد. اما توضيحات متا را مي بايست خودتان بنويسيد؛ وگرنه گوگل خودش بخشي از مقاله شما‌را در توضيحات متا نماد خواهد بخشيد. در صورتي‌كه توضيحات متا را به‌نيكي بنويسيد، تفاوت متعددي في مابين تعداد كليك‌ها ساخت خواهيد كرد. ترديدي وجود ندارد تعداد كليك دركنار بازه‌هنگامي كه مخاطب روي محتواي شما توقف مي‌نمايد، ادله مهمي در ارتقا سكو به‌شمار مي‌رود. توضيحات متا را به‌خير و خوبي بنويسيد و اعتنا نماييد مسلما ذيل ۱۶۰ كاراكتر باشد؛ وگرنه مابقي آن به‌صورت نقطه‌چين چشم مي گردد.نكاتي براي تايپ كردن توضيحات متا:
بايستي كليدواژه موردنظرتان را در توضيحات متا وارد نمائيد و درين متنِ كوتاه چنان داده ها مهمي مكان دهيد كه مخاطب شوق به تلاوت پيدا نمايد.
توضيحات متا براي راهنماي كمپين ريتارگتينگ:
«با ريتارگتينگ يكتانت تجارت خويش را متحول نمائيد. به ياري كمپين‌هاي ريتارگتينگ يكتانت مشتريان بالقوه خويش را از يوزرها‌تان بيابيد و به وب سايت خويش بازگردانيد.»۵. باصرفه‌سازي تيتر مهم (Heading 1)
تيتر H1 مي بايست تيتر اساسي ورقه باشد. اين نصيب معمولا به عبارتي نصيب «تيتر» در سامانه‌هاي رئيس محتوا مثل وردپرس (CMS) ميباشد. در صورتي از وردپرس به كار گيري ميكنيد، معمولا در بالاي شيت، محل آن را با عبارت «تيتر را اينجا وارد فرمائيد» يا اين كه به انگليسي «Enter title here» خواهيد يافت:
بااين‌درحال حاضر، مدام دوبار نظارت فرمائيد؛ به دليل آن كه مدام اين‌‌سيرتكامل وجود ندارد كه تمامي زمينه‌ها تيتر را در برچسب H1 قرار دهند.
در بيشتر موردها، از كليدواژه مهم همپا با ديگر لغات توضيحي اساسي به كارگيري نماييد. براي مثال، در نمونه راهنماي كمپين ريتارگتينگ اين تيتر را ملاحظه كنيد:
راهنماي كمپين ريتارگتينگ

در حالتي‌كه بعداز اين كليدواژه مقصود چيزي اضافه فرمائيد، مشكلي در جايگاه‌بندي ساخت‌و‌ساز نميشود. براي مثال، ميتوانيد برچسب تيتر را اين چنين با صرفه نماييد:
راهنماي كمپين ريتارگتينگ ، چه‌گونه و با چه قيمتي مي توانيم ريتارگتينگ داشته باشيم ؟
۶. به‌روزرساني با استعمال از نشانه تاريخ (Timestamp)وقتي كه عبارت «نقشه مترو طهران» را در گوگل جست‌وجو ميكنيد، نتيجه ها ذيل ظواهر مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.